Gå til innhold

enda en dagbok?


Gjest lille pinnsvin

Anbefalte innlegg

Gjest lille pinnsvin

:daane: da var jeg igang med min 3 dagbok på 2 år... vet ikke hvor lenge jeg holder koken denne gangen, men vi får se :)

jeg erklærer hvertfall denne boken for åpnet :velkommen:

Endret av lille pinnsvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da krasjer jeg åpningsfesten, og ønsker velkommen med ny dagbok. Håper den holder seg, selv om jeg ikke har jeg en eneste bokstav i de forrige dagbøkene dine :gjeiper:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille pinnsvin

Da krasjer jeg åpningsfesten, og ønsker velkommen med ny dagbok. Håper den holder seg, selv om jeg ikke har jeg en eneste bokstav i de forrige dagbøkene dine :gjeiper:

:skaal:

:ler: velkommen skal du være uansett. jeg har det med å starte både dagbøker og blogger, åsså går det ett par mnd så sletter jeg de igjen :sukk:

men kanskje dette er den boka som får leve? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: velkommen skal du være uansett. jeg har det med å starte både dagbøker og blogger, åsså går det ett par mnd så sletter jeg de igjen :sukk:

men kanskje dette er den boka som får leve? :fnise:

Kjenner til det der du, har hatt 2 dagbøker før, som blir skrevet i et par-tre ganger, og så sletter jeg de. Sånn er det vel å være menneske :gjeiper:

Har du det bra i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille pinnsvin

Kjenner til det der du, har hatt 2 dagbøker før, som blir skrevet i et par-tre ganger, og så sletter jeg de. Sånn er det vel å være menneske :gjeiper:

Har du det bra i kveld?

hehe ja det er nok det :fnise:

ja jeg har en fin kveld, veldig rolig men deilig det også av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...