Gjest Hulderjenta Skrevet 27. juni 2004 #421 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja, det blir på Haukeland. Setter de alltid inn 2 egg der?! Det er der du har vært nå Pia, er det ikke? Nå blir jeg helt forvirret her! Ett, nei to, nei ett, nei to :klø: :ler2: Det er kanskje ulike rutiner ved ulike klinikker? Bare de setter inn egg, så skal jeg være fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. juni 2004 #422 Del Skrevet 27. juni 2004 De jeg vet om som har vært gjennom dette, har alle fått satt inn 2 egg. Men jeg tror ikke de tvinger dere til det om dere absolutt ikke vil Jeg er så lei av fortball at jeg rømmer en liten tur immon KG nå. Mannen sier jeg kan få se noen annet om jeg vil, men det er jo ingen ting å se på! Høres ut som du har hatt ei rimelig fin helg. Og det er flott! :rosasmil: Søndagsklem fra Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. juni 2004 #423 Del Skrevet 28. juni 2004 Ny uke, nye muligheter! God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. juni 2004 #424 Del Skrevet 28. juni 2004 I dag er det virkelig en fin mandag, strålende sol. :D Har vært i byn en tur etter jobb i dag. Masse folk i sommerklær, og det vrimlet av turister! Blåser litt men ellers varmt - herlig! I love summer! Takk for hilsen Murmel og Veronal - god dag tilbake til dere! Mannen har ringt fertilitetsavd. på KK i dag, men fikk ikke så mange svar.. Men han fikk vite at de var blitt litt restriktive med nedfysing av sperm i forhold til hvem de gjør det med og hva som skal ligge bak. Men prøvesvarene komemr ikke før neste uke, så Mannen vet jo enda ikke om han skal få behandlingen. Men hvis han får, skal vi pushe på og prøve å få fortgang i sakene Hvis ikke får de vær så god tilby nedfrysing! Middag snart - sulten!!! God ettermiddag/kveld folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 28. juni 2004 #425 Del Skrevet 28. juni 2004 Så flott å være i sommerstemning! Det er bare halvveis sommer her, og absolutt ikke lettkledde temperaturer, ennå. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere er kandidater for nedfrysing av egg, hvis mannen din må begynne på medisinene Håper virkelig ikke de er blitt så restriktive! Mye spennede å glede meg til jeg kommer hjem fra ferie, skjønner jeg! Ha en fin sommerkved! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. juni 2004 #426 Del Skrevet 29. juni 2004 Takk for hilsen Murmel Setter IKM til 12. juli, ut fra en 30 dagers syklus. Er usikker på når EL var denne gangen, men har begynt å kjenne mensmurring nå. Litt i tidligste laget i forhold til 12.juli, antagelig kommer tanten et par dager før. Men 30dagers sykluser har jeg hatt flere ganger, og tar utgangspunkt i det nå også så slipper jeg å bli så skuffet hvis jeg "går over tiden". Men jeg regner nok med å måtte være med i augustgjengen også... Og spetember.. Og oktober.. Og november... Og desember.. Hvis ikke det blir assistert befruktning når høsten setter inn for alvor! Er så spent på svar ang. Huldermannen - kan ikke tiden gå litt fortere!?! Dag 18 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 29. juni 2004 #427 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg kan ikke skjønne annet enn at hvis noen skulle ha rett på nedfrysing så er det mannen din - spesielt hvis medisinene fører til sterilitet (om enn midlertidig). Det er jo sikkert ganske slitsomt for ham å skulle måtte gå av medisinene igjen ved et prøverørs forsøk. Egentlig syns jeg dere burde få snike i køen, men det er sikkert mange andre med gode grunner... Jeg følger spent med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juni 2004 #428 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg kan ikke skjønne annet enn at hvis noen skulle ha rett på nedfrysing så er det mannen din - spesielt hvis medisinene fører til sterilitet. Oh my God; hvis dere ikke får det tilbudet; hvem er det da som får det?? Det er nok bare nødt til å være beregnet på dere... Kjempelurt å sette ikm etter litt lengre sykluser. Det eneste teite, er jo at mensen kan komme litt plutselig på deg. Me du rekker heldigvisikke å håpe for mye, hvis den kommer... :-) Jeg håper ventetiden frem mot prøvesvar, telefonsamtaler og ikm går fortere enn fryktet. Men da må ikke grunnen til det være at du jobber deg ihjel Ønsker at dufår nyte sommeren å... :ekstra kul: Ha det fint så lenge, Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. juni 2004 #429 Del Skrevet 30. juni 2004 Takk for hilsen Moonchild og Lillen! Neida, jeg jobber meg ikke ihjel! Og jeg prøver å være flink å nyte de dagene det er fint vær/sol til å gjøre noe gøy. I dag er det strålende sol, men jeg skal selvfølgelig på seinvakt og får ikke brukt dagen til noe særlig Men i dag fikk jeg sove til jeg våknet - og det var godt! Våknet litt før ti og var utsovet :D God følelse! Det med restriksjoner på nedfrysing er sikkert noe de må si og må ha pga økonomi og sånntno'.. Jeg kan egentlig ikke tenke meg at vi ikke får lov, det er jo en medisinsk årsak til det... Men den tid, den sorg/glede. Nå skal jeg ta litt før jeg skal sette meg ut på terrassen i solen og lade opp solcellebatteriene mine Av og til føles det nemlig som om det er solcellepanel som er energikilden min, for når været er dårlig blir jeg så slapp, og når været er bra, bobler jeg av energi. Så jeg har et usynlig solcellepanel et eller annet sted på kroppen, har jeg funnet ut! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 30. juni 2004 #430 Del Skrevet 30. juni 2004 Takk for hyggelig hilsen i boken min, Hulderjenta. Håper du fikk ladet batteriene så det holdt til senvakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. juni 2004 #431 Del Skrevet 30. juni 2004 Bare innom med en i disse ferie tider :rosasmil: Håper du har ei fin vakt på jobb, og at du får flere soldager for å lade opp batteriene (Skulle ønske vi også hadde litt sol...) Jeg venter også i spenning på mannen din sine resultater. Håper dere har fått rede på alt til jeg kommer hjem fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 30. juni 2004 #432 Del Skrevet 30. juni 2004 Hm, det har jeg aldri tenkt på før, men jeg tror jammen jeg har et sånn indre solcellepanel jeg også - bortsett fra at det styrer humøret mitt, og ikke energinivået... ;-) Håper energinivået er på topp etter en dag i solen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. juli 2004 #433 Del Skrevet 1. juli 2004 :klem2: Takk for hilsninger i bokji mi! Ble desverre ikke mye å skrive om der... :cry: Håper du har en fin fin sommer!! Vår sommer per i dag er 10 grader, overskyet og regn! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 3. juli 2004 #434 Del Skrevet 3. juli 2004 God helg, Hulderjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. juli 2004 #435 Del Skrevet 3. juli 2004 Takk for hilsener! Alltid koselig å komme tilbake til dagboken med nye hilsener i. Selv har jeg vært litt slapp her i det siste, ikke så mye å skrive om, og ikke så mye lyst å skrive... Takk for hilsener, Veronal - og gratulerer med spire i magen!!! :hjerter2: Takk for feriehilsen, Murmeldyret - håper du får en fin ferie og at du får slappet av skikkelig. Hadde vært gøy om du kom hjem med to blå! Nyheter angående meg&Mannen (hvis det er noen..) skal du få når du kommer hjem ja! Takk for energihilsen fra Moonchild! Jeg vet at det finnes noen usynlige solcellepanel på oss! Og de styrer både humør og energinivå... Etter det jeg har skrivet her i det siste, så høres det kanskje ut som vi har sommer hver dag, men det stemmer desverre ikke. Den siste uken har det vært sol omtrent annenhver dag, og overskyet neste dag, så jeg har nok skrevet her på soldagene. I dag klarer visst ikke været bestemme seg, det er halvskyet, foreløpig tørt, og litt solglimt innimellom. Heia solen! Deilig med frihelg! I går kveld var jeg på kino, og var på fisketur i solnedgangen med min kjære etterpå :hjerter2: Fikk en fisk som blir kattefisk til katten til noen venner. Skal på fest i kveld! Lenge siden forrige fest, så i kveld skal jeg ut og ha det gøy! Ellers er det ikke mye å fortelle. Er på dag 22, har hatt mye, og ganske sterk, mensmurring de siste dagene, så det ser ut til at tante-helvetet bryter løs innen de neste 8 dagene - som vanlig... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. juli 2004 #436 Del Skrevet 3. juli 2004 Glemte Pondusa... Så flaut! :oops: Takk for hilsen fra deg også, og en liten :trøste: siden det ikke ble noen spire denne gangen heller... Du skal få en egen oppmuntringshilsen i min dagbok, du Pondusa: Bedre lykke neste syklus, Pondusa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. juli 2004 #437 Del Skrevet 3. juli 2004 Du er sååå tilgitt, vennen!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 4. juli 2004 #438 Del Skrevet 4. juli 2004 Heisann Må jo titte innom deg også, for nå er det virkelig lenge siden altså :oops: Jeg har vært rimelig fraværende i det siste, det har vært så travelt på jobben, og jeg har ikke overskudd til å sitte så mye på nett, og dessuten blir mannen sur bare jeg nærmer meg datamaskina Men her er jeg altså, og jeg vil gi deg en kjempegod fordi du er så grei Jeg lover å bli flinkere å oppdatere dagboken min, har forresten vært inne og skrevet i den nettopp Masse fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. juli 2004 #439 Del Skrevet 4. juli 2004 Takk for det, Pondusa! :puster lettet ut: Takk for kjempekoselig hilsen, Pludre! Godt å ha deg tilbake igjen, jeg har savnet deg... Gratulerer (igjen) så utrolig masse med i magen!! :hjerter2: I dag er ikke formen helt på topp... Var på fest i går og kom hjem i 4-tiden en gang... Hadde det kjempegøy , en skikkelig artig fest med jentegjengen :D Men i dag betaler jeg prisen for all vinen jeg helte i meg... Dakkar meg.... I dag er det sol, men jeg har i grunnen ikke vært ute enda :oops: så jeg vet ikke om det er varmt... Det blåser litt ser jeg. På tide å våge seg ut, kanskje. Men det er så skarpt lys ute Ha en fin dag, Supergirls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. juli 2004 #440 Del Skrevet 4. juli 2004 Skarpt sollys og småfugler som kvitrer så høyt? Jeg håper du har blitt detox'et nå, Hulderjenta. Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå