Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Hei Hulderjenta :blomst_opp:

Så kjekt med hilsen igjen!Da blir jeg såå glad trallallalala!

Sånne fine farger da gitt!Så flinke dere er!

Nå skal jeg snart forflytte dataen til det andre huset - så nå blir jeg vekke en liten stund!

Glem meg nå ikke!

Og ha det fint så lenge!

STOR klems fra Charmina

:babyjente: en prinsesse er ventet om 79 dager :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, blir spennde i morgen da :hoppe:

Jeg sier det igjen: Nå er det høst og tid for Huldras assisterte befruktning!

Skjer det ikke noe snart, så skal vi vel ringe og purre for dere alle sammen her. Da blir de så lei at dere får time 6. september :ler2:

Gleder meg til oppdatering! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen hjem fra ferie (siden jeg har vært borte ei stund og ikke fått sagt det tidligere...)

Spennende å høre om KK har noen planer for mannen din... høres litt rart ut at han skal på gynekologisk poliklinikk, ja... :ler: men de vet vel hva de gjør....

Håper du har en fin onsdag, Huldra!

Klem fra edea :klem:

ja, selvfølgelig måtte jeg også prøve fargene.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så, så, dere utålmodige mennesker! :ler2: Men her kommer siste nytt:

Huldermannen har ringt for bare en liten halvtime siden, og han forteller at vi har fått time 25.november kl 9! :hoppe: Får brev i posten. Ingen forklaring på hvorfor det har tatt så lang tid.. Men det hjelper tydeligvis å mase - så til anddre i samme situasjon: RING OG MAS!

Men nå har vi fått en time!! Hurra!!!!

:D :danse::klappe::hoppe: :-D :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med time! :hoppe:

Men jeg mener nå at november er vinter, og nå er det høst. Og jeg synes å huske at de lovte dere time til høsten :roll: Ja, jeg er ufattelig utålmodig! :ler:

Ikke meninge å ta gleden fra deg altså! Nå er dere snart i gang! Tida går fort :wink:

Stor god :klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

For meg er november høst.. :sjenert: Så de har vært noenlunde greie! :ler2: De har faktisk gitt meg en bitteliten bursdagspresang - bare noen dager forsinket :wink:

Er veldig lettet etter ENDELIG å ha fått en time! Men det jeg er mest spent på er, når begynner vi med forsøk??? Er så utålmodig! :hoppe: Tar vel noen måneder før vi er i gang, etter den første samtaletimen. Kanskje i januar, februar, mars?

Godt å vite at ting så smått skal begynne å skje!!!

Takk for hilsener og fargelek Cielo, Pondusa, Madden, Charmina, Murmel og Edea!

Stor klem fra en glad Hulderjenta på dag 24 i PP nr 17 - men i løpet av vinteren blir det (forhåpentligvis) ikke så mange flere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm here!

Så flott at dere har fått en dato å forholde dere til. Da kan dere jo ha en nedtelling og et mål! Jeg er kjempeglad på deres vegne! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere har fått time - må være deilig å ha et tidspunkt å forholde seg til!

Jeg tror forresten vibbene dine funker som tanteskremsel, men det har jo ingen hensikt å skremme henne når det ikke er noen grunn til at hun ikke skal komme... :tunge1::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Endelig!! Det var jammen meg på tide altså!!! (typisk norsk helsevesen da...å holde folk på pinebenken...veeeeldig lenge!!)

Håper at ting går litt raskere når dere får kommet til time! Det bruker ofte å gjøre det har jeg hørt!! Særlig når en har prøvd lenge...da blir en litt prioritert!! (skulle ellers bare mangle!!!)

Kjempeglad på dine vegne!!!

Stor :klem2: fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii!

:hoppe:

Nå går det veien for dere!

Blir vel deilig å ha en mindre bekymring i hodet også...det har virkelig holdt dere unødvendig på pinebenken, det vesenet... :roll:

:klem:

PS: Har ikke penger til jakke jeg heller, så det så! :( Dessuten er det kanskje lurt å prioritere varmere jakke nå...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hulderjenta

Takk for hilsen i dagboken min. Det var hyggelig av deg å stikke innom meg. Kikket litt i dagboken din også.

Ser at dere har fått time til prøverør? Ønsker dere begge to lykke til videre på ferden til befruktning.

Kommer til å følge med på deg Hulderjenta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Oi! Her var det mange som har vært innom! :D Så søte dere er :sjenert:

Stor klem til dere alle sammen! :klem: Go'e er dere! :kose:

Deilig å ha en time å forholde seg til ja! Det er jo en første-time, som start på en utredning. Men vi regner ikke med at den utredningen blir så lang, for vi kjenner jo allerede til problemet. Så jeg håepr det ikke tar så fryktelig lang tid før vi er i gang med forsøk!

Bare innom en tur før legegtid - natta SUPERGIRLS!!

Lillen: Får jeg råd, så skal jeg jaggu spandere jakken på meg. Den er så klassisk at den kan brukes til neste år også! :Nikke: Like godt å sikre seg en først som sist! Anbefaler shoppegale deg å gjøre det samme! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :-)

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min! Jeg har lest litt i din også, så da var det vel på sin plass å legge igjen en liten hilsen.

Gratulerer så mye med endelig å ha fått en time! Tiden går i hvertfall litt fortere når man har et tidspunkt å forholde seg til.

Ønsker dere lykke til videre!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...