Gå til innhold

Badevekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har to badevekter hjemme pga jeg har flytta litt og diverse. De veier derimot forskjellig! Jeg vil jo selvsagt bare bruke den ene vekta, men først må jeg jo vite hvilken som viser rett. På den første sto det at jeg veier 63 kg, mens den andre viser 63,2 kg. Prøvde for noen dager siden også, og den viser konstant 200 gram mer enn den andre. Den vekta som viser mest er kjøpt for 199,- på Expert, mens den andre vekta er en 2-3 år gammel vekt som kosta 700 kroner. Hvilken skal jeg stole på? Er jo helt sykt å veie seg på to vekter :fnise:

Og ja, jeg vet det er speilbildet som teller, men jeg trener til noe der jeg må være på et visst kilo-nivå (ca 58 kg), så da betyr vekten mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 200 gram forskjell!? Vei deg på en vekt ikke to. Det er vanlig at vekter ikke viser nøyaktig samme vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Vei deg på den du er tyngst på, gir mer motivasjon!

Uansett, 200 gram er ingenting å bry seg med, det er jo tilsvarende en frokostposjon du ikke har fordøyd enda;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 200 gram forskjell!? Vei deg på en vekt ikke to. Det er vanlig at vekter ikke viser nøyaktig samme vekt.

Som jeg sa, jeg går ned i vekt til noe der jeg MÅ være en viss vekt, derfor er det viktig for meg å vite hvilken som er rett. Og jeg sier jo at jeg bare skal veie meg på en i åpningsinnlegget, men det var da spørsmål om hvilken ;)

Men da blir det den der jeg er tyngst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...