Gå til innhold

Lillyhammer


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ah jeg liker serien veldig godt :) Gleder meg til neste episoe.

Og er enig i at NRK sender flest bra programmer på tv, og jeg er ikke i nærheten av 60 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes serien er noe av det morsomste som har blitt laget av Norske produksjoner på lang tid - ler som bare det av hver episode :fnise: Med denne på onsdager har det blitt TV-ukas høydepunkt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hengt meg opp i en litt teit ting..men må bare spørre. Er det ikke sånn at når det blir en minus (vannrett strek) på graviditetstest, så er man ikke gravid? Er det + så er man gravid?

For jeg syns så tydelig at det var negativ graviditetstest hos ho der Sigrid når man fikk se den, men så var ho jo gravid :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hengt meg opp i en litt teit ting..men må bare spørre. Er det ikke sånn at når det blir en minus (vannrett strek) på graviditetstest, så er man ikke gravid? Er det + så er man gravid?

For jeg syns så tydelig at det var negativ graviditetstest hos ho der Sigrid når man fikk se den, men så var ho jo gravid :P

De fleste tester opererer vel med én strek = ikke gravid. To streker = gravid. Noe som førte til vill panikk da jeg tok en Clearbluetest, hvor to streker plutselig åpenbarte seg. Fant heldigvis ut (etter noen svært lange minutter) at med akkurat denne testen skulle det vise seg tre streker dersom man var gravid. Kontrollstrek, og 2 streker som formet en pluss i testvinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er noe av det beste Norge har klart å produsere og jeg gleder meg til hver episode.

Blir spennende neste uke når gutta fra USA skal til Norge og finne ham :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er noe av det beste Norge har klart å produsere og jeg gleder meg til hver episode.

Blir spennende neste uke når gutta fra USA skal til Norge og finne ham :fnise:

Jeg vet hva som skjer :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hva som skjer :biggrin:

Ikke si noe da :fnise:

Liker å ha noe å glede meg til hver uke for alle andre serier ser jeg på nettet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si noe da :fnise:

Liker å ha noe å glede meg til hver uke for alle andre serier ser jeg på nettet :)

Heheehehehe skal ikke si noe. Hele sesongen ligger ute på Netflix, var der jeg så den. Men skjønner det er fint å glede seg til et tv-program på tv hver uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det ikke med meg denne uka, noen som vet om det går i reprise i løpet av de kommende dagene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skal gå i kveld på NRK3. Men du kan jo se det på nett-tv til NRK. Sjekk ut VG sin nettbaserte tv-guide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har missa et eller annet, så episode seks nå hvor frank flytter inn i et borettslag. Skulle ikke han flytte til sjusjøel belleviuw? Og hva skjedde med huset til sigrid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg har hatt Lilyhammermaraton idag og igår. Fantastisk serie. Gleder meg til fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...