HeiHO Skrevet 27. januar 2012 #1 Del Skrevet 27. januar 2012 Hei! jeg er veldig forvirret, og jeg skjønte ikke helt hvor dette innlegget skulle passe? så bare å flytte det om det er på HELT feil sted. Men ja, til saken. Jeg har en oppgave på skolen om en by i ASIA, først skal vi finne et land, også en by. Det må være en by med masse historie. og jeg aner virkelig ikke hvilken by som har masse historie i seg? Noen tips? Takker for svar! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. januar 2012 #2 Del Skrevet 27. januar 2012 Hiroshima? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #3 Del Skrevet 27. januar 2012 Jerusalem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icaaaaaa Skrevet 28. januar 2012 #4 Del Skrevet 28. januar 2012 Ho Chi Minh City? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Del Skrevet 2. februar 2012 Kanskje gøy å finne noe ikke så mange har skrevet om? Phnom Penh i Kambodsja er et forslag fra meg. Kolonialsering, div kriger, Pol Pot, massenedslakting (du kan jo se filmen Killing Fields), Tuol Sleng/S12 og oppbyggingen og rettsprosesser de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå