Gå til innhold

Venninner på kontakt annonse...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest asouma

Hva synes dere om å søke venner i annonser?

Er noen som har erfaring med dette? Ville dere ha gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen egen erfaring med det. Men hvis du virkelig ønsker å bli kjent med mennesker og ikke finner noen organisasjon eller forening du kan være med i, så hvorfor ikke?

Du har ingenting å tape, stå på du - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring på dette ! :D For 13 år siden satte jeg inn en annonnse i Foreldre & Barn. Jeg fikk 10 svar fra hele landet. Et brev skilte seg ut helt fra starten og vi fikk raskt god kontakt. I 13 år har brevene flagret mellom Østlandet og Vestlandet. Vi har delt svangerskap, fødsler, småbarnstid, samlivsproblemer, ungeproblemer, bekymringer ,tanker og tro gjennom mange og lange brev. Ofte skriver vi 10 A4 sider om gangen !

Postvesenet må ha tjent godt på oss gjennom ¨årene, alle brevene gikk med ekstra porto. Hun har besøkt meg og jeg har besøkt henne. Regner henne faktisk som en av mine nærmeste venninner.

Det er absolutt mulig å treffe en venninne på den måten, men vit hva slags person du er ute etter og prøv å gi et godt bilde av deg selv i annonnsen. Det må nok være en likhet eller et slags felles ståsted skal det klaffe.

Skrev med tre jenter til de første årene, besøkte dem også, men den kontakten døde langsomt ut. Fant aldri den nære kontakten med dem.

Så det er absolutt mulig. Prøv du, for det er umulig å tape på det ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOPS !!! Skjønte plutselig at jeg kanskje har misforstått. Du mente annonnse etter venner i nærmiljøet og ikke brev.venner ?

Har ikke prøvd det, men hvorfor ikke ? Det sitter trolig mange jenter rundt omkring som ønsker seg nye venner. Prøv du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så sitter du med et knallbra forum rett under nesa! Det er bare å skaffe seg en profil, bli litt mindre anonym og utbasuner for hele KG hva dine ønsker er! :D

Mange potensielle venninner/trilledamer/kaffesladrere/treningskompiser her altså. Jeg lover :blunke:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...