Moonchild Skrevet 4. juli 2004 #441 Del Skrevet 4. juli 2004 Ser du har hatt litt "smale skuldre" i dag, du også. Farlig denne vinen, gitt. God "bedring" - regner med formen har tatt seg opp nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. juli 2004 #442 Del Skrevet 5. juli 2004 Takk for hilsen Veronal og Moonchild. Spurvene bråkte fælt i går ja Men formen kom seg heldigvis utover dagen. Nå blir jeg sannsynligvis borte en stund.. Eller egentlig ikke jeg, men PCen. Den skal leveres på reperasjon, for det er noe gale med den. Så da blir jeg nettløs så lenge den er borte... På jobb har jeg ikke sjans i havet å sitte og nette (kanskje, kanskje på en seinvakt..). Men hvis maskinen ikke er tilbake før IKM og hvis det mot formodning har skjedd et under denne syklusen, så skal jeg alltids klare å oppdatere. Ha en fin mandag og en god uke folkens! Nå skal jeg ta en runde og si hei til dere andre! :D Dag 24, PP 15. IKM 12.juli - en uke igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 5. juli 2004 #443 Del Skrevet 5. juli 2004 *god-bedring-til-Hulderheimens-PC* Ha et fint KG-avbrekk, dah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. juli 2004 #444 Del Skrevet 5. juli 2004 Skal si deg en ting; det er ikke moro å være uten nett! Savner supergirls... :cry: Håper du klarer deg uten nett en liten stund, og at maskinen snart blir frisk, og kommer hjem fra rehabiliteringssenter, eller hva det nå er den skal... Og så krysser jeg mange fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2004 #445 Del Skrevet 7. juli 2004 God bedringsklem til pc'n, og en stooooooor klem til Hulderjenta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 8. juli 2004 #446 Del Skrevet 8. juli 2004 Suser innom med en god sommer- til deg, og en god bedrings- til datamaskinen din. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 8. juli 2004 #447 Del Skrevet 8. juli 2004 Hei! Popper innom for å takke for hilsen i dagboka mi. Håper det klaffer for dere snart slik at også dere kan få en liten i hus. Ønsker deg en fin sommer og håper du ikke går i spinn uten PC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. juli 2004 #448 Del Skrevet 8. juli 2004 Heisann Supergirls!!! Endelig er jeg innom igjen Har savnet dere! Får helt KG-abstinenser av å være uten PC! Og det har bare gått noen dager... PCen er på reperasjon enda, vi skal ha det på reklamasjon, så de ser nok på den i en ledig stund i framtiden en gang.. Betalende kunder først, selvsagt... :-? Men jeg sniker meg til litt KG likevel - ser til huset til mine foreldre, og vanner blomster og sånn - og her har de internet vettu. Fikk mensen i går jeg Så i dag er det dag 2 i prøveperiode 16..... Prøveperiode 15 ble en 25-dagers. Men da rekker jeg å bli ferdig med mensen neste syklus før vi reiser på ferie Huldermannen får ikke testosteronbehandling i denne omgang, for han var akkurat over grensen for det som er innenfor normalområdet. På den målingen. Han har vært under på tidligere målinger, men legen ville ikke skrive ut.. Bl.a. fordi han ikke har fått barn enda, og at det kan ta opptil flere år før testosteronverdien blir normal igjen når man går av. Påstod legen. Men det bare kan ta så lang tid, og de individuelle forskjellene er store. Synd han ikke fikk - men men... *sukke* Så vi har ikke noe å "slå i bordet med" for å fremskynde forsøk eller få frosset ned noe som helst. Vi får pent vente i rekken på vår tur som alle andre. Men jeg er så utålmodig som det går an å bli! *tromme med fingrene* Lurer sånn på når Haukeland har tenkt å somle seg til å sende oss et brev med en time!! Jaja. Kommer når det kommer... Takk for koselige hilsener forresten - kjekt å være savnet En stor klem til dere alle sammen! Skal ta en liten runde og se om det er noen spennende ting på gang! :D Men jeg har oppdatert IKM-listene og så at det var ingen nye blå kryss siden sist... Hvor ble det av den blå bølgen...? Tre og en halv uke igjen til ferie - fy søren som jeg ser fram til det!!! Ha det fint - stikler innom igjen når jeg får sjans! Stooooor klem og :dagensrose: til alle som måtte lese dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 8. juli 2004 #449 Del Skrevet 8. juli 2004 Så vi har ikke noe å "slå i bordet med" for å fremskynde forsøk eller få frosset ned noe som helst. Vi får pent vente i rekken på vår tur som alle andre. Men jeg er så utålmodig som det går an å bli! *tromme med fingrene* Lurer sånn på når Haukeland har tenkt å somle seg til å sende oss et brev med en time!! Jaja. Kommer når det kommer... Hva med fritt sykehusvalg? Gjelder det for assistert befruktning? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 12. juli 2004 #450 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei snuppa! Tusen takk for koselige PM'er! Du bare må ringe Haukeland for å mase litt til. Jeg vil ikke at du skal komme så veldig langt etter meg fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. juli 2004 #451 Del Skrevet 12. juli 2004 Takk for hilsen fra Veronal og Murmel! Og grattis igjen, Murmeldyret! Endelig ble du gravid! Ble skikkelig glad da jeg leste den gode nyheten! Flere slitere som er blitt gravide i det siste - Zianta med assistert befruktning (jeg regner deg med, selv om du tviler selv, men regner deg med siden HCG stiger! ), Pia med assistert befruktning og Murmel med naturmetoden og litt hjelp av Pergo. :D Da er det håp for oss andre også! Jeg for min del har gitt helt opp naturmetoden. Jeg har ikke lenger tro på at vi får det til på egen hånd. Så jeg setter min lit til Haukeland, at de skal klare å hjelpe oss en vakker dag. I mellomtiden har vi det bare godt Har åpnet meg for et par venninner til, så nå er det noen flere sjeler som vet at vi prøver. Hun ene har hintet sånn frempå om unger, så jeg måtte bare spørre henne direkte om de prøver å få seg en liten - og det gjør de, og jeg fortalte om det vi sliter med. Ingen av oss har noen særlig andre i å snakke om prøvingen med, så nå kan vi dele gleder og sorger. Og det føles godt. :D Hun andre jeg fortalte det til, fikk det slengt rett i trynet etter en sleivete kommentar. :evil: Vi hadde en koselig jentekveld nå i helgen, bare vi to, og svitsjet innom en dokumentar om assistert befruktning. Vi så litt på det, og de snakket om kostnader for samfunnet og bla bla bla. Pøh, sa venninnen min, det er jo helt sykt at samfunnet skal betale, det er jo ingen menneskerett å få barn. Hun mente de kunne adoptere. Jeg kjente det kokte inni meg, og jeg kjente at jeg ikke klarte å holde igjen denne gangen. Skulle ikke Huldermannen og jeg ha rett til å få egne barn??? -Du vet ikke hva du snakker om! brølte jeg, Huldermannen og jeg er i den situasjonen, sa jeg, vi får ikke til å få barn. Hun ble dritpaff, og dritflau. Hun unnskyldte seg både med en gang og unnskyldte seg igjen senere også stakkar. Hun visste jo ikke at vi sliter, jeg har jo ikke fortalt det. Men hun fikk litt stjerner i øynene ja når hun fikk vite at vi har lyst på små, og håpte på å bli "tante" snart. Alt ordnet seg mellom oss, men vi var likevel to med dårlig samvittighet resten av kvelden.. Men gode venninner tåler det meste Heldigvis! Men det er jo sant som hun sier - det er ingen menneskerett å få barn. Men så lenge det finnes hjelp å få, så har vi i alle fall rett på det! Mitt største ønske er å få føde mine egne barn - om så bare ett.. Jaja - et hjertesukk fra Huldra som er på jobb. Ha en fin kveld, Supergirls! I dag var forresten Huldermannen og hentet PCen, så nå kommer KG-holikeren sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 12. juli 2004 #452 Del Skrevet 12. juli 2004 Gratulerer med frisk PC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 12. juli 2004 #453 Del Skrevet 12. juli 2004 Flott at du kommer sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. juli 2004 #454 Del Skrevet 13. juli 2004 Jupp - I'm back! Godt å ha frisk PC lett tilgjengelig i stuen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2004 #455 Del Skrevet 13. juli 2004 *Fniiiiis* Jaja, ingen tvil om at dere to er glad i hverandre da. Takk for at du følger med! Hun venninnen din, som virkelig dreit på draget, var i hvert fall skvær nok til å unnskylde seg skikkelig. Så hun er nok en god venninne, selv om hun kanskje uttaler seg om ting hun ikke vet noe om. Og egen baby - det skal du få! Det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #456 Del Skrevet 14. juli 2004 Takk for hilsen Hulderjenta og lykke til i jakten på frøet :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. juli 2004 #457 Del Skrevet 14. juli 2004 Men hvor er du da??? :klø: Mast noe på KK i det siste? fra utålmodig Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. juli 2004 #458 Del Skrevet 15. juli 2004 Er her jeg! Ser du meg ikke? :hoppe: Takk for hilsener! Dagene går fort, og det skjer mye for tiden. Men lite som er verd å fortelle om her... Det nærmer seg ferie nå, to uker igjen. Det skal bli så deilig!!!! Ja, hun unnskyldte seg, Matahari. Og hun var veldig flau stakkar.. Men det hører jo med til historien at hun har mange firkantete, krasse meninger om ting som hun egentlig ikke har så mye kjennskap til, så det var litt typisk henne å si noe sånn... Men til hennes forsvar så visste hun jo ikke at vi (sannsynligvis) må igjennom assistert befruktning, hun visste ikke engang at vi prøver å få barn. Så hun er tilgitt! Og takk for du har troen på at vi får baby til slutt Takk, Limbo! :bukke: En stor hilsen og klem tilbake! Som sagt, Murmel - jeg er her!! Er bare ikke så hyperaktiv for tiden, for det skjer så mye, men jeg har likevel ikke så mye å fortelle... I hvert fall ikke om prøvingen.. Har gitt opp, og tolker derfor ikke hver eneste lille følelse i magen lenger. Tolker ingen, faktisk. Og for å være ærlig, så har jeg ikke så mye ork til å lese om alle andre sine "er jeg gravid nå" -tanker heller... Så jeg er ikke så altfor aktiv nå, men kommer nok sterkt tilbake. Er jo rundtom på hele KG-forumet da. Men legger ikke så mange spor fra meg i dagbøkene lenger. Men jeg følger med - skriver bare ikke så mye. Følger spesielt med på The Supergirls! Både de gravide og de prøvende! Vi har ikke mast på KK, nei. Jeg orker ikke.. Han vil ikke.. Snart skal vi reise på ferie. Hvis vi ikke har fått noen innkalling i posten eter ferien, så skal vi mase. Det er vi enige om. Fram til det skal de få sulle i veg der oppe. Har ventet så lenge på å bli gravid nå, så jeg klarer fint å vente noen måneder til. Men for all del: Hadde de ringt i morgen og spurt om vi kan komme, så hiver jeg alt jeg har i hendene og løper!! Ha en fin torsdag, alle sammen! Dag 9 i dag. (Jada, jeg følger litt med, men må faktisk sjekke alamanakken for å finne ut hvilken dag jeg er på.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. juli 2004 #459 Del Skrevet 15. juli 2004 Husker at jeg havnet i en slik diskusjon om kunstig befruktning da jeg var ny her på Kg. Jeg var så provosert av folk som kommer med krasse bemerkninger om ting de ikke har greie på. Kostnader slik eller slik. Hvor skal en sette grensen? * Hjerteinfarkt? Sikkert din egen feil... * Fedme? Spis mindre din late... Nei - jeg vil ikke si noe om noen grupper. De som har et problem - har et problem. Norge er et velferdssamfunn. Hvorfor skal ønske om eget barn være så egoistisk da? Stå på. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. juli 2004 #460 Del Skrevet 15. juli 2004 Så godt at du snart har ferie! Jeg vil tro det er litt sunt at du ikke kjenner etter så mye symptomer o.l. Sikkert godt å "slappe av" litt i topplokket. Og jeg forstår det om du holder deg unna KG litt. Man trenger litt pause innimellom. Jeg regner med at du er sterkt tilbake til høsten. Og forhåpentligvis av og til før det også Du vet jeg kommer til å mase hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå