Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #581 Del Skrevet 26. august 2004 hei Hulderjenta... Gratulerer da! Så fint at d blir litt futt i sakene nu da.. sende me en til dæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. august 2004 #582 Del Skrevet 26. august 2004 Innom og oppdaterer meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. august 2004 #583 Del Skrevet 26. august 2004 Titt tei! Ser du er her Fortsatt ferie eller? I dag er du en dag nærmere timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. august 2004 #584 Del Skrevet 26. august 2004 Tittei Murmel! Ja jeg er her! Nå igjen... :oops: Har ferie ut uken, begynner igjen på mandag. Dumme jobb... Har bestemt meg for at de siste feriedagene skal nytes! Men hva skal man finne på når det regner ute..? Er litt sånn ferie-antiklimaks nå.. Dagens store mål er å gå en tur. Kanskje, muligens.. Tusen takk for koselige god morgen hilsener fra Edea og Emmaliten, og takk for hilsen fra Litle og Bizzy. Og Murmel Venter på tanten nå.. Rett-før-vondt og mensfølelse. I morges var jeg skråsikker på at hun var der, kjentes sånn ut, men neida. Hun kommer når hun kommer, må jo ha meg på pinebenken først... :-? Dag 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. august 2004 #585 Del Skrevet 26. august 2004 Hmm, nytetips i regnværet.... Ta med deg en god bok, en stor kopp te og krøll deg sammen i sofahjørnet og kos deg Ellers kan man jo øve på babylaging vet du Kanskje ta med mannen ut til byen og gå på koselig vinbar og nyte litt god vin og et fat med ost og spekemat? Veldig koselig lokale ved kinoen... Den døren med den store gaffelen på... i kjelleren der Anbefales!!! Kan jo se en koselig film på kinoen først også Syns faktisk det er kjempekoselig og reise ut og fiske i regnværet jeg... Ta med primus, kaffekjele og litt snop Hadde regnvær i mye av ferien vi, og da var vi på restauranter og koste oss. Er jo kjempekoselig å gå en lang tur, bli litt vår og kald, og deretter tine i badekaret om du har Eller lage varm sjokolade med krem å tine på Håper du finner på noe koselig og virkelig nyter de siste dagene i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. august 2004 #586 Del Skrevet 26. august 2004 Takk for fine tips, Bizzy! Dine tips pleier å være bra - sånn som nudle-take-awayen Den store gaffelen vet jeg hvor er Har gått forbi der mange ganger, og ser alltid på det artige håndtaket Får se om vi tester ut! Er litt fattige nå etter ferien... Men har kjøpt med billig vin fra Danmark, så vi kan ha vinsmaking hjemme vi! Har bakt pizzasnurrer i kveld, etter oppskrift funnet her på KG. Nam! De var gode! Noen som vil ha? Er visst litt for ofte innom KG for tiden... :oops: Har så mye tid - og det er jo deilig! Også er det kjekt å være her da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. august 2004 #587 Del Skrevet 26. august 2004 Ja takk til pizzasnurrer! Kan jeg liksom bare komme over en tur? Veldig kos at du har mye tid til å være her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. august 2004 #588 Del Skrevet 26. august 2004 Du får sette deg på et fly og komme! De er fortsatt lunken! Det er visst ikke bare jeg som er her mye for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. august 2004 #589 Del Skrevet 26. august 2004 Det hadde vært koselig det ja! Mye her jeg? :klø: Øh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. august 2004 #590 Del Skrevet 26. august 2004 Nei for du er jo aaaaaaldri her! Bare kjekt å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. august 2004 #591 Del Skrevet 27. august 2004 God morgen Huldra! Hvorfor er ikke du her nå sammen med meg? :klø: Nei nei, og nå må jeg dra Ønsker deg ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. august 2004 #592 Del Skrevet 27. august 2004 Hørte jeg pizzasnurrer og vin??? Jeg tar sporenstreks med meg 3-liter'n med hvitvin jeg kjøpte igår, og så gjør vi en helaften ut av det!!! Synes forøvrig at det er SVÆRT positivt at du har mye tid til KG..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. august 2004 #593 Del Skrevet 27. august 2004 Åhh, skulle hatt internett hjemme, da hadde jeg kommet løpende med en gang, fikk så lyst på pizzasnurrer Er du ute å finner på noe gøy kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. august 2004 #594 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg vil også være med! Eller kanskje jeg skal bake noen selv, så kan vi sitte på msn og spise sammen!? Takk for kort prat igår, Huldra! Og så det er sagt; lillen er nesten aldri på kg! Sånn som nå for eksempel; skal fordufte ut av boka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. august 2004 #595 Del Skrevet 27. august 2004 Hvor er pizzasnurrene mine?!!?? Har dere spist opp alle sammen?!??! :o Nei forresten - de ligger visst trygt i fryseren de Takk for besøk i boken Murmel, Madden, Bizzy og Lillen! Kjekt når noen har vært innom siden sist! :D Skiftende vær i dag gitt! Har løpt rundt i sandaler i regnværet i dag Det pøsregnet da jeg gikk ut, men sandalene skulle jeg ha på meg - for det er jo sommerferie enda! Er litt sta sånn... Men nå skinner solen innimellom, med sitt skarpe lys gjennom grå skyer.. Dag 26. Venter på tante Rød. Ingen besøk så langt i dag, men det er først i morgen det er 14 dager siden EL, så hun kommer vel i morgen eller søndag. Men i dag har jeg hatt noen irriterende "tenk hvis"-tanker. :fy: Idiotisk - bare lurer meg selv. For en uke siden var vi Danmark. *drømme* Lengter tilbake jeg nå, selv om det til tider var en fæl ferie. Gleder meg til bildene, det er alltid gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 27. august 2004 #596 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg skjønner at ferien din var en prøvelse! Jeg vet ikke helt om jeg skal eller kanskje bare gi deg en ? Er det greit med begge deler? Håper du får en kjempefin helg, Hulder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 28. august 2004 #597 Del Skrevet 28. august 2004 Har løpt rundt i sandaler i regnværet i dag Det pøsregnet da jeg gikk ut' date=' men sandalene skulle jeg ha på meg - for det er jo sommerferie enda! [/quote'] Jeg skjønner det godt, jeg. Er det sommerferie skal man ha på seg sommerklær! Basta. Jeg husker jeg pleide å "danse" i regnværet da jeg var liten - tenker fortsatt på sommerregn som noe positivt, selv om jeg egentlig misliker regnvær sterkt! Dessuten skjønner jeg godt at du blir litt *tenksom* mens du venter på tantebesøk. Det er liksom ikke til å komme utenom. Selv om man da skuffer seg selv når hun endelig dukker opp. Men jeg sender noen <<<<<<<blå vibber>>>>>> Ha en trivelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 28. august 2004 #598 Del Skrevet 28. august 2004 Hei Huldra. Må bare fortelle deg at jeg har tatt en sjefsavgjørelse og innlemmet deg i den blå bølgen som vi snart skal ta, til tross for at det egentlig er Maddens prosjekt.... Ellers ville jeg invitere deg på blå! Klem fre edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. august 2004 #599 Del Skrevet 29. august 2004 Takk for hilsen, Veronal! Har hatt en fin helg så langt! :D Håper alt står bra til med deg og spiren din. :D Jeg liker heller ikke regn, Moonchild, (men er veldig vant til det ), men er fan av sommerregn! Sånn duskregn på varme dager - det er herlig! Nå er det i midlertid slutt på å bruke sandalene - for nå er det skikkelig kjølig høstvær... Tusen takk for invitasjonen, Edea - tanken var nok god men det hjalp ikke det spor. Fikk tantebesøk i dag.. Dagen i dag: * * siste feriedag * regnvær og sur temp :cry: * fattig Kan det bli værre..? *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. august 2004 #600 Del Skrevet 29. august 2004 :evil: Godt dere har legetime etterhvert da, ihvertfall :trøste: DAA skal det nemlig bli spire i Huldermagen Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå