meta Skrevet 29. august 2004 #601 Del Skrevet 29. august 2004 Stor klem Her kan du forøvrig se for deg en teletubbie. Jeg likner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. august 2004 #602 Del Skrevet 29. august 2004 Sender over en god , det kommer bedre dager...bare vent!! Du skal kaste deg på den blå bølgen som er planlagt....nemlig!!! (og den har ikke startet ennå...så bare ta det rolig!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. august 2004 #603 Del Skrevet 29. august 2004 Dumme prøveperiode 18. Sender over en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. august 2004 #604 Del Skrevet 30. august 2004 Drit i dumme tanta! :-x Om noen måneder er det ingen mulighet for at hun kan kommer uventet på besøk! Da har du både stengt og skiftet lås Misunner deg egentlig ikke å begynne på jobb igjen etter ferien. Jeg forstår ikke det med at man da liksom er så uthvilt og full av energi :klø: Jeg må bruke noen dager/en uke på å komme inn i rytmen igjen (evt mulig det er jeg som er alt for bedagelig) Uansett, ha ei fin kveldsvakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. august 2004 #605 Del Skrevet 30. august 2004 Hei Meta, Zianta, Madden og Murmel! :D Tantebesøket driter jeg allerede i, det er bare så skuff den første dagen. Men skuffelsen stikker ikke så dypt, for jeg har gitt helt opp tanken på at vi skal få til noe baby alene. Vi må ha hjelp. Så jeg regner jo med å få tantebesøk hver eneste gang, det kommer ikke akkurat som noe sjokk. Men det føles sårt å ikke kunne lage baby selv, bare min kjære og jeg.. Og jeg er så lei av å vente, vente, vente, og at det skal ta så laaang tiiiid... Men jeg ser fram til november - da skal det endelig bli litt framskritt! I dag begynner hverdagen igjen, og jeg skal jobbe kveldsvakt. Skal bli godt å begynne igjen, selv om det har vært vidunderlig å ha ferie og jeg helst kunne tenke meg noen uker til! Men jeg har en ferieuke til jeg skal ta ut senere i høst, så det er egentlig ikke synd på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. august 2004 #606 Del Skrevet 30. august 2004 Det er UTROLIG kjipt å ikke kunne klare seg 'på egen hånd'... ikke nok med at vi må utlevere våre mest intime detaljer, og den mest personlige delen av livet vårt for Gud og hvermann...(les:helsepersonel...)men vi er i tillegg helt avhengige av dem, og går 'på nåde' for om vi muligens kanskje kan få littegranne hjelp..om en stund ihvertfal...Fy så lei jeg blir av det avogtil!! Sorry at jeg utbasunerte i boka di da...men det måtte bare ut!! :klem2: , du er nå positiv tross alt da hulderjenta!skal ha ros for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. august 2004 #607 Del Skrevet 30. august 2004 :oops: Typisk meg altså...så glemmer jeg å avslutte color-edit'en og så blir det bare dumt..jaja..sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. august 2004 #608 Del Skrevet 30. august 2004 Huldra er på jo-ob Det er ikke je-eg! Mannen er å på jo-ob Og jeg kjeder me-eg! :bukke: Gud, så barnslig... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. august 2004 #609 Del Skrevet 30. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 30. august 2004 #610 Del Skrevet 30. august 2004 Hei Hulderjenta!! Jeg har ikke en ringeste anelse om hvor sårt det er å måtte søke hjlp for å få en liten spire i magen, vi prøvde nesten ikke engang vi. Så verden er blodig urettferdig...om ønsket var sterkt skulle man nesten kunne bli gravid bare ved å tenkte på det (ok..det hadde tatt vekk mye av kosen, men det hadde begynt å nærme seg rettferdig)...så før jeg sier noe mer dumt så vil jeg gi en trøsteklem Men det er vel en lettelse med legetime....og gaffeldørvinkjelleren kan jeg absolutt anbefale jeg også. Særlig sure høstkvelder (de har peis!!!). Og i gamldager hadde de et superdupert spisested i etg over som passa perfekt for den x-treningsnarkomane Ionaa. Lykke til med legetimen (men jeg stikker innom før den tid altså, kan hende jeg bare er dårlig til å legge spor etter meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. august 2004 #611 Del Skrevet 31. august 2004 Håper det gikk fint å begynne på jobb igjen, og at "hverdagen" ikke kommer brått på... Bør jeg føle meg dum, som har tenkt å heie på deg hver syklus før november også? Ha en nydelig uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. august 2004 #612 Del Skrevet 31. august 2004 Vet så godt hvordan det er..., man klarer jo å fremskaffe litt håp selv om man har sagt til seg selv at det ikke er håp... Henger meg litt på Lillen jeg... det skjer jo mirakler Så da kan det godt skje med deg altså Godt dere endelig har fått en dato å se frem til, det hjelper litt! Håper du har en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaliten Skrevet 31. august 2004 #613 Del Skrevet 31. august 2004 Hei Hulderjenta! Ville bare gi deg en stooor Godt at du klarer å holde motet opp, og at du ser forover. Ikke noe gøy når tanta kommer på besøk, regner med at jeg også kommer til å få oppleve den skuffelsen snart.. Håper humøret er bedre, og at du tar vare på deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 31. august 2004 #614 Del Skrevet 31. august 2004 :klem2: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 31. august 2004 #615 Del Skrevet 31. august 2004 Å dere er så søte!! :-D Tusen takk for morsomme, oppfinnsomme, trøstende og gode hilsener! :bukke: Det gledet en stakkars sjel :D Skal innom og legge igjen noen ord til dere alle sammen! Veldig ålreit å begynne på jobb igjen :D Nå føles det som om ferien bare aldri har eksistert - rart det der! Men i dag kom det feriebilder i posten - så jeg har beviser på at det ikke var innbildning I går fikk vi innkallingen til KK i posten. Fikk jo time pr tlf, men nå kom altså brevet. Er så glad for at vi har fått det! Er skikkelig lettet :D En hel time står det at man må regne på samtalen. Godt å ha god tid! Ser fram til den timen! Men jeg tror jeg må passe meg litt, for jeg er litt sånn nå etter vi fikk time, at jeg lever og ånder for det vi skal igjennom i vinter. Det er i tankene mine veldig ofte, ingenting annet i livet er liksom bra nok, spennende nok, jeg har nesten satt alt annet på vent, om ikke praktisk, så i alle fall følelsesmessig. Jeg ser det selv og det er ikke bra, men selv om jeg ser det, så forsetter det likevel å ta overhånd over alt annet. Har ventet så lenge på å bli gravid, og nå begynner det å nærme seg at det kanskje kan skje - og som sagt: Ingenting annet har liksom like mye mening som det, ingenting annet er like viktig. Selv om det er det. Føler meg helt tullete! Jeg håper jeg klarer å roe meg litt igjen, for jeg har fremdeles ingen garanti på at vi får barn. Ingen har jo det før barnet er født, men vi har ikke en gang garanti på å bli gravid... Tenk om det ikke skjer? Tenk om det ikke klaffer...? Må finne en balansegang.. Håper jeg finner det i løpet av høsten. Har diverse andre prosjekter på gang i løpet av høsten, så jeg har en del som kan "ta tankene vekk" - men tanken på det å bli gravid overskygger alt annet likevel. Håper jeg ikke blir skuffet... Begynner så smått å nærme meg det punktet at jeg blir sånn ekkelt misunnelig på gravide - så smålig er jeg blitt... :oops: Huldermannen og jeg traff en gammel kjenning av ham hin dagen, en som jeg ikke kjente. Hun skal ha baby til jul - og det ble snakk om magen og babyen og bla bla bla, og hun sa "dere har nå tiden foran dere" og jeg ble sint inni meg og tenkte DU SKULLE FAEN MEG BARE VISST. Jeg var misunnelig på magen, og negativt innstilt til henne bare fordi hun var gravid... Hater å kjenne at jeg blir sint og misunnelig - liker ikke sånnt.. Men som sagt - jeg begynner bare å nærme meg det punktet - er der ikke helt enda, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. august 2004 #616 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg er også i faresonen for å bli bitter bitch :oops: Og det er ikke gøy... Det er virkelig bra vi har hverandre her inne. Tenk på de som går rundt og er lei seg og føler de er alene om å ikke få barn... Men uansett om du er "sur" på de med mager, så er det helt greit å bli litt fra seg av kommentarer som den hun slengte fra seg... Man vet at de mener godt, og om de hadde visst, så hadde de nom aldri kommet med simple kommentarer. Men selv om de mener det godt, synes jeg det blir vanskeligere å yulle bort slike emner... Det er klart du er fokusert og gira på at dere skal ha baby! Det har du all rett i! Og vi er alle gira med deg En reaksjon på at dere endelig har fått timen, må man jo regne med. Det kan lett ta av litt inni hodet først, men så går det seg nok til igjen, skal du se... Nå skal jeg lage de pizza-snurrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. august 2004 #617 Del Skrevet 31. august 2004 Vil nå mest bare gi deg en stor god Jeg forstår hvordan du føler det i forhold til andre gravide og unødvendige bemerkninger Håper dine andre prosjekter klarer å få deg til å fokusere på litt andre ting. Jeg kan bare anbefale bryllyp . Sist vi var prøvere sto vi jo på venteliste til prøverør. Det var da 1 års venting, så vi ville gifte oss i mellomtiden. Den planleggingen fikk meg ihvertfall til å fokusere på andre ting. Og jeg ble jo til og med gravid underveis. 19 uker på vei da jeg sto hvit brud :hjerter2: Det bare må ordne seg til slutt! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. september 2004 #618 Del Skrevet 1. september 2004 Vet så altfor godt hva du mener Det er vanskelig, og det er lov at det til tider er ekstra vondt! Og ubetenksomme komentarer er veldig sårende, spesielt når de insinuerer at det ikke er noe problem å bli gravid, bare vent så skal dere se... Tror nok de hadde følt seg passe dumme hadde de vist hvordan det faktisk er Håper det går bra med deg! Må bare ta kontakt hvis du trenger noen å snakke med :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #619 Del Skrevet 1. september 2004 ÅÅ----at det går an å være så tankeløs!! Det der er noe av det mest nedsettende jeg hører...'dere har jo tiden foran dere' eller 'dere er jo fortsatt så unge så...' eller 'det kommer når du minst venter det, ikke tenk så mye på det!'...ja for da skjer det liksom..når du slutter å tenke på det!!! Ufølsomt og tankeløst av andre å slenge rundt seg med sånne tåpelige, intetsigende fraser..hvorfor kan en ikke like godt holde kjeft!! Sender over en kjempegod til deg..og minner deg på at du bare kan ta ut frustrasjonen her..for her inne blir du iallefall ikke oppfattet som hverken bitter,misunnelig eller smålig! Du er en av oss, vi er flere i samme båt..og hver og en av oss har like stor rett til å føle både misunnelse og bitterhet innimellom..Men tenkt på det at dere nå har fått en time..du har noe håndfast å forholde deg til. Du vet ingenting ennå, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd!Jeg er OVERBEVIST om at vi skal være gravide begge to iløpet av høsten/vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 1. september 2004 #620 Del Skrevet 1. september 2004 DRITTMENS! ...men ikke altfor lenge til time på Haukeland. Hold fast på det du, Huldra! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå