murmeldyret Skrevet 2. september 2004 #621 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor er du da snuppa! :klø: Er ikke vi viktigere enn jobben din? Håper du føler deg litt bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. september 2004 #622 Del Skrevet 2. september 2004 Nå er det nok fravær Vi savner deg, skjønner du det? Håper du har det godt Og at ikke jobb og fille-mens har ødelagt uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. september 2004 #623 Del Skrevet 2. september 2004 Blir litt stille her uten deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. september 2004 #624 Del Skrevet 2. september 2004 til deg. Utrolig upassende kommentar i rekommandert sending fra Lykkeland. Du får trøste deg med at du i hvertfall har sosiale (og empatiske) antenner i behold, og at de fremdeles vil være påmontet etter at det har kommet barn i Hulderheimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 2. september 2004 #625 Del Skrevet 2. september 2004 Usj, dumme, tankeløse mennesker er det nok av her i verden. (Og jeg tror nok jeg har tråkket meg inn i den kategorien flere ganger, uten å være klar over det... :oops:) Og det er vel det som er tingen - hun har virkelig ingen anelse om hvor vanskelig dette faktisk kan være for deg. Spesielt siden du er såpass ung. Men man bør kanskje "voksenopplære" folk til at det faktisk ikke er greit å kommentere det å skulle få barn - nettopp fordi det er så mange "skjebner" ute og går. Jeg tenkte aldri på det før jeg begynte å vanke her inne og innså hvordan det faktisk er å være prøver. Jeg syns ikke det er rart at du er misunnelig på alle magene som vandrer rundt omkring. (Jeg har gått og vært litt småmisunnelig på flotte, runde babymager i flere år, jeg... Selv om jeg ikke har prøvd så lenge. ) Når man så inderlig ønsker seg noe er det ikke så lett å se på at andre får det man ønsker seg selv. Men en dag snart blir det din tur! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 2. september 2004 #626 Del Skrevet 2. september 2004 De andre som har skrevet før meg har liksom tatt fra meg ordene, for jeg er så sinnykt enig med dem (til tross for at jeg egentlig ikke er så veldig sinnsyk til vanlig, da). Så jeg konsentrerer meg heller om å gi deg en stor og god klem, jeg! :klem2: og en til . Ha en fin kveld Huldra! edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. september 2004 #627 Del Skrevet 3. september 2004 Hei! Nå er det endelig helg! Tusen takk for alle hilsenene fra dere, dere er en super gjeng!!! Føles bra å være savnet! Neida, dere er ikke viktigere enn jobben Men jeg har ikke hatt tid til å være innom her de siste dagene... Har vært litt travel denne uken. Og har i tillegg ikke vært helt pigg.. Dag 6 - føles som mensen har vart en evighet denne gangen. Vet ikke helt hva jeg skal skrive i dag... Er litt tom i hodet, har akkurat stått opp etter å ha sovet en time... Måtte ha en lur i dag. Kommer sterkere tilbake i løpet av helgen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. september 2004 #628 Del Skrevet 3. september 2004 Hurrej! Der er du jo! Det er en sak jeg må ta opp med deg, og det er ikke så hurrej: Hva mener du med at vi ikke er viktigere enn jobben? Jeg velger å overse den der... Yes, come stronger back you! And then hope I you feel you better Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. september 2004 #629 Del Skrevet 3. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #630 Del Skrevet 3. september 2004 Ha en kjempefin helg Huldra!! og lov at du skriver noen ord iløpet av helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. september 2004 #631 Del Skrevet 4. september 2004 Ja, hva mener du egentlig med at vi ikke er viktigere enn jobben? Uansett, flott at du er her igjen. Håper på masse oppdatering snart, og at formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #632 Del Skrevet 4. september 2004 Oooops!!! Neeeiii!!! :o :oops: Så flaut!!! Så det ikke før dere kommenterte det, og kan ikke annet enn å le! Jeg mente selvfølgelig at JOBBEN ikke var viktigere enn DERE! Men jeg skrev helt motsatt!! Så pinlig.... :oops: Håper dere kan se bort fra den bommerten og tilgi meg... Innom på en snartur nå, driver egentlig med her. skal ut senere i dag, og jeg skal ha home alone-kveld med MSN-date med en venninne, og jeg kommer SELVFØLGELIG innom her på KG! Men på en lørdagskveld er det ikke alltid så mange sjeler her. Men da får jeg god tid å oppdatere meg hos dere andre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. september 2004 #633 Del Skrevet 4. september 2004 I'll be here... Jeg har nemlig home alone-kveld med MSN-date jeg også, for Mannen skal ut Jeg og Jinx skal høre musikk og prate Og nå: Hermer visst mye idag...men en ting er sikkert: Jeg kunne aldri ha skrevet noe så fornærmende som du gjorde angående jobben og oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. september 2004 #634 Del Skrevet 4. september 2004 Takk for hilsen huldra!! Alltid så koselig når du har vært innom med oppmuntringer og gode ord!! (så glad blir jeg da!!!) Ønsker deg også en riktig kose-lørdagskveld..selv om det blir en home-alone kveld!! Det er kos det også iblant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. september 2004 #635 Del Skrevet 4. september 2004 Takk for hilsenen i dagboken min! :dagensrose: Håper du får en flott helg. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #636 Del Skrevet 4. september 2004 Takk for hilsen Lillen og Madden! :D Har en grei kveld jeg, men har sittet foran skjermen så lenge at øynene mine ser sånn ut :o og hodet føles som om jeg har gjort sånn Har en venninne på "tråden" på MSN. MSN er genial! Venninnen min har flyttet til en annen del av landet nylig, og MSN er en luddig måte å holde kontakten på! Så du har en lik kveld som meg du, Lillen? :D Kose deg! Huldermannen er ute, og jeg er hjemme med godteskålen, TV og nettet. Har det bra jeg! Har gjort så mye hele uken, at det var godt å bare ikke ha noen planer i dag! Norsk Homsepatrulje på TV! Johooo! *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #637 Del Skrevet 4. september 2004 Takk for hilsen også fra deg, Zianta! :bukke: Så deg først nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. september 2004 #638 Del Skrevet 4. september 2004 Heisann! Må jo innom på en Lørdagsvisitt nå som middagen godgjør seg på kjøkkenet :slurp: Storkoser meg med mannen min, og internett, men nett-tilgangen varer nok ikke lenger enn dagen i dag Mannen tar med seg maskinen hjem til østlandet igjen i morgen Håper du koser deg og får en flott lørdagskveld!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2004 #639 Del Skrevet 4. september 2004 Heisann, takk for titten i boka. Har visst home-alone-kveld jeg også... Skal oppdatere meg litt, og så tusle ned i stua til litt smågodt, tv`n og broderi. (har starta på julekalender til lillemor jeg....) Ha en super lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #640 Del Skrevet 4. september 2004 Puh - har shoppet litt! Bestilt to topper, et sjal og en lammeullscardigan på HM. :D Internet er genialt! Takk for visitt, Bizzy!! Var Milla søt??? Dumt spørsmål! Har Meta det bra? Kjeder meg bittelitt jeg nå... Ingenting gøy å se på TV, orker ikke mer digg, firkantet i øynene av PCen, mørkt og vått ute... *tromme med fingrene* Trallala! Nå har jeg fått nok hjemme-alene-kveld, nå kan godt Huldermannen komme hjem! Men han kommer nok ikke enda nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå