Gå til innhold

Tafsete jenter på byen


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg opplever ofte å bli tafset på av jenter på byen. Jeg har en veltrent kropp og en skikkelig sprettrumpe, og kvinnfolkene har en tendens til å introdusere seg med et godt tak i en av rumpeballene mine. Dette skjer nesten uten unntak hver gang jeg er på byen. Sist helg sto jeg å pratet med ei jente, og plutselig kjenner jeg fire jentehender som tar for seg, mens de snakker til hverandre og meg om hvor flott bakenden min er. Jeg har ikke noe problem med dette, men poengterte til dem at det hadde blitt månelyst (sinte kvinnfolk, aggressive dørvakter mm.) hvis jeg som mann uten forvarsel plutselig hadde begynt å grafse dem på puppene. De kunne ikke annet enn å fnise og si seg enige i dette.

Hva tycks? Syntes dere dette er en dobbelt standard?

Endret av Adonis
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg opplever ofte å bli tafset på av jenter på byen. Jeg har en veltrent kropp og en skikkelig sprettrumpe, og kvinnfolkene har en tendens til å introdusere seg med et godt tak i en av rumpeballene mine. Dette skjer nesten uten unntak hver gang jeg er på byen. Sist helg sto jeg å pratet med ei jente, og plutselig kjenner jeg fire jentehender som tar for seg, mens de snakker til hverandre og meg om hvor flott bakenden min er. Jeg har ikke noe problem med dette, men poengterte til dem at det haade blitt måneøyst (sinte kvinnfolk, aggressive dørvakter mm.) hvis jeg som mann uten forvarsel plutselig hadde begynt å grafse dem på puppene. De kunne ikke annet enn å finse og si seg enige i dette.

Hva tycks? Syntes dere dette er en dobbelt standard?

Enig.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg opplever ofte å bli tafset på av jenter på byen. Jeg har en veltrent kropp og en skikkelig sprettrumpe, og kvinnfolkene har en tendens til å introdusere seg med et godt tak i en av rumpeballene mine. Dette skjer nesten uten unntak hver gang jeg er på byen. Sist helg sto jeg å pratet med ei jente, og plutselig kjenner jeg fire jentehender som tar for seg, mens de snakker til hverandre og meg om hvor flott bakenden min er. Jeg har ikke noe problem med dette, men poengterte til dem at det haade blitt måneøyst (sinte kvinnfolk, aggressive dørvakter mm.) hvis jeg som mann uten forvarsel plutselig hadde begynt å grafse dem på puppene. De kunne ikke annet enn å finse og si seg enige i dette.

Hva tycks? Syntes dere dette er en dobbelt standard?

Jeg synes det er en form for seksuell trakkasering og at det er respektløst ovenfor andres grenser.

  • Liker 4
Skrevet

Slik har det blitt i det likestilte Norge. Jenter har blitt vant til å kunne gjøre som de vil, og ingen bryr seg nevneverdig.

For min del skjer det heller sjelden, og kun når jeg kjører "sexy stil" med tighte jeans og tettsittende skjorte som viser mye hud og åpen personlighet. Så det er ingen tvil om at jeg kan unngå dette om jeg ønsker. Men ubehagelig er det jo ikke før de stikker hånda innafor helt uforvarende.

Er man kjekk nok som mann tror jeg nok likevel man kan slippe unna med en del, om man velger sine offer klokelig, og utfra hvilke signaler de har sendt ut i forkant.

Skrevet

Jeg opplever ofte å bli tafset på av jenter på byen. Jeg har en veltrent kropp og en skikkelig sprettrumpe, og kvinnfolkene har en tendens til å introdusere seg med et godt tak i en av rumpeballene mine. Dette skjer nesten uten unntak hver gang jeg er på byen. Sist helg sto jeg å pratet med ei jente, og plutselig kjenner jeg fire jentehender som tar for seg, mens de snakker til hverandre og meg om hvor flott bakenden min er. Jeg har ikke noe problem med dette, men poengterte til dem at det hadde blitt månelyst (sinte kvinnfolk, aggressive dørvakter mm.) hvis jeg som mann uten forvarsel plutselig hadde begynt å grafse dem på puppene. De kunne ikke annet enn å fnise og si seg enige i dette.

Hva tycks? Syntes dere dette er en dobbelt standard?

De fleste jentene bryr seg ikke nevneverdig. Og jeg snakker av erfaring.

*Come at me KG-folk*

Skrevet

Hvis du liker det, så nyt det, hvis ikke kan jeg trøste deg med at grafsing fra pene jenter gir seg etter som håret gråner og rumpa angripes av tyngdeloven.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg opplever ofte å bli tafset på av jenter på byen. Jeg har en veltrent kropp og en skikkelig sprettrumpe, og kvinnfolkene har en tendens til å introdusere seg med et godt tak i en av rumpeballene mine. Dette skjer nesten uten unntak hver gang jeg er på byen. Sist helg sto jeg å pratet med ei jente, og plutselig kjenner jeg fire jentehender som tar for seg, mens de snakker til hverandre og meg om hvor flott bakenden min er. Jeg har ikke noe problem med dette, men poengterte til dem at det hadde blitt månelyst (sinte kvinnfolk, aggressive dørvakter mm.) hvis jeg som mann uten forvarsel plutselig hadde begynt å grafse dem på puppene. De kunne ikke annet enn å fnise og si seg enige i dette.

Hva tycks? Syntes dere dette er en dobbelt standard?

Det er rett og slett uhørt!

Dobbeltmoralen lenge leve, og det sier også en hel masse om at likestillingen fortsatt har en LANG vei å gå.

  • Liker 1
Skrevet

Enig. Hadde syntes det var ekkelt om fremmede bare kom og tafset på meg for å si det sånn. Så skal begynne å passe på fingrene mine litt bedre. :eeeh:

Skrevet

Det som ikke er greit for menn å gjøre, er ikke greit for kvinner heller. Og omvendt. :)

  • Liker 1
Skrevet

Det som ikke er greit for menn å gjøre, er ikke greit for kvinner heller. Og omvendt. :)

Men det er jo det. Hvis jeg fiket til ei jente som tafset på meg ville det blitt et oppstyr uten like. Det er grunnleggende forskjeller i hvordan kjønnene kan opptre på kjønnsmarkedet og jeg tror egentlig det beste er bare å innrømme dette framfor å tviholde krampaktig på likestillingstankegangen.

Skrevet

Men det er jo det. Hvis jeg fiket til ei jente som tafset på meg ville det blitt et oppstyr uten like. Det er grunnleggende forskjeller i hvordan kjønnene kan opptre på kjønnsmarkedet og jeg tror egentlig det beste er bare å innrømme dette framfor å tviholde krampaktig på likestillingstankegangen.

Fulgte du ikke med i timen? Husker du ikke hva Hume forsøkte å lære oss? ;) Man kan ikke slutte fra er til bør.

  • Liker 1
Skrevet

Fulgte du ikke med i timen? Husker du ikke hva Hume forsøkte å lære oss? ;) Man kan ikke slutte fra er til bør.

Det kommer etter mitt syn ann på årsaken til at ting er som de er. Er det mest kulturelt betinget kan jeg akseptere argumentet for at man kan forandre på det. Men hvis ting er som de er i størst grad på grunn av biologi, forholder det seg annerledes. Da vi jeg hevde at det vil være direkte uetisk å forsøke å oppnå "likestilling" på dette punktet (og forsåvidt mange andre punkter).

Skrevet

Det kommer etter mitt syn ann på årsaken til at ting er som de er. Er det mest kulturelt betinget kan jeg akseptere argumentet for at man kan forandre på det. Men hvis ting er som de er i størst grad på grunn av biologi, forholder det seg annerledes. Da vi jeg hevde at det vil være direkte uetisk å forsøke å oppnå "likestilling" på dette punktet (og forsåvidt mange andre punkter).

Uetisk å si at siden menn ikke har lov til å klappe til folk, så skal heller ikke kvinner ha det? Uetisk å si at siden menn ikke har lov til å klå på damer, så skal heller ikke damer klå på menn? :gjeiper:

Nei for all del... om du synes det er stas å bli slått og grafset på så ...

  • Liker 1
Skrevet

Jeg opplever ofte å bli tafset på av jenter på byen. Jeg har en veltrent kropp og en skikkelig sprettrumpe, og kvinnfolkene har en tendens til å introdusere seg med et godt tak i en av rumpeballene mine. Dette skjer nesten uten unntak hver gang jeg er på byen. Sist helg sto jeg å pratet med ei jente, og plutselig kjenner jeg fire jentehender som tar for seg, mens de snakker til hverandre og meg om hvor flott bakenden min er. Jeg har ikke noe problem med dette, men poengterte til dem at det hadde blitt månelyst (sinte kvinnfolk, aggressive dørvakter mm.) hvis jeg som mann uten forvarsel plutselig hadde begynt å grafse dem på puppene. De kunne ikke annet enn å fnise og si seg enige i dette.

Hva tycks? Syntes dere dette er en dobbelt standard?

Hva tycks?

Jo. At du fikk en anledning til å fortelle forumet at du har en veltrent kropp med en skikkelig sprettrumpe, så fortreffelig at damene bare ikke greier å holde seg i skinnet!

Bra uttelling, spør du meg ;)

  • Liker 5
Skrevet

Jeg har også sprettrumpe!!!

Alltid når en jente grafser på rumpa mi, så snur jeg meg og grafser på hennes. Hvis hun klapser til meg, så klapser jeg til henne. Jeg kopierer alt hun gjør! Slik vil vi alltid stå likt på det juridiske. Alt annet er uten betydning.

Så skjer det som skjer. Enten fulltreffer eller ikke. Jeg taper ingen ting.

  • Liker 6
Skrevet

Jeg har også sprettrumpe!!!

Alltid når en jente grafser på rumpa mi, så snur jeg meg og grafser på hennes. Hvis hun klapser til meg, så klapser jeg til henne. Jeg kopierer alt hun gjør! Slik vil vi alltid stå likt på det juridiske. Alt annet er uten betydning.

Så skjer det som skjer. Enten fulltreffer eller ikke. Jeg taper ingen ting.

Endelig en grepa kar med skikkelig næringsvett!! :rodmer:

Skrevet

Jeg synes det er en form for seksuell trakkasering og at det er respektløst ovenfor andres grenser.

Enig i dette.

Ingen bør finne seg i at fremmede mennesker driver å grafser og tafser på dem. :angry:

Men jeg lurer på....hvor vanlig er det i dag?

Det var ikke noe stort problem på den tiden jeg gikk på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...