Gå til innhold

Lillyhammer


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser det nå. Syns det er litt kleint og kjedelig, og litt for "Lillehammer anno 1984", ikke "Lillehammer 2012".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i lillehammer, og burde vel se da høyskolen min har hatt mye med det å gjøre, men æsj, takler ikke norske serier. Alt er bare superkleint og.. norsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble positivt overrasket! Hadde forventet at det skulle bli mer kleint og typisk norsk skuespill. Men jeg synes det var bra, og faktisk ganske morsomt :fnise: Dette skal jeg følge med på videre!

Endret av Twiddlebug
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg ble litt skuffet, synes det var ganske tamt. Men, kommer til å se noen episoder til i håp om at den tar seg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var kult, ikke så traurig som mye andre NRK greier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fullt så gøyalt som jeg hadde håpet - også irriterte jeg meg veldig over at alle snakket norsk til ham med en gang, og han skjønte det. Hallo! Hvor realistisk er det..?

Men ellers var den da sjarmerende nok og jeg ser sikkert en episode til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

syns det var artig jeg:) endelig har nrk1 EN serie som faktisk er noe å se.

? Er jo Nrk1 som stort sett sender virkelig bra serier.

Jeg synes nok den var litt tam ja, men kommer til å fortsette å se på, satser på at den kommer seg. Konseptet er jo artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ingen forventninger eller planer om å se serien så vi ble positivt overrasket. Kommer nok til å se neste episode. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestemt meg for å gi den en sjanse, men måtte gi slipp halvveis; det ble for stillestående gitt.

Om jeg husker det skal jeg se neste episode også, for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

? Er jo Nrk1 som stort sett sender virkelig bra serier.

Jeg synes nok den var litt tam ja, men kommer til å fortsette å se på, satser på at den kommer seg. Konseptet er jo artig.

Er pgr av en gruppe mennesker som deg som gjør at nrk enda lever, med avgiften og en bråte totalt idiotiske programmer. Altså smaken din og resten av gruppen. De fleste 60 pluss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Er pgr av en gruppe mennesker som deg som gjør at nrk enda lever, med avgiften og en bråte totalt idiotiske programmer. Altså smaken din og resten av gruppen. De fleste 60 pluss.

Tviler på at de på 60 pluss ser på True Blood, House og Boardwalk Empire for å nevne noen. Det gjør ikke de jeg kjenner som er pensjonister i alle fall.

Dårlig smak kan du ha selv. For å svare like barnslig som deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pgr av en gruppe mennesker som deg som gjør at nrk enda lever, med avgiften og en bråte totalt idiotiske programmer. Altså smaken din og resten av gruppen. De fleste 60 pluss.

Du er klar over at NRK har de desidert beste seertallene av TV-kanaler i Norge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...