AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg skal begynne på førerkortet og trengerntipsntil en trafikkskole i Asker eller Bærum. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg skal begynne på førerkortet og trenger tips til en trafikkskole i Asker eller Bærum. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. januar 2012 #3 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg skal begynne på førerkortet og trengerntipsntil en trafikkskole i Asker eller Bærum. TS Ta en titt på overskriften din. Der har du skrevet trafikkskilt. Jeg foreslår at du retter dette . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #4 Del Skrevet 27. januar 2012 Ta en titt på overskriften din. Der har du skrevet trafikkskilt. Jeg foreslår at du retter dette . Det går ikke å rette på poster som AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #5 Del Skrevet 28. januar 2012 Vikepliktskiltet ved påkjøringen fra Rud til Ringeriksveien, altså nord for Hamangtunellen er fint. Det står det i sin glans, men blir oversett av minst 80% av bilistene som passerer. De bare kaster seg ut i trafikken som passerer og lager utallige farlige situasjoner. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #6 Del Skrevet 31. januar 2012 mente trafikkskoler ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 31. januar 2012 #7 Del Skrevet 31. januar 2012 Ser ikke ut som trafikkskole er det eneste du trenger! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Del Skrevet 8. februar 2012 Påkjørselen på Høvik mot Oslo er også fin mtp. skilt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forståelsesfull Skrevet 11. februar 2012 #9 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg skal begynne på førerkortet og trengerntipsntil en trafikkskole i Asker eller Bærum. TS Hva med Asker og Bærum trafikkskole ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessiie Skrevet 11. februar 2012 #10 Del Skrevet 11. februar 2012 Mariannes trafikkskole er bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå