Jump to content
^littletoomuch

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Recommended Posts

SoWhat?
8 minutter siden, Titania skrev:

Jeg håper i hvertfall det. Hun hadde ikke snakket med tante på lenge, så jeg føler på en måte at det kanskje har vært en panikk eller noe. Men samtidig så hun så fredfull ut. Og til syvende og sist er det det som er viktig. Hun falt mye, så det hadde jo vært verre å finne i en blodpøl på gulvet eller noe. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Panikken tok meg såpass at jeg måtte google nummeret til politiet, men det er vel bare sånn det er. Etter det har det meste gått rolig, og jeg føler jo jeg har taklet det bra, samtidig som de jeg har snakket med er stolt av at jeg valgte å varsle selv. Men det føltes liksom som min jobb der og da. 

❤️  du vil nok få en reaksjon i tiden framover. Det er ihverfall godt at du så henne fredfull!  Du må støtte deg til faren din nå, eller, dere får støtte hverandre. Men trenger ikke alltid si så mye. En kan ta en kopp kakao eller kaffe og bare sitte sammen.  :hug:

Fortsetter under...

Titania
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Det er uansett en påkjenning å finne en nær og kjær død.  Når det skjedde var vel dette beste måten. Men sørg for støtte rundt deg fremover...det kommer ofte en etterreaksjon.

Ønsker deg det best mulige i en tung tid.   :hug:

Takk! :klemmer: Fra pappa kommer idag, og frem til søndag kommer jeg ikke til å være alene, i hvertfall. Skal prøve meg litt på jobb i morgen, bare for å få tankene over på noe annet, mens pappa fikser de tingene han får gjort, og så drar vi hjem til han i Sverige. Sjefene på jobb er allerede informert, og daglig leder på 60 svarte bare "shitfaen" da jeg fortalte hva som hadde skjedd, så. Hehe

Alkoholist
3 timer siden, Titania skrev:

Jeg fant farmoren min død idag 😪

Kondolerer 

Guest Arwen Undómiel

Kondolerer til @Titania :smilyblomst:

Annonse

Jævla fyllekalas !

Får faen ikke sovnet i natt... 

FruN
9 timer siden, mia83 skrev:

Har bare testet malesprøyte utendørs jeg. Var det ikke ugreit å bruke inne? Hvor ble det tåkete? I huet ditt? :fnise:

Det gikk helt fint, er «bare» å dekke til alt som ikke skal ha maling på seg :ler: Men det blir en del «støv». Men jeg bruker maske altså!

9 timer siden, Titania skrev:

Jeg fant farmoren min død idag 😪

:klem: 

8 timer siden, Titania skrev:

Takk ❤️ Det går overraskende greit. Tenker fine tanker om den fine lille damen som alltid var der for meg. 

Valgte å dra hjem etterhvert, fordi jeg ikke orket å sitte i huset der og stirre i veggen. Da kunne jeg likesågodt dra hjem og gjøre noe fornuftig i leiligheten, siden jeg blir med pappa til han i morgen for å få ting litt på avstand. Og det allerede var avtalt at jeg skulle til han på onsdag. Og pappa kommer hit når han er ferdig med det han skal i huset der. 

Jeg tror kanskje det var en mening med at akkurat jeg skulle finne henne. Hun har alltid vært der i alle situasjoner i oppveksten, og etterhvert som jeg har blitt eldre, har hun slitt mer med angsten sin. Og jeg har blitt den som har hjulpet henne til å roe seg ned etter panikkanfall, klare å utfordre angsten og slike ting.

Og hun har i det siste sagt at noe har vært galt, men samtidig nektet å dra til legen. Så kanskje jeg overtenker, men jeg liker tanken at det kanskje ble meg for at "se, nå har jeg det fint". For hun døde i sofaen. Og selv om vi tror hun har visst at noe var galt, for hun hadde ringt tanten min et par ganger, men hun svarte ikke - og hun ble funnet med mobilen i hånden, så så hun så fredfull ut der hun lå. 

:hjerte: 

Hoppetaujenta

Når jeg en gang rusler fra denne verden, vil jeg dra ut i skog og legge meg til rette der. Hvis jeg kan. 
Ikke leger, sykehus, ledninger, overvåkning og stress. Jeg kom inn alene og jeg drar alene. 

Kondolerer, Titania. :dagens-rose:

mia83

@FruN så for meg Mr. Bean nå da han skulle male :fnise:

SoWhat?

God morgen! I natt hadde jeg skikkelig problemer med å sovne. Hjalp ikke å høre på podcast, for selv om jeg bruker å sovne til det, så bare forstyrret det meg i natt. Og så hørte jeg godt to naboer, noe som er uvanlig nattestid fra dem. Så virket som flere hadde våkennatt. Men fikk til slutt sovet noen timer, og fins ikke trøtt, så det gikk bra! 🙂

Chantielle

Jeg er like fornøyd hver gang innkjørsel og plass forøvrig blir brøytet,godt å slippe slike ting selv.

Annonse

#Rasshøl
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Når jeg en gang rusler fra denne verden, vil jeg dra ut i skog og legge meg til rette der. Hvis jeg kan. 
Ikke leger, sykehus, ledninger, overvåkning og stress. Jeg kom inn alene og jeg drar alene. 

Kondolerer, Titania. :dagens-rose:

Så fint Hoppe 😊 

Kondolerer @Titania 🌹

Jerry Lee

Gratulerer med navnedagen, Elisabeth.      :vin:

SoWhat?

Venninnen min ville ha meg med en tur på caféen i dag, og jeg tenkte at det er godt om jeg er litt sosial. Litt nervøs var jeg, men det gikk så fint! Og ekstra ekstra koselig var det at hun bak disken sa at det var lenge siden de hadde sett meg, og smilte og ga meg kaffe med masse fløte :briller2: fløte med kaffe egentlig.

Jeg syns det er koselig at folk ser deg liksom, og gir uttrykk for det. Så kjørte venninnen min meg hjem før hun dro på jobb. Og nå merker jeg at det ikke ble mange timer med søvn i natt. Men jeg holder meg våken til i kveld nå. Har best av god døgnrytme for tiden. Får sitte her og holde meg opptatt med Kg. Som vanlig får en si :fnise: orker ikke tanken på å gjøre noe som helst. Men det er greit. Jeg klarte ihverfall å sosialisere litt i dag! 

Jerry Lee
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Venninnen min ville ha meg med en tur på caféen i dag, og jeg tenkte at det er godt om jeg er litt sosial. Litt nervøs var jeg, men det gikk så fint! Og ekstra ekstra koselig var det at hun bak disken sa at det var lenge siden de hadde sett meg, og smilte og ga meg kaffe med masse fløte :briller2: fløte med kaffe egentlig.

Jeg syns det er koselig at folk ser deg liksom, og gir uttrykk for det. Så kjørte venninnen min meg hjem før hun dro på jobb. Og nå merker jeg at det ikke ble mange timer med søvn i natt. Men jeg holder meg våken til i kveld nå. Har best av god døgnrytme for tiden. Får sitte her og holde meg opptatt med Kg. Som vanlig får en si :fnise: orker ikke tanken på å gjøre noe som helst. Men det er greit. Jeg klarte ihverfall å sosialisere litt i dag! 

Så bra. Og hyggelig.   :klem:

SoWhat?
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Så bra. Og hyggelig.   :klem:

❤️

FruN
8 timer siden, mia83 skrev:

@FruN så for meg Mr. Bean nå da han skulle male :fnise:

Er ikke så glad i Mr. Bean, men vet jo hvor klønete han er :fnise:

mia83
23 minutter siden, FruN skrev:

Er ikke så glad i Mr. Bean, men vet jo hvor klønete han er :fnise: