Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Har merket det samme selv når kjæresten er på besøk. Sitter på sofaen og venter, og venter, og venter. :P

Når jeg sitter på dass og gjør nr2 pleier jeg å spille kabal på mobilen, lese aviser på nett på mobilen osv :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen mann, men min samboer (mann :klemmer: ) har Pondus blader på do, så jeg blir sittende å lese de selvom jeg bare tisser.

Ellers kan Wordfeud også være en årsak :P Noen ganger blir jeg sittende til beina sovner, da må jeg reise meg og må le litt av meg selv, fordi jeg bare har tissa og sitti en stund :):sjenert:

Skrevet

Jeg kjenner et par karer som bruker lang tid på do. En av dem leser mens han sitter der (enten blader, eller nyheter på mobilen), mens en annen spiser dårlig mat, og dermed bruker lang tid på å bæsje.

Jeg bruker aldri mer enn 5 min på do, uansett om jeg pisser eller bæsjer.

Skrevet

Mine to kjærester fra tidligere langvarige forhold har også trivdes godt lenge på do.

Han ene fordi han rett og slett koste seg med avisa, han andre fordi han slet med forstoppelse.

Personlig så har jeg lite utbytte av å sitte mer enn 3-4 minutter. Det meste som skal ut, styrter som regel ut i løpet av noen få sekunder, så kommer det kanskje litt etterdønninger de neste par minuttene. Men det jeg ofte gjør derimot, er å gå på do to ganger etter hverandre, f.eks en gang før jeg dusjer, og en gang etter jeg har føna håret og tatt meg en kopp kaffe. Flere som har det slik?

Er dame forresten.

Skrevet

Jeg tror en del menn bruker tiden på do til å lese pondus, Tommy og tiger'n og på å løse verdensproblemer (:

Skrevet

Hos oss er det motsatt. Jeg bruker lang tid på do, han får det unnagjort på under 5 min. Jeg er like imponert hver gang på hvor fort han klarer å bli ferdig.

Det er ikke alltid jeg leser der inne, men litt tid tar det hver gang. Ikke er jeg forstoppet heller.

Skrevet (endret)

Hos oss er det motsatt. Jeg bruker lang tid på do, han får det unnagjort på under 5 min. Jeg er like imponert hver gang på hvor fort han klarer å bli ferdig.

Det er ikke alltid jeg leser der inne, men litt tid tar det hver gang. Ikke er jeg forstoppet heller.

Det er mulig dette blir litt detaljert, men kan jeg spørre...ehm...hvorfor det tar tid? Sitter du og venter på at det skal komme? Eller..jeg skjønner bare ikke :fnise:

Endret av babord
Skrevet

Jeg tar med meg PC og sitter til beina sovner. Det gjør vondt.

Det er sikkert ikke så lurt å sitte så lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...