Gjest Consensio Skrevet 29. januar 2012 #21 Skrevet 29. januar 2012 Leste du det jeg skrev i parentes? "avhenig av hvordan ser ut hos deg" ? Noen steder er det fullt mulig å legge sneen i en haug midt på skjønner du. Var derfor jeg skrev det
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #22 Skrevet 30. januar 2012 Beste forslaget var i min mening å sette noe der, f.eks. en benk, bil, blomsterpotter, klestørkestativ eller noe, slik at de ikke kan legge brøytehaugen inntil husveggen. Evt sett opp et lite gjerde? (Vanskelig å få til nå midt på vinteren, da...)
Gjest Tigress Skrevet 1. februar 2012 #23 Skrevet 1. februar 2012 Dette må du nok berre leve med, trur eg. Snøen gjer inga skade, og ungane vil leike i snøen så lenge han er der. Slik er det å bu i samfunn. Ver glad du ikkje deler vegg med ein trompetist i byrjarfasen, Snøen er ikkje der heile året...
Rosalie Skrevet 1. februar 2012 #24 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Dette må du nok berre leve med, trur eg. Snøen gjer inga skade, og ungane vil leike i snøen så lenge han er der. Slik er det å bu i samfunn. Ver glad du ikkje deler vegg med ein trompetist i byrjarfasen, Snøen er ikkje der heile året... En trompetist, i hvilken som helst fase, kan bruke silent brass eller øvingsmute. For øvrig kan man ikke forvente å øve veldig lenge hver dag om man bor så tett, og har instrument som ikke kan mutes på samme måte som brassinstrumenter og elektrisk piano/synth/orgel. TS: Jeg hadde gjort meg til den gale og sinte nabokjerringa som sprang ut i tøflene og truet de med buksevann om de ikke holdt seg unna husveggen min. Funket for 30 år siden, funker garantert fortsatt i dag. Endret 1. februar 2012 av Rosalie 3
Gjest Consensio Skrevet 1. februar 2012 #25 Skrevet 1. februar 2012 Funket det virkelig for 30 år siden? Husker når jeg var liten så syns vi det bare gjorde det hele mye mer morsomt og spennende
Rosalie Skrevet 1. februar 2012 #26 Skrevet 1. februar 2012 Evt kan du og mannen din begynne å gå rundt nakne innendørs. Da vil nok foreldrene til ungene rimelig kjapt legge ned forbud mot lek i snøhaugen. 2
Gjest Consensio Skrevet 1. februar 2012 #27 Skrevet 1. februar 2012 Evt kan du og mannen din begynne å gå rundt nakne innendørs. Da vil nok foreldrene til ungene rimelig kjapt legge ned forbud mot lek i snøhaugen. Den syns jeg høres bedre ut enn å true med buksevann "mamma!! Jeg så en dame og en mann som gikk heeeelt uten klær, også lekte de på sofaen!!" Da tenker jeg foreldrene plutselig hadde funnet mer egnede steder å leke på for barna 2
Rosalie Skrevet 1. februar 2012 #28 Skrevet 1. februar 2012 Funket det virkelig for 30 år siden? Husker når jeg var liten så syns vi det bare gjorde det hele mye mer morsomt og spennende Joda, vi var borti noen som ikke bare truet, men som faktisk utførte konsekvensene, som å løpe etter og den de fikk tak i fikk godt vridd rundt øre, f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå