Gå til innhold

Tafsete jenter på byen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette bare en skrytetråd, Adonis, eller har du lagt ut bilde av deg selv i en av bildetrådene?

Du kan ikke bare komme med sånne påstander om deg selv, uten å dokumentere det nærmere!

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At vi endelig (?) har fått den mannlige utgaven av womenwomen her på KG...

  • Liker 2
Skrevet

Er dette bare en skrytetråd, Adonis, eller har du lagt ut bilde av deg selv i en av bildetrådene?

Du kan ikke bare komme med sånne påstander om deg selv, uten å dokumentere det nærmere!

Vet ikke helt hva jeg egentlig har å tjene på det. I'll tell you what: send meg puppebilde av deg selv, så skal jeg sende deg sprettrumpebilde i retur. Har du eggstokkene til det? :jepp:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

At vi endelig (?) har fått den mannlige utgaven av womenwomen her på KG...

.

Endret av Mortem
Skrevet

Kan jeg få ta på eggstokken din?

Skrevet

Jeg opplever ofte å bli tafset på av jenter på byen. Jeg har en veltrent kropp og en skikkelig sprettrumpe, og kvinnfolkene har en tendens til å introdusere seg med et godt tak i en av rumpeballene mine. Dette skjer nesten uten unntak hver gang jeg er på byen. Sist helg sto jeg å pratet med ei jente, og plutselig kjenner jeg fire jentehender som tar for seg, mens de snakker til hverandre og meg om hvor flott bakenden min er. Jeg har ikke noe problem med dette, men poengterte til dem at det hadde blitt månelyst (sinte kvinnfolk, aggressive dørvakter mm.) hvis jeg som mann uten forvarsel plutselig hadde begynt å grafse dem på puppene. De kunne ikke annet enn å fnise og si seg enige i dette.

Hva tycks? Syntes dere dette er en dobbelt standard?

Ta et godt grep rundt puppene :sengekos:

Skrevet

Jeg har også sprettrumpe!!!

Alltid når en jente grafser på rumpa mi, så snur jeg meg og grafser på hennes. Hvis hun klapser til meg, så klapser jeg til henne. Jeg kopierer alt hun gjør! Slik vil vi alltid stå likt på det juridiske. Alt annet er uten betydning.

Så skjer det som skjer. Enten fulltreffer eller ikke. Jeg taper ingen ting.

Fy faen, nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang.

Og ja, det skjer av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...