stinina Skrevet 2. januar 2004 #1 Del Skrevet 2. januar 2004 Utrolig fine bilder fra bryllupet. (modifisert av Endre) Du var nydelig. Liker svarthvitt bilder med litt farge på enkelte detaljer :D Nyttårs klemmer fra stinina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. januar 2004 #2 Del Skrevet 2. januar 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froken Full Skrevet 2. januar 2004 #3 Del Skrevet 2. januar 2004 hvorfor har du så store øyne bestemor tex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 2. januar 2004 #4 Del Skrevet 2. januar 2004 det har vel kanskje noe med en kjole å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Po Pi Skrevet 9. januar 2004 #5 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei Stinina! Jeg så ikke denne meldingen før nå, jeg. Tusen takk skal du ha, det var kjempehyggelig skrevet av deg. Nå ble jeg utrolig glad! Vi er veldig takknemlige for å ha så mange bilder fra bryllupet, og jeg ser tilbake på bryllupsdagen med stor glede. Det var uten tvil den lykkeligste dagen i mitt liv! Jeg ser at du skal gifte deg 26.juni. Jeg vil ønske deg lykke til med forberedelsene, og jeg håper du får en fantastisk dag! Mange klemmer fra Po Pi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå