Gå til innhold

politiradio


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har. En kjekk liten sak som heter Maycom AR-108. Kjøpte den på nettet, mne husker ikke hvilke butikk. Hvis du søker finner du nok en butikk, men de selges jo i vanlige elektroniske butikker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hva får dere inn på deres og hva betalte dere? Norge? Sverige?

Har det noe å si hvordan du bor? Har et stort fjell foran meg.

Har sett reklame for Maycom. Får dere inn båter? Fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt min inn på lokale enheter.

Hva som foregår i andre byer er ikke interessant.

Når jeg kjøpte radioen fikk jeg med en oversikt over ulike frekvenser.

Der var også fly, båter osv.

Min er innstilt på legevakttlf, politi, brann, ambulanse, legehelikopter, og radarkontroller.

Jeg vil tro at store fjell kan hindre deg i å få gode signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Jeg synes det er uhørt at folk skal sitte og lytte til andres henvendelser til nødnumrene.

Er virkelig nysgjerrigheten så sterk at man velger å sitte å lytte til andre folks elendighet ?

Vil påstå at de som har dette som fritidssyssel må leve et veldig kjedelig liv selv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, dette har vært diskutert før.

Vi har ikke noe liv...

La oss få "glede" oss over det lille sosiale nettverket vi har.

Radioen er vår eneste venn! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Nå sa ikke jeg at dere ikke har et liv - jeg sa at det må være litt kjedelig når man må ty til slik "underholdning"...

Jeg har selv hatt et alvorlig sykt barn hvor jeg måtte ringe etter ambulanse, hvis du ikke selv har opplevd det så aner du ikke hvilken påkjenning det er - og i hvilken forfatning du er under samtalen på nødnummeret. Det siste jeg kunne tenkt meg var at en nysgjerrig nabo satt og hørte på og hadde dette som "lørdags-underholdning" ... men hver sin lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke sånn at det ulovlig å bruke, men lovlig å eie??

(..ikke det at det gjør saken bedre...)

Nei, det stemmer ikke.

Det var sånn tidligere, men ikke nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt alvorlig sykt barn og vært nødt til å ringe 113, men jeg er da kke motstander av politiradio for det... Er vokst opp med en hjemme, og skulle gjerne hatt en selv... Kjekt å ha!

Etter at de ble lovlige er jo de mest juciey greiene borte.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer litt på hvorfor det er kjekt å ha en politiradio jeg? Er det nordmannens nysgjerrighet som slår til igjen? MÅ man på død og liv vite hva som skjer? Jeg blir litt flau av dette her jeg. Hvorfor kan ikke folk heller passe på seg selv. Eller er man virkelig så perfekt at man må godte seg i andre sine tragedier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Lurer også på hvorfor det er kjekt å ha. Skjønner at man hører mye "artig", men at noe er kjekt å ha vil for meg si at det er nyttig. Hvorfor er det nyttig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Lurer også på hvorfor det er kjekt å ha. Skjønner at man hører mye "artig", men at noe er kjekt å ha vil for meg si at det er nyttig.

Enig!

Vi har ikke politiradio og har aldri opplevd at: "i denne situasjonen hadde en politiradio vært kjekt å ha"

Når jeg var barn hadde vi politiradio hjemme. En gang hørte vi noe om en vi kjente, som vi absolutt ikke skulle høre. Det ble snakket om en person med fullt navn. Etter den hendelsen ryddet min far vekk politiradioen - tror han syntes det ble ganske pinlig og følte seg som en titter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var jeg som startet denne tråden. Jeg hadde et enkelt spørsmål. Jeg lurte på merke,pris osv.

Så er det de som svarer med at folk har et kjedelig liv og andre ting. Jeg er ikke interesert!!!!!!!!!!!!!

Dere som"bor" her inne og må svare på omtrent alt, hva med dere?

Du er ikke nødt til å lese min tråd, langt mindre svare på den.

Jeg er interesert i svar fra folk som kan svare på det jeg spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...