Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Fremhevede innlegg

Gjest Consensio
Skrevet

Leste du det jeg skrev i parentes? "avhenig av hvordan ser ut hos deg" ?

Noen steder er det fullt mulig å legge sneen i en haug midt på skjønner du. Var derfor jeg skrev det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste forslaget var i min mening å sette noe der, f.eks. en benk, bil, blomsterpotter, klestørkestativ eller noe, slik at de ikke kan legge brøytehaugen inntil husveggen.

Evt sett opp et lite gjerde? (Vanskelig å få til nå midt på vinteren, da...)

Gjest Tigress
Skrevet

Dette må du nok berre leve med, trur eg. Snøen gjer inga skade, og ungane vil leike i snøen så lenge han er der. Slik er det å bu i samfunn.

Ver glad du ikkje deler vegg med ein trompetist i byrjarfasen, Snøen er ikkje der heile året...

Skrevet (endret)

Dette må du nok berre leve med, trur eg. Snøen gjer inga skade, og ungane vil leike i snøen så lenge han er der. Slik er det å bu i samfunn.

Ver glad du ikkje deler vegg med ein trompetist i byrjarfasen, Snøen er ikkje der heile året...

En trompetist, i hvilken som helst fase, kan bruke silent brass eller øvingsmute. For øvrig kan man ikke forvente å øve veldig lenge hver dag om man bor så tett, og har instrument som ikke kan mutes på samme måte som brassinstrumenter og elektrisk piano/synth/orgel.

TS: Jeg hadde gjort meg til den gale og sinte nabokjerringa som sprang ut i tøflene og truet de med buksevann om de ikke holdt seg unna husveggen min. Funket for 30 år siden, funker garantert fortsatt i dag.

Endret av Rosalie
  • Liker 3
Gjest Consensio
Skrevet

Funket det virkelig for 30 år siden?

Husker når jeg var liten så syns vi det bare gjorde det hele mye mer morsomt og spennende :fnise:

Skrevet

Evt kan du og mannen din begynne å gå rundt nakne innendørs. Da vil nok foreldrene til ungene rimelig kjapt legge ned forbud mot lek i snøhaugen. ;)

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Evt kan du og mannen din begynne å gå rundt nakne innendørs. Da vil nok foreldrene til ungene rimelig kjapt legge ned forbud mot lek i snøhaugen. ;)

Den syns jeg høres bedre ut enn å true med buksevann :fnise:

"mamma!! Jeg så en dame og en mann som gikk heeeelt uten klær, også lekte de på sofaen!!"

Da tenker jeg foreldrene plutselig hadde funnet mer egnede steder å leke på for barna :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Funket det virkelig for 30 år siden?

Husker når jeg var liten så syns vi det bare gjorde det hele mye mer morsomt og spennende :fnise:

Joda, vi var borti noen som ikke bare truet, men som faktisk utførte konsekvensene, som å løpe etter og den de fikk tak i fikk godt vridd rundt øre, f.eks. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...