Gå til innhold

"Omvendt" mobbing.

Gundel Gaukeley

Anbefalte innlegg

Egentlig burde jo folk nå revurdere sin tillærte oppfatning av hva som er vakkert....

Konkurransen Kurt vant var jo ikke en ren musikktevling, men en IDOLKONKURRANSE....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fighter
Jeg reagerte også på at statsministeren vår ikke er mer gjennomtenkt enn at han klarer å si noe så direkte tåpelig. Man forventer mer av en som sitter i en slik posisjon - men han beviser bare at han ikke fortjente min stemme....

Jeg synes det var bra det statsministeren sa. "Alle" kommenterte hvor stygg Kurt var og at utseende kom til å hindre han i å nå opp. Likevel vant han! Jeg synes også det var bra Kurt vant på tross av utseendet. IKKE fodri jeg selv synes han er stygg, men fordi så mange mente det og at dommerne la vekt på andre ting enn utseendet.

Jeg synes ikke Kurt er stygg. Han har sjarm, glimt i øyet og er utrolig flink til å synge. Han ser ikke ut som en typisk boybandgutt, men han kan synge og det er det vikitgste.

Men jeg er helt enig i at det har vært for mye oppstyr rundt utseendet til Kurt. Heia Kurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt en gang foran Kjell Magne Bondevik på toget..da jeg snudde meg trode jeg nesten det var E.T som satt der...

Hmm - ja der ser du. Jeg har aldri en gang tenkt tanken om at han ikke er fin nok.. Men det er vel alt etter hva vi mener - et? et har ikke hår, dessuten har han laaaange fingre med en lysende rød, slik som rudolfs nese. I tillegg er han sammentrykket i ansiktet som en gris. Hadde du tatt noe da du traff statsministeren mon? Høres ut som kraftige hallusinasjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke definere folk, uansett...

Rart hvor tungt enkelte hannkjønn har til å lære............

Tror du har rett i det - at vi ikke skal definere folk. Men som menneske gjør vi det likevel. Jeg skal vedde på at de aller fleste menneskene du kjenner har du definert som fine, stygge, snille, vitale, late, flinke i jobb, mer eller mindre intelligente, til å stole på eller ikke å stole på. Det er helt menneskelig å gjøre det, vi definerer alle og alt rundt oss hele tiden. der er likevel noen få mennesker du nok kanskje ikke har definert enda, det er dem du ikke kjenner nok til å kunne danne deg noen mening om - enten forsvinner dem og forblir udefinerte, eller så lager du nok en definisjon på dem og etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt en gang foran Kjell Magne Bondevik på toget..da jeg snudde meg trode jeg nesten det var E.T som satt der...

:hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Side opp og ned om UTSEENDET!!! til en fyr.... :o Stakkars, stakkars menneske! Har han ikke hatt komplekser før, MÅ han jo få det hvis han hadde vært her og lest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Synes ikke Kurt ser noe annet enn normal ut' date=' jeg.[/quote']

Enig. Han kunne vel aldri blitt modell, men det kan de færreste. Harry Potter ble rollemodell for barn som brukte briller, kanskej Kurt kan øke selvfølelsen til barn med mellomrom mellom tennene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt kan øke selvfølelsen til barn med mellomrom mellom tennene?

Det er et familietrekk som har gått igjen hos oss! Pappa'n min har det, søster'n min har det og datter'n min har det. Syns det er veeeeldig sjarmerende og syns IKKE det bør reguleres bort! Tannlegen syntes absolutt ikke vår Frøken Fjortis skulle ha tannregulering av den grunn....såfremt hun ikke ABSOLUTT ville selv da, men det gjør henne ingenting....tvert imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble både sur da den ene dommeren i idol sa at Kurt så ut som en Hobbit og da statsministeren nevnte utseende hans i talen sin. En tanke som faller meg inn ... Hadde dem gjort dette hvis det hadde dreid seg om en kvinne/jente eller er dette "omvendt diskriminering"? Alle kan mene noe negativt om utseende til en gutt/mann, eller...? Jeg bare spør, synes at Kurt er en sjarmerende fyr, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva i.i.
Jeg reagerte også på at statsministeren vår ikke er mer gjennomtenkt enn at han klarer å si noe så direkte tåpelig. Man forventer mer av en som sitter i en slik posisjon - men han beviser bare at han ikke fortjente min stemme....

:enig:

Blir sjokkert jeg.

Bondevik gikk da vitterlig ut mot mobbing for en tid tilbake, og så serverer han noe slikt ? :o

Fy skam!

Håper han tenker før han snakker neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva jenter, jeg tror på at små ting. Derfor har jeg sendt en skuffende mail til herr Magne. :wink:

Oppfordrer herved andre til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du ut svaret her Care?

Ja, men jeg tror neppe noen gidder å svare meg. Men jeg kan da leve i håpet----gjør det hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nettopp derfor det er så flott at Kurt vant.

Det beviser det jeg ikke trodde før jeg så det: At man ikke nødvendigvis behøver å være såkalt "pen" for å slå an som popidol/popstjerne.

Kommentaren til den ene dommeren var direkte stygg, det kunne han spart seg.

Tragisk at man skal få trøkt ned over øra hvor stygg folk syns man er når det er en sang-konkurranse.

Jeg koste meg stort da geipen til Kelly Clarkson hang lengre og lengre ned for hvert land som avga sine stemmer.

Kurt har en utrolig sjarm, utstråling og synger så hvertfall jeg får frysninger på ryggen.

GO KURT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måper ofte over flere uttalelser som er kommet i den siste tiden. Tenk på hans følelser også!

Synes synd på ham!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Idealutseende?? Kan noen si meg hvordan det ser ut?

Er det glansbildene fra ukeblader og mtv?

Hva er det med utseendet til Kurt? Skiller han seg så mye ut ifra oss andre?

Ta for dere andre Norske artister, hvem av dem har det såkalte idealutseendet som de er så mye snakk om?

Jeg kommer ikke på en. Disse andre artister som vi ser i blader, tv. Få av dem stasjen og sminka. Da blir Kurt superpen i forhold.

Studerte nabomenn og gutter på buss i dag. var da veldig mange Kurter der da.

Syns han er så sjarmerende og naturlig. Han blir pen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...