lillen Skrevet 23. juni 2004 #401 Del Skrevet 23. juni 2004 2 små dager til helg... Hold ut !! :trøste: Hvis det er slik hele tiden; hva med ny sykemelding? For å komme deg!? Eller for å få behandling...? Eller blir du bare deprimert av sykemeldng? God bedring med matthet, trøtthet og ukåthet! Tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. juni 2004 #402 Del Skrevet 23. juni 2004 Usj da :trøste: Håper du snart føler deg bedre! Ikke noe kjekt når man føler at man går på akkord med seg selv hele tiden :trøste: Og så er jeg enig med deg.. Sex er til for å NYTES Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. juni 2004 #403 Del Skrevet 23. juni 2004 Det nærmer seg helg nå Hulderjenta :-D ! Og forhåpentligvis får du slappet av litt da! Takk for hilsen i boka mi! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 23. juni 2004 #404 Del Skrevet 23. juni 2004 *Nesten-nettløse månebarnet stikker nesen inn for å gi deg en energi- * Høres ut som du trenger en bitteliten bit ferie. Og jeg kan fortsatt huske skiftarbeid (fra en fjern fortid, og et helt annet yrke enn ditt) - det bare er og blir utmattende til tider... (Selv med fridager innimellom). Håper du får deg/har fått/er i ferd med å få deg en god natts søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. juni 2004 #405 Del Skrevet 24. juni 2004 Så leit at du har det sånn for tiden :trøste: Er det lenge til ferie? Kan du få noen behandling for ryggen? Kan du evt få 50% sykemelding? Man klarer ikke gi alt, og være duracell kanin i det evindelige. Jeg vet akkurat hvordan du har det, for jeg har opplevd det samme. Og det er vel en grunn til at så mange sykepleiere søker seg bort fra vanlige sykepleie yrker (som bl.a. jeg har gjort). Det er hardt arbeid, underbemanning, mye stress og dårlig samvittighet fordi man ikke strekker til Jeg kunne vel skrevet en hel avhandlig om min frustrasjon, men du skal få slippe Selvsagt er det fine dager der det bare er flott også! Håper det blir bedre snart! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. juni 2004 #406 Del Skrevet 24. juni 2004 Skjønner hvordan du har det. Får sånne peioder jeg også, hvor alt er slitsomt. Blir da irritert for hver minste ting. Og er trøtt og sliten hele tiden. Men det går som regel ganske fort over da. Håper du får slappet av i helgen da Stor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. juni 2004 #407 Del Skrevet 24. juni 2004 Dere er så go'e! Takk for at dere tenker på meg og skriver gode ord, Veronal, Lillen, Meta, Lilletrollet, Månebarnet, Murmel og Capri :kysse: Skal skrive noen gode ord tilbake, men det får bli i morgen. Er innom på lynvisitt - har planer om å være i seng til halv ti nemlig - trøøøøtt... Dagen i går ble litt bedre da det ble kveld. Det var sol og varmt, og vi grillet oss middag. Om kvelden dro vi til byn for å se på tønnebålet på Laksevåg, og det var godt med en luftetur ja. :D Ble seine i seng, men jammen ble det ikke litt babylaging tross alt, gitt! En dag igjen så er det helg! Orker ikke mer sykmelding nå, nei Klarer fint å leve med vondtene i skuldrene/ryggen, det er ikke så ille. Enn så lenge... Men jeg har voldsomme knuter, og muskelene er så stramme at når jeg fryser f.eks. og strammer meg ubevisst, så gjør det skikkelig vondt. Har planer om å få en fysiohenvisning for det, trenger hjelp til å løse muskulaturen opp. Hvis ikke jeg får gjort det, vil jeg få større problemer etter hvert som tiden går. Har snopt litt i dag Kjøpt meg en ny veske, to truser, hårkur og en halternecktopp (sånn singlet som går opp bak nakken..). I love to shop! Og nå var det lenge siden sist jeg kjøpte noe til bare meg selv. Og til Lillen kan jeg si at jeg fremdeles jakter på Den Perfekte Jakken, men finner den ikke noe steder... Gjør du..? Nye smileyer!!! Så gøy!!! var kjempesøt! Sier på forhånd god natt til alle mine gode KG-venner! Snart skal Hulderjenta og gjett om det skal bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. juni 2004 #408 Del Skrevet 25. juni 2004 Håper du sover godt nå! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. juni 2004 #409 Del Skrevet 25. juni 2004 HELG!! Angående jakken, så vil jeg selvsagt fortsatt ha sånn skinnjakke, og det finnes flere steder. Den er jo litt dressjakke-aktig, så jeg vurderer å kjøpe ikke-skinn også. Skinnjakkene koster jo 1000 kroner og oppover Så flott at du fikk shoppet en del! Det gjør alltid godt... Det er kanskje ikke den rette uken å spørre deg om dette, etter alt du har gjennomgått...men jeg spør likevel, og håper du ikke tar det tungt. Hvordan går det med røykingen? Jeg håper motivasjon mot IVF kan hjelpe deg å slutte Og så mener jeg å ha lest at kvinner som røyker ikke får assistert befruktning...vet ikke om det praktiseres, men noe å tenke på. Håper det ikke ble moral-preken, for det var ikke meningen. Har jo nettopp sluttet selv GOD HELG, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. juni 2004 #410 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg håper du har våknet igjen nå - for nå er det HELG! (Du skal vel ikke jobbe denne helgen også?) God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #411 Del Skrevet 26. juni 2004 Ingen jobbing denne helgen nei, Veronal - denne helgen skal nyyytes! Uff - måtte du nevne røyken, Lillen - jeg røyker fortsatt og skammer meg over det... :oops: Vi vet vi bør slutte før IVF-forsøk, og det skal vi klare. Tror ikke de nekter røykere forsøk, men de bør slutte eller i alle fall kutte dramatisk ned (sånn omtrent til null ) Jeg har i alle mine røyke-år sagt at jeg skal slutte når jeg blir gravid en gang, men etter vi bestemte oss for å bli det, så ble vi bare ikke det (som dere alle her inne vet )... Så det har ikke blitt røykekutt heller.. Har sluttet et par ganger, men begynt igjen etter kort tid Men før vi skal gjennom assistert befruktning skal vi slutte begge to - og holde oss borte fra røyken for alltid - for begge ønsker en røykfri oppvekst for våre framtidige små :klem2: Så.... Vi må slutte etter ferien en gang da, så har vi god tid til å venne oss til et liv uten røyken. Og det skal vi få til! Og før noen drister seg til å komme med røyk er farlig - og dere er sikkert skyld i barnløsheten selv-kommentarer (ikke at jeg tror at noen Supergirls'er er så ufølsomme...), så kan jeg bare si at jeg vet alt sånnt! Jeg vet det, kan det. Røyk kan gjøre det vanskeligere for egget å feste seg, det påvirker både eggcellen og sædcellene, og kan på mange ulike måter gjøre det vanskeligere å bli gravid. Men så finnes det jo drøssevis av røykere som det popper ut barn av da Men for all del: Skal man lage barn, bør forholdene være optimale. Og jada, vi burde ha sluttet for lenge siden - men det er jo bedre seint enn aldri... Nok røykemas! Er på dag 15 i dag. Har kjent litt aktivitet i eggstokk-/livmorområdet de siste par dagene, men ikke voldsomme greier, og har ikke tenkt så veldig over det. Men det er nå EL på denne tiden. Har ikke giddet å følge med i det siste, har omtrent gitt opp hele greien.. Har innstilt meg helt på assistert befruktning, og har gitt opp håpet om The Natural Way. Helt utolig at jeg har klart å gå de siste dagene uten å tenke på syklusdager og EL! :o Men det har jeg altså gjort! God helg Supergirl-Gjengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. juni 2004 #412 Del Skrevet 26. juni 2004 :trøste: Huff, det var ikke meningen du skulle måtte forsvare deg slik; jeg forstår jo så godt det der med røyken! Skulle ha nevnt det på en pm istedet, når jeg tenker meg om. Men det er ikke alltid jeg klarer å tenke før jeg skriver :-x Jeg ønsker deg masse lykke til! Og vi her inne kommer til å støtte deg som aldri før! Tusen takk for svaret i boken min! Herlig å lære slike ting! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. juni 2004 #413 Del Skrevet 26. juni 2004 Det blir spennende når dere starter forsøk til høsten, håper dere lykkes på første forsøk så trenger dere ikke så mange hormonkurer. Og den røyken ja den klarer du og slutte med det er jeg sikker på Nå bå dere nyte den siste sommeren uten barn for neste år har dere kansje tvillinger tenk det hi,hi HA EN SUPERFIN LØRDAGSKVELD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. juni 2004 #414 Del Skrevet 26. juni 2004 Heia Huldra! :rosasmil: Håper du koser deg masse med fri i helga! Og at du får slappet av og kommet deg litt igjen. Intet nytt angående KK, mannens hormoner og assistert befruktning? Ja, jeg vet at jeg maser fælt! Stor fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #415 Del Skrevet 26. juni 2004 Nå bå dere nyte den siste sommeren uten barn for neste år har dere kansje tvillinger tenk det hi,hi Uæææ - tvillinger! :o Ja de setter vel alltid inn to egg? Huldermannen har ikke lyst på tvillinger (og egentlig ikke jeg heller) men vi kommer nok til å ta imot det vi får! :hjerter2: Intet nytt ang KK nei Murmel. Mannen har ringt legekontoret tidligere i uken for prøvesvar, men ikke alle var kommet (noen spesielle prøver ble også tatt, de tar tre uker å få svar på... Noe kromosomgreier som bare var for å avkrefte noe). Og han fikk ikke svar før alle var kommet. Gjett om vi er spent! Først svarene, så purre på KK. Helt i orden Lillen med røyke-spørsmålet Lillen. Jeg vet jo som alle mine artsfrender hvor farlig det er å røyke, så da må man jo forsvare hvorfor man er så dum... Men takk for PMen du sendte etterpå! :D I kveld skal jeg ha hjemme alene kveld - deilig! En hel kveld for meg selv med film og digg - og jeg blir garantert å se her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juni 2004 #416 Del Skrevet 26. juni 2004 I kveld skal jeg ha hjemme alene kveld - deilig! En hel kveld for meg selv med film og digg - og jeg blir garantert å se her på KG. Sånn kveld har jeg også i kveld.... Koser du deg fælt da?? Har spist opp mitt digg og null film er å spore... Heldigvis finnes KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. juni 2004 #417 Del Skrevet 26. juni 2004 Uæææ - tvillinger! :o Ja de setter vel alltid inn to egg? Huldermannen har ikke lyst på tvillinger (og egentlig ikke jeg heller) men vi kommer nok til å ta imot det vi får! :hjerter2: Stikker innom bare for å berolige deg litt. De har så si sluttet å sette inn to egg på første forsøket nå. Det er kun hvis kvinnen er 37 år eller over at de gjør det. Men om man trenger flere forsøk, så setter de ofte inn to egg. Og jeg må bare si at når du har vært gjennom dette et par ganger så er to egg og tvillinger mer enn hjertelig velkommen. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #418 Del Skrevet 26. juni 2004 Må bare le! Min kveld er akkurat som din, Pondusa! Godteskålen min er også tom, og jeg har sett Sue Thomas på ZTV og utenom det er det ikke noe gøy... Har noen filmer, men de har jeg sett før. Leide aldri film i kveld som jeg hadde tenkt. Så jeg sitter her med KG jeg også ja! Har noen bilder jeg kunne limt inn i album men... Det krever litt hjerneaktivitet, så jeg sitter heller her. Men jeg synes sånne kvelder er litt herlige likevel - stillhet!!! Ahh! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #419 Del Skrevet 26. juni 2004 Og der var Zianta innom også - så koselig da! Takk for hilsen! Du trenger ikke "berolige" meg i den forstand - det er selvfølgelig ikke sånn at vi ikke vil ha om vi får tvillinger! Men i utgangspunktet ønsker vi oss en om gangen Og setter de bare inn ett egg så er jo tvillingfaren nesten over - men bare nesten, for det kan jo fremdeles bli eneggede tvillinger Ingen råder over naturen! Lykke til videre med rugingen, Zianta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. juni 2004 #420 Del Skrevet 27. juni 2004 Må nok skrive litt angående eggene hi,hi Hvis det er Haukeland du skal inn på så setter de inn to egg for da dobbler du muligheten for en graviditet. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå