Gå til innhold

G-punktet finnes ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vist fins det. Du må bare være trygg nok på deg selv.

Jeg oppnår fantastisk orgasme hver gang jeg har sex.

men det har nok litt med at jeg er en fantastisk kvinne som nyter sexen fullt og helt ut.

Det fins helt sikkert mange fantastiske kvinner som ikke greier å oppnå orgasme :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins helt sikkert mange fantastiske kvinner som ikke greier å oppnå orgasme :filer:

jeg er helt sikker på at disse faker.

Mindre pene kvinner er som regel mindre trygge på seg selv og oppnår nok svært sjeldent orgasme.

jeg derimot er en utrolig flott og sexy kvinne, jeg er helt trygg på meg selv og har ingen problemer med å oppnå orgasme.

Skrevet

Holy crap, har tvillingsøsteren til WW rotet seg inn hit? :haar:

Skrevet

Dårlig kopi og wannabe ;)

• Liker 1
Skrevet

jeg er helt sikker på at disse faker.

Mindre pene kvinner er som regel mindre trygge på seg selv og oppnår nok svært sjeldent orgasme.

jeg derimot er en utrolig flott og sexy kvinne, jeg er helt trygg på meg selv og har ingen problemer med å oppnå orgasme.

Lol...

Skrevet

Dårlig kopi og wannabe ;)

Fortsatt, originalen holder i lange baner.. Nå har vi en som kan fortelle kvinner at det er noe galt med dem, og en som kan fortelle dem at det er noe galt for dem fordi de er stygge. Fantastisk! :lur:

Skrevet

Men hvordan er det g-punktorgasme liksom skal kjennes ut? Er den eksplosiv og varer i mange sekunder? Når jeg blir penetrert dypt og liksom frem mot skjedeveggen, så er det så overveldende deilig at jeg hikster etter pusten.. Men vil alikevel ikke kalle det en orgasme :klo:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hun har i det minste fulgt med i norsktimene :skratte: .

Skrevet

Men hvordan er det g-punktorgasme liksom skal kjennes ut? Er den eksplosiv og varer i mange sekunder? Når jeg blir penetrert dypt og liksom frem mot skjedeveggen, så er det så overveldende deilig at jeg hikster etter pusten.. Men vil alikevel ikke kalle det en orgasme :klo:

Mine er kjappe og korte. Kjappe på den måten at det skal lite stimuli til. De er ganske eksplosive og jeg kan få mange på rappen uten å føle meg ferdig. De innebærer generelt ejakulasjon, og er hva jeg vil kalle forløsende på en deilig måte. Og det er steike vanskelig å forklare, merker jeg. Siden jeg er stygg kvinne, ref. lengre over, så får jeg ikke orgasme med mann på andre måter, så da er det veldig greit å ha funnet en metode som funker.:D

Skrevet

Hvis du ikke har funnet det såkalte «g-punktet», er ikke det så rart. Ifølge en ny stor studie finnes det rett og slett ikke.

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7961852

Jeg bare elsker å se penger bli kastet bort på denne typen research altså. Alvorlig talt. Jenter (med noen unntak) får orgasme ved klitorisstimulering, let's accept this and move on. Det finnes betraktelig bedre ting å bruke research penger på.

Skrevet

Det er en forunderlig misforståelse bak dette medieoppslaget.

Det er vitenskapsteoretisk umulig å bevise at noe ikke finnes. Enten finner man det, og har dermed bevist at det finnes. Eller man finner det ikke, hvilket ikke forteller annet enn at man ikke har funnet det, det utelukker ikke at det likevel kan finnes.

Det er gjort en gjennomgang av G-punkt forskning, med konklusjon at man ikke har lykkes med å finne ut hvorfor stimulering av et område på skjedens fremvegg gir kvinner så intens lystopplevelse. Verken ved billedundersøkelser, vevsprøver eller biokjemiske prøver har forskere så langt funnet ut hvilken anatomisk struktur G-punktet er.

Forskernes konklusjon er ikke at G-punktet ikke finnes, men at man så langt ikke har gode nok metoder til å påvise det anatomisk.

Så alle kan puste lettet ut, og fortsette å nyte G-punkt-stimulering som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...