Gå til innhold

enda en dagbok?

Gjest lille pinnsvin

Anbefalte innlegg

Gjest lille pinnsvin
Skrevet (endret)

:daane: da var jeg igang med min 3 dagbok på 2 år... vet ikke hvor lenge jeg holder koken denne gangen, men vi får se :)

jeg erklærer hvertfall denne boken for åpnet :velkommen:

Endret av lille pinnsvin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da krasjer jeg åpningsfesten, og ønsker velkommen med ny dagbok. Håper den holder seg, selv om jeg ikke har jeg en eneste bokstav i de forrige dagbøkene dine :gjeiper:

:skaal:

Gjest lille pinnsvin
Skrevet

Da krasjer jeg åpningsfesten, og ønsker velkommen med ny dagbok. Håper den holder seg, selv om jeg ikke har jeg en eneste bokstav i de forrige dagbøkene dine :gjeiper:

:skaal:

:ler: velkommen skal du være uansett. jeg har det med å starte både dagbøker og blogger, åsså går det ett par mnd så sletter jeg de igjen :sukk:

men kanskje dette er den boka som får leve? :fnise:

Skrevet

:ler: velkommen skal du være uansett. jeg har det med å starte både dagbøker og blogger, åsså går det ett par mnd så sletter jeg de igjen :sukk:

men kanskje dette er den boka som får leve? :fnise:

Kjenner til det der du, har hatt 2 dagbøker før, som blir skrevet i et par-tre ganger, og så sletter jeg de. Sånn er det vel å være menneske :gjeiper:

Har du det bra i kveld?

Gjest lille pinnsvin
Skrevet

Kjenner til det der du, har hatt 2 dagbøker før, som blir skrevet i et par-tre ganger, og så sletter jeg de. Sånn er det vel å være menneske :gjeiper:

Har du det bra i kveld?

hehe ja det er nok det :fnise:

ja jeg har en fin kveld, veldig rolig men deilig det også av og til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...