Gå til innhold

Lillyhammer

Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Foreløpig så er det egentlig litt..hmm..flaut.

:popcorn:

Skrevet

Ser det nå. Syns det er litt kleint og kjedelig, og litt for "Lillehammer anno 1984", ikke "Lillehammer 2012".

• Liker 2
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Litt tamt..men kommer vel til å se neste episode også bare for å se om det kanskje tar seg opp.

Skrevet

Enig med Etheral.

Jeg hadde vel for store forventninger. .

Skrevet

Jeg bor i lillehammer, og burde vel se da høyskolen min har hatt mye med det å gjøre, men æsj, takler ikke norske serier. Alt er bare superkleint og.. norsk.

• Liker 1
Skrevet

Det var morsomt. :fnise:

• Liker 5
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei jeg har ingen interesse i og se på den serien

Skrevet (endret)

Jeg ble positivt overrasket! Hadde forventet at det skulle bli mer kleint og typisk norsk skuespill. Men jeg synes det var bra, og faktisk ganske morsomt :fnise: Dette skal jeg følge med på videre!

Endret av Twiddlebug
  • Liker 4
Skrevet

Jeg må si jeg ble litt skuffet, synes det var ganske tamt. Men, kommer til å se noen episoder til i håp om at den tar seg opp :)

Skrevet

Jeg syntes det var kult, ikke så traurig som mye andre NRK greier.

• Liker 4
Skrevet

Ikke fullt så gøyalt som jeg hadde håpet - også irriterte jeg meg veldig over at alle snakket norsk til ham med en gang, og han skjønte det. Hallo! Hvor realistisk er det..?

Men ellers var den da sjarmerende nok og jeg ser sikkert en episode til.

Skrevet

syns det var artig jeg:) endelig har nrk1 EN serie som faktisk er noe å se.

• Liker 5
Gjest Badabing
Skrevet

syns det var artig jeg:) endelig har nrk1 EN serie som faktisk er noe å se.

? Er jo Nrk1 som stort sett sender virkelig bra serier.

Jeg synes nok den var litt tam ja, men kommer til å fortsette å se på, satser på at den kommer seg. Konseptet er jo artig.

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde ingen forventninger eller planer om å se serien så vi ble positivt overrasket. Kommer nok til å se neste episode. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bestemt meg for å gi den en sjanse, men måtte gi slipp halvveis; det ble for stillestående gitt.

Om jeg husker det skal jeg se neste episode også, for å være på den sikre siden.

Skrevet

Jeg likte det. God humor. Gleder meg til neste episode.

• Liker 4
Skrevet

? Er jo Nrk1 som stort sett sender virkelig bra serier.

Jeg synes nok den var litt tam ja, men kommer til å fortsette å se på, satser på at den kommer seg. Konseptet er jo artig.

Er pgr av en gruppe mennesker som deg som gjør at nrk enda lever, med avgiften og en bråte totalt idiotiske programmer. Altså smaken din og resten av gruppen. De fleste 60 pluss.

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Er pgr av en gruppe mennesker som deg som gjør at nrk enda lever, med avgiften og en bråte totalt idiotiske programmer. Altså smaken din og resten av gruppen. De fleste 60 pluss.

Tviler på at de på 60 pluss ser på True Blood, House og Boardwalk Empire for å nevne noen. Det gjør ikke de jeg kjenner som er pensjonister i alle fall.

Dårlig smak kan du ha selv. For å svare like barnslig som deg.

• Liker 2
Skrevet

Du er klar over at NRK har de desidert beste seertallene av TV-kanaler i Norge?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...