meta Skrevet 16. juli 2004 #461 Del Skrevet 16. juli 2004 Høres fornuftig ut å ta det med ro og bare nyte sommeren nå Håper du får en flott helg. Kanskje det kommer litt sol på oss? Hadde ikke gjort meg noe ihvertfall. Helgeklem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. juli 2004 #462 Del Skrevet 16. juli 2004 Er innom en tur og oppdaterer meg ordentlig her i dagbokforumet. Da var det kjekt å svinse innom sin egen dagbok og finne hilsener :bukke: Takk for hilsen Meta-med-magen! Fin mage :hjerter2: Og takk for hilsen fra Murmel-med-bitteliten-mage Blir snart stor den også! :D God helg til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 17. juli 2004 #463 Del Skrevet 17. juli 2004 God helg, Hulderjenta! Håper siste uken på jobb raser av gårde slik at ferien kan starte for deg også! *feriemodus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 17. juli 2004 #464 Del Skrevet 17. juli 2004 Kjære Hulderjenta! Håper du får en nydelig ferie der dere kan koble ut begge to og bare kose der - ikke tenke på barn i det hele tatt. Da vi fikk vite om sædprøven til mannen, gikk lufta ut av meg. har ikke giddet å tempe denne måneden - her er det også bare "kos", ikke noe stress. Det er litt deilig det også! Nyt dagene, huldra! Gleder meg til å høre hvordan det går når du oppdaterer her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. juli 2004 #465 Del Skrevet 17. juli 2004 Joa, dere har noe å slå i bordet med når dere er klare for å argumentere for framskynding... Og det er at det skal skje aller snarest fordi mannen gjerne vil kunne begynne med medisinen sin så fort som mulig!! Nemlig! Og de verdiene som er akkurat over normal, skal ikke være et motargument fra vesenets side; det er jo bare å ta et par prøver til, så ser de at de fleste er under normal... Nå håper jeg dere får svar snart, og etter ferien håper jeg du har overskudd til å kanskje sjekke med andre sykehus' ventelister. Alt for at denne prosessen skal gå kjappere. Dessuten så har ikke jeg gitt dere opp... Det som skjer, det skjer. Og det som skjer, kan like gjerne være mirakuløst og utrolig når det først skjer... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. juli 2004 #466 Del Skrevet 17. juli 2004 Hør på Lillen! Ønsker deg ei fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. juli 2004 #467 Del Skrevet 18. juli 2004 Ah - da var denne jobbehelgen over! To uker igjen å jobbe så er det ferie. Egentlig litt mindre enn to uker faktisk, takket være noen fridager på turnusen Takk for koselige hilsener fra Veronal, Tyttebæret, Lillen og Murmel! :D Gode ønsker sendes tilbake deres vei! :kysse: Spesielt takk for dine ord, Lillen! De gjorde godt! Ikke så mye å fortelle herfra.. Jobber, sover, spiser, , ser på TV.. Sånn er livet for tiden.. Er litt tappet for energi, og ser bare fram til ferien. Tviler hver morgen klokken ringer; "er det ikke ferie nå da, må jeg virkelig stå opp..?" sier en del av hodet mitt... *sukk* Dag 12, pp 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. juli 2004 #468 Del Skrevet 18. juli 2004 Jej! Jeg fikk spesiell takk! :bukke: Og så fikk jeg kjempesøte ord i boka mi! Og: :dagensrose: En rose sendes tilbake til deg! :dagensrose: (jeg beholdt den jeg fikk fra deg, så den du får er helt ny, og ikke i retur...!) Håper ferien din kommer raskere enn katten, raskere enn støvet, raskere enn pollen...! Du har fortjent det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. juli 2004 #469 Del Skrevet 18. juli 2004 Klart du skulle få en spesiell hilsen Lillen! :kysse: Det du skrev betydde litt mer for meg enn bare det som stod der nemlig... Støtte på de tingene som Huldermannen og jeg tenker på... Håp om at mirakler kan skje... Du er god du, Lillen! Forresten så skal Huldermannen få seg ny time til lege og ta nye prøver - for hormonene svinger (det er normalt hos menn også, at de svinger litt) fra langt under normalen (i vinter) til akkurat over normalen (nå i sommer) - og den prøven som ble avgjørende for behandling/ikke behandling var akkurat rett over normalen. Aldri før har vel Huldermannen vært så skuffet over en normal blodprøve før! Takk for Reactine-sommerferie-hilsen :ler2: Er du allergiker, Lillen? Takk for (ny) rose! Bra du ikke sendte den i retur i brukket tilstand da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. juli 2004 #470 Del Skrevet 18. juli 2004 Lillen er ikke allergisk, særlig ikke for tv-titting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 21. juli 2004 #471 Del Skrevet 21. juli 2004 Takk for hyggelig hilsen i den nye dagboken min! Håper prøvingen lykkes for deg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. juli 2004 #472 Del Skrevet 21. juli 2004 Takk for hilsen Sirka! :bukke: En hilsen tilbake til deg! EL er akkurat overstått, EL-ligenende smerter på dag 13 og 14. Hvilken dag EL var på er jeg usikker på - og det er ikke så nøye heller.. Orker ikke stresse mer. Men EL-smertene kjenner jeg jo uansett, uten å måtte kjenne så mye etter. Og når jeg kjenner det, begynner jeg selvsagt å tenke "oi nå må vi". Men vi har vært så slitne her i huset, så vi har ikke gjort noen sengesprell siden søndag. Men det var uansett i forkant av EL, så sjansen er der jo... Hvis bare soldatene er mange nok og gode nok til å leve den tiden de skal.. Men som jeg har sagt før, den nye filosofien vår (som egentlig var den opprinnelige - før jeg tok helt av på prøverfronten ) er å bare ha det godt. :hjerter2: Ingen stresseprøving lenger. Vi har innfunnet oss med at vi mest sannsynlig ikke kan gjøre noe fra eller til på egen hånd. Så hvorfor stresse? Uansett er det dag 15 i dag. Og 6 arbeidsdager igjen til ferie. Siste jobbedag før ferien er torsdag i neste uke. Gjett om det skal bli godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. juli 2004 #473 Del Skrevet 21. juli 2004 Veldig enig i filosofien din: Man skal ha det godt! Tro meg, det er godt og ikke være spermtyv lengere. Bare kose seg å gjøre som en føler for. Det er vel egentlig nå jeg innser for et stress det har vært :-? Men jeg er helt overbevist om at det ordner seg snart for dere og! Høsten og KK er jo rett rundt hjørnet! Flott at mannen din skal ta nye prøver. Forstår godt hans frustrasjon over normal prøve! Håper tiden går fort til ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. juli 2004 #474 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei Nå skal vi kg-jentene i Bergen ha treff igjen Det hadde vært veldig koselig om du ville være med denne gangen. Vi er veldig greie og ingen biter Treffet blir tirsdag til uken Bizzy er så grei at hun sier vi kan være der Håper du kan komme Er ikke helt sikker på når vi skal treffes denne gangen. Enten så må vi spise før vi kommer, eller så kan vi bestille pizza fra Peppes? Vet ikke hva du syns jeg? Klem Meta Ps.. Adressen til Bizzy kan jeg sende på en PM om du vil komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 22. juli 2004 #475 Del Skrevet 22. juli 2004 Takk for koselig hilsen i dagboken min. Håper det klaffer for oss begge (før vi aner det........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. juli 2004 #476 Del Skrevet 22. juli 2004 Takk for hilsen Murmel! Og oppmuntring! Og takk for PMen :D Jeg skal våge meg med denne gangen jeg, Meta! Tusen takk for invitasjon :D Har sendt deg en PM. Gleder meg, men er fryktelig spent - for da blir jeg ikke anonym her lenger! :o Men dere er garantert greie folk! Det blir sikkert kos! Takk for hilsen Lilly - blå vibber til oss begge - og alle andre som trenger det! En uke igjen så har jeg ferie i dette øyeblikk (om en uke altså)!! Det skal bli såååå godt! I dag var jeg så sliten etter jobb at jeg sov en times tid før vi laget middag. Det gjorde godt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. juli 2004 #477 Del Skrevet 23. juli 2004 Ønsker deg ei flott og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. juli 2004 #478 Del Skrevet 24. juli 2004 Da er det bestemt at det blir treff hos Bizzy tirsdag klokka 1830. Kakespising og skravling står på planen. Gleder meg til å treffe deg GOD HELG :blomst_opp: Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. juli 2004 #479 Del Skrevet 24. juli 2004 Å - det høres kjekt ut, Meta! Gleder meg masse jeg også! :D Takk for hilsen, Murmel! Så avslappende ble helgen likevel ikke - må steppe inn på en vakt i morgen :evil: Men jeg får jo 100% tillegg, så... Og snart er det ferie, så jeg skal overleve. I dag har heimen fått en shinings - vasket vinduer både innvendig og utvendig - fy søren så skittent!!! :o Hvor kommer all skitten fra? I tillegg har jeg gjort annet rart som er nødvendig av og sånn. Har sovet ut i dag, det var godt. *ahhh* I natt drømte jeg at jeg fødte en sønn! :o En fin liten gutt. Og jeg hadde babyen med over alt. Men da jeg våknet var det ingen baby der mer, bare en snorkende Huldermann God helg til dere som måtte svippe innom! Gleder meg til tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. juli 2004 #480 Del Skrevet 24. juli 2004 Alle dagbøkene er havnet i samme forum! :o Finner jo ikke fram lenger! Vet ike helt om jeg likte dette... :-? Men blir vel vant til det.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå