Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bodd sammen med to menn i mitt liv og hatt med en del flere å gjøre...og det virker som de har et fellestrekk: de bruker en evighet på badet når de skal gjøre nummer 2!

Så det jeg lurer på er...hva gjør dere egentlig der inne? Har alle menn forstoppelse? Det tar meg kanskje 3 min, mens det tar samboeren min 30 min, minst!

Kunne jo ha spurt han men jeg vil helst ikke vite for mye om fordøyelsen hans, jeg skal jo ha lyst til å ha sex med mannen :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, jeg er kjapp med nummer to, nok fiber i kosten tenker jeg .

Eller kanskje han leser tegneserier eller en bok, det hender det jeg gjør og da tar det jo litt lengre tid .

• Liker 1
Skrevet

Jeg løser kryssord på - et stille rom der ingen forstyrrer meg! Er ikke mann, men... :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Hmmm, jeg er kjapp med nummer to, nok fiber i kosten tenker jeg .

Eller kanskje han leser tegneserier eller en bok, det hender det jeg gjør og da tar det jo litt lengre tid .

Ja det var nettopp det jeg trodde, men vi har ingen bøker eller annet lesestoff der inne! For meg har det virket som om det var en kjønssammenheng :sjenert:

Skrevet

Ja det var nettopp det jeg trodde, men vi har ingen bøker eller annet lesestoff der inne! For meg har det virket som om det var en kjønssammenheng :sjenert:

Wordfeud på mobilen ?

Jeg vet ikke om det er kjønnsrelatert, men skal prøve å observere fremover.

• Liker 1
Skrevet

hahaha, jeg har faktisk obervert det samme selv. Og det gjelder faktisk de fleste menn jeg har møtt. De bruker en eviiiiighet på do:) men en ting jeg har tenk over er at de fatkisk bare er der en gang i løpet av dagen lenge. En eks sa en gang at han likte å la "ting komme naturlig å ikke stresse" når han var på do. Kanskje det ret og slett tar så lang tid å tømme tarmen helt? at det er et poeng å være der lenge annet enn privat liv.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har bodd sammen med to menn i mitt liv og hatt med en del flere å gjøre...og det virker som de har et fellestrekk: de bruker en evighet på badet når de skal gjøre nummer 2!

Så det jeg lurer på er...hva gjør dere egentlig der inne? Har alle menn forstoppelse? Det tar meg kanskje 3 min, mens det tar samboeren min 30 min, minst!

Kunne jo ha spurt han men jeg vil helst ikke vite for mye om fordøyelsen hans, jeg skal jo ha lyst til å ha sex med mannen :fnise:

Har du ikke sett reklamene til det fullstendig nøytrale "opplysningskontoret for kjøtt"? Det er jo så macho og kult og spise biff. Grønnsaker er for kvinner og homser. Kombiner dette med en gjevn over tendens til å spise fetere, større alkohol konsum og generelt større volum så har du resultatet og det er tarmproblemer. - Men det er vel kanskje macho det også da?

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men svarer likevel jeg, for det er ikke noen kjønnssammenheng :) Jeg kan selv bruke opp mot en halvtime på nummer to, men har som regel lesestoff. Noen ganger tar det rett og slett lang tid, selv om jeg spiser sunt, variert, og er aktiv ellers.

Jeg tror det bare er sånn at noen mennesker bruker lang tid på do, mens andre ikke gjør det. Husker for eksempel moren min som en gang jeg brukte 20 minutter presterte å bryte ut i et veldig oppgitt "Hva er det du gjør der inne???!" (og nei, hun ventet ikke selv på å få bruke toalettet).

Noen av oss er bare tregere enn andre :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg leser eller så spiller jeg ett eller annet spill på mobilen. Og vips, så går tiden :fnise:

Endret av Mr.Omg
Gjest Odd Molly
Skrevet

Det leses på do. Alt fra krim til tegneserier, eller mobilen....og så går tiden- som en annen over her nevnte.... og det er ikke bare menn. :)

Skrevet

Men... det finnes da hyggeligere steder å lese enn på do??

HAr det samme med samboeren min, han bruker evigheter på do. Gjerne med en bok. Og jeg skjønner det bare ikke. Han kan sitte så lenge at han dovner i bena?!?Hva med å gjøre det man skal og heller sette seg i soffaen eller godstolen for å lese?

Gjest Gjest=Mann
Skrevet

Jeg bruker også evigheter på do, 20-30 min er vanlig. Litt av grunnen er dårlig fordøyelse, men selv når det går fort bruker jeg noen minutter ekstra på å lese/spille på mobilen. Tror at grunnen til det er at det rett og slett er det eneste stedet man kan slappe av så og si uforstyrret. Ser man noen som leser/tar det med ro ett annet sted er det som regel ikke så farlig å spørre om hjelp eller småsnakke, sitter man på do så sitter man do, ferdig med den saken.

De fleste sliter kanskje med fordøyelsen, men sjelefred, akk, den fins ingen andre steder heller. :P

• Liker 1
Skrevet

Men... det finnes da hyggeligere steder å lese enn på do??

HAr det samme med samboeren min, han bruker evigheter på do. Gjerne med en bok. Og jeg skjønner det bare ikke. Han kan sitte så lenge at han dovner i bena?!?Hva med å gjøre det man skal og heller sette seg i soffaen eller godstolen for å lese?

Men det er ingen som maser på en mens en er på do....

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Mitt inntrykk er at dotiden for menn går drastisk opp med kvinner i hus... (jf. det mange skriver om mas)

Husk, de fleste av oss sliter litt med å tolke en bok og prate samtidig ;)

Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men svarer likevel jeg, for det er ikke noen kjønnssammenheng :) Jeg kan selv bruke opp mot en halvtime på nummer to, men har som regel lesestoff. Noen ganger tar det rett og slett lang tid, selv om jeg spiser sunt, variert, og er aktiv ellers.

Jeg tror det bare er sånn at noen mennesker bruker lang tid på do, mens andre ikke gjør det. Husker for eksempel moren min som en gang jeg brukte 20 minutter presterte å bryte ut i et veldig oppgitt "Hva er det du gjør der inne???!" (og nei, hun ventet ikke selv på å få bruke toalettet).

Noen av oss er bare tregere enn andre :jepp:

Jeg tenker at hvis man trenger så lang tid så må man ikke NOK på do ENDA. Hvorfor ikke bare vente litt? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje det er flest folk som går fort på do fordi genet som fører til at en går sent på do nesten ble utrydda.

Jeg mener, i steinalderen, hvis man satt lenge og trøkte. Da vile jo sjansen være mye større for å bli spist av en sabeltanntiger.

Så kanskje det ikke har med kjønn å gjøre men med genetikk.

Endret av sebastianen
  • Liker 1
Skrevet

min mann storkoser seg på do.

Har med en liten radio, et blad, mobilen....

Bruker vel en halvtimestid. :roll:

Skrevet

En venninne av meg som en periode slet med mageproblemer, fortalte at legen hennes fortalte noe som kan være interessant for denne diskusjonen.

Et problem for veldig mange jenter er visstnok at de skal være så "fine på det", at de gjerne vil gjøre seg ferdige med "nr.2" så fort som mulig, og de gjør det dessuten så sjelden som mye.

Legen mente at kvinner har en del å lære fra menn, siden de ofte sitter lenge. Det tar visst litt tid å "sette i gang systemet", og man trenger gjerne å sitte litt for å fortgang i sakene. At menn leser tegneserier o.l. på do, og rett og slett ikke stresser med dobesøket, er visstnok veldig gunstig, og de sliter derfor mindre med mageproblemer enn hva kvinner gjør.

Når det er sagt, tviler jeg vel på at menn har dette i baktankene når de sitter der inne, så hvordan de har kommet på å gjøre det, forstår jeg ikke, hehe :)

Skrevet

Jeg håper alle dere som bruker mobiltelefonen på do renser telefonen med antibakterie-servietter innimellom ... det må da bli versens verste bakteriebombe!

Skrevet

En venninne av meg som en periode slet med mageproblemer, fortalte at legen hennes fortalte noe som kan være interessant for denne diskusjonen.

Et problem for veldig mange jenter er visstnok at de skal være så "fine på det", at de gjerne vil gjøre seg ferdige med "nr.2" så fort som mulig, og de gjør det dessuten så sjelden som mye.

Legen mente at kvinner har en del å lære fra menn, siden de ofte sitter lenge. Det tar visst litt tid å "sette i gang systemet", og man trenger gjerne å sitte litt for å fortgang i sakene. At menn leser tegneserier o.l. på do, og rett og slett ikke stresser med dobesøket, er visstnok veldig gunstig, og de sliter derfor mindre med mageproblemer enn hva kvinner gjør.

Når det er sagt, tviler jeg vel på at menn har dette i baktankene når de sitter der inne, så hvordan de har kommet på å gjøre det, forstår jeg ikke, hehe :)

Huh. Ser man det. Ja, kanskje jeg får begynne å slå meg til ro der inne jeg også :fnise:

Lesestoff er det ikke der inne, og han bruker like lang tid når han har dårlig tid og skal rekke noe, så det må rett og slett være fordøyelsen...og det er forresten ikke så rart sånn som han spiser ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...