AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Hvis du ikke har funnet det såkalte «g-punktet», er ikke det så rart. Ifølge en ny stor studie finnes det rett og slett ikke. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7961852
Pialill Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Kan godt være, men området funker for meg Så kaller det g-punktet i mangel av noe annet lurt å kalle det 3
Gjest Yellow Taxi Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 For den enkelte handler denne forskningen ikke om noe annet enn et rent definisjonsspørsmål i forhold til begrepet "g-punktet". Kjedelig forskning, som vanlig presentert på en tåpelig måte. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 For den enkelte handler denne forskningen ikke om noe annet enn et rent definisjonsspørsmål i forhold til begrepet "g-punktet". Kjedelig forskning, som vanlig presentert på en tåpelig måte. Og jeg antar at du er en forsker. Som vet hva du snakker om
womenwomen Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Hvis du ikke har funnet det såkalte «g-punktet», er ikke det så rart. Ifølge en ny stor studie finnes det rett og slett ikke. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7961852 CA 1 av 4 kvinner HAR et sensitivt g-punkt. Så du har litt rett. Hos enkelte kvinner finnes desverre ikke noe g-punkt i det hele tatt. Kunn 1 av 3 eller 1 av 4 kvinner er utstyrt med dette. Vi er forskjellige skapt der nede. Jeg har i hvertfall g-punkt. Eller en følsom skjedevegg opp mot maven.Så stemmer på meg.
Gjest Tekola Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 For den enkelte handler denne forskningen ikke om noe annet enn et rent definisjonsspørsmål i forhold til begrepet "g-punktet". Kjedelig forskning, som vanlig presentert på en tåpelig måte. Agreed! Men, igjen, det er sånn det funker for å selge aviser, er det ikke vel? Så en interessant dokumentar hvor de ved hjelp av blant annet ultralyd fant ut at klitoris er et større organ som går som en slags sirkel rundt skjeden og dermed også gir en forklaring på g-punkt. Men, de lærde strides, gjør de ikke vel?
Tullamore Dew Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Hvis du ikke har funnet det såkalte «g-punktet», er ikke det så rart. Ifølge en ny stor studie finnes det rett og slett ikke. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7961852 Det sier bare de som aldri fant det, let videre, sier jeg bare. 2
Gjest Yellow Taxi Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 (endret) Og jeg antar at du er en forsker. Som vet hva du snakker om Nei, men jeg har kompetanse til å lese en forskningsartikkel og deretter vurdere den. Rimelig vanlig å lære som førsteårs universitetsstudent så syns ikke det er så veldig unikt akkurat. Du kan jo påpeke hvor du mener jeg tar feil? Agreed! Men, igjen, det er sånn det funker for å selge aviser, er det ikke vel? Joa, men dette syns jeg var litt ekstremt. Artikklen får det jo nesten til å høres ut som forskerne mener at det er en myte at kvinner kan få vaginal orgamse, og da har de dratt den litt langt. (beklager potensielle uheldige perversje assosiasjoner til den siste setningen) Endret 24. januar 2012 av Yellow Taxi 1
womenwomen Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 CA 1 av 4 kvinner HAR et sensitivt g-punkt. Så du har litt rett. Hos enkelte kvinner finnes desverre ikke noe g-punkt i det hele tatt. Kunn 1 av 3 eller 1 av 4 kvinner er utstyrt med dette. Vi er forskjellige skapt der nede. Jeg har i hvertfall g-punkt. Eller en følsom skjedevegg opp mot maven.Så stemmer på meg. Ja let vidre... Kvinner som har et g-punkt finner det lett.Hvis de leter. Området har en veldig ruglete overflate/stuktur innvendig. Noen kvinner er helt glatte innvendig.Mens andre er kraftig ruglete. Merkelig at noen er så glatte vegg ? Kanskje disse ikke har g-punkt ? .Og skjedeveggen/ vevet er tykkere enn hos kvinner uten g-punkt.
Patronus Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Merkelig nok har jeg et følsomt punkt opp mot veggen! :gjeiper: 1
Gjest Eurodice Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 (endret) CA 1 av 4 kvinner HAR et sensitivt g-punkt. Så du har litt rett. Hos enkelte kvinner finnes desverre ikke noe g-punkt i det hele tatt. Kunn 1 av 3 eller 1 av 4 kvinner er utstyrt med dette. Vi er forskjellige skapt der nede. Jeg har i hvertfall g-punkt. Eller en følsom skjedevegg opp mot maven.Så stemmer på meg. Jeg har spurt deg flere ganger i flere forbindelser om hvilke kilder du har for det du skriver. Du snakker som om du tror du skulle ha ekspertise. Har du belegg for det du skriver her? Endret 24. januar 2012 av Belladonna 3
Silfen Skrevet 24. januar 2012 #13 Skrevet 24. januar 2012 Samme faen hva det heter, jeg var iallfall veldig lykkelig den dagen jeg oppdaget mitt med påfølgende søl og herligheter. :D 2
Gjest Katten. Skrevet 24. januar 2012 #14 Skrevet 24. januar 2012 Så lenge noe eksisterer for meg og mine partnere, noe som gjør oss fornøyde, så kan forskere få konkludere så mye de vil. 2
womenwomen Skrevet 25. januar 2012 #15 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har spurt deg flere ganger i flere forbindelser om hvilke kilder du har for det du skriver. Du snakker som om du tror du skulle ha ekspertise. Har du belegg for det du skriver her? Ja. Mitt beste belegg for det jeg sier - er mine personlige erfaringer med min egen kropp. Jeg har funnet mitt g-punkt for mange år siden, og det var IKKE jeg som fant det egentlig. Men en gammel X kjæreste som lekte g-punktsjeger med meg- og JEG oppdaget at han plutselig fingret meg på en særdeles extra deilig måte, som han aldri hadde gjordt før. Allts han trykket fingeren opp mot riktig vegg denne gangen. Og det var stor STOR forskjell i nytelse/følsomhet fra de andre gangene. Hvor han ikke hadde peiling.Men denne gangen hadde han lest om hvor det skulle være etter boka. Og det stemte på meg... Ergo - G punktet må finnes hos en del kvinner men kanskje ikke hos absolutt alle. ( Ingen er jo helt like skapt der nede ) Det at 1 av 3 eller 1 av 4 HAR et g-punkt. Det har jeg lest på nettet om. En utenlandsk gynekolog som hadde forsket på dette og brukt ultralyd for å lokalisere g-punktet på tusenvis av damer. Og han mente han kunne finne en tykkere vegg hos 1 av 3 / 1 av 4 kvinner som selv fortalte de kunne oppnå vaginal orgasme uten stimuli av yttre klitoris. Mens de andre kvinnene som oppga at de aldri fikk orgasme - hadde tynnere skjedevegg/vev enn de som fikk vaginal orgasme. Dette var anatomiske forskjeller han fant mellom forsøkskvinnene han undersøkte. Du finner sikkert artikkelen på nettet. Om du søker det opp selv. Jeg gidder ikke.
Gjest döderlein Skrevet 25. januar 2012 #16 Skrevet 25. januar 2012 Litt morsomt siden kvinner i mange år har leita etter det berømte g-punktet, og dersom de ikke har funnet det har vel mange tenkt det er noe feil med dem. Så er det egentlig bare et mindretall som faktisk har det. Haha
Gjest Bond Skrevet 26. januar 2012 #17 Skrevet 26. januar 2012 Tråden ryddet for avsporinger Bond, mod
Gjest Raindrops Skrevet 26. januar 2012 #18 Skrevet 26. januar 2012 Jeg driter i hva de kaller det, det er iallefall noe der som gir meg nytelse. Om det er g-punkt eller ikke er mindre viktig. 1
womenwomen Skrevet 26. januar 2012 #19 Skrevet 26. januar 2012 Litt morsomt siden kvinner i mange år har leita etter det berømte g-punktet, og dersom de ikke har funnet det har vel mange tenkt det er noe feil med dem. Så er det egentlig bare et mindretall som faktisk har det. Haha Da kan dere trøste dere med at det er også bare et MINDRETALL av menn som har stor og brukbar pikk...De fleste menn er enten for tynn (liten ) eller kort eller begge deler,eller har potensproblemer etc...Er visst kunn " hunkene" som er skikkelig bra utstyrt der nede. Samme er det vell med kvinner... Det finns et mindretall som er rett og slett bare litt heldigere enn de andre : ) 2
frk.sexy Skrevet 30. januar 2012 #20 Skrevet 30. januar 2012 Vist fins det. Du må bare være trygg nok på deg selv. Jeg oppnår fantastisk orgasme hver gang jeg har sex. men det har nok litt med at jeg er en fantastisk kvinne som nyter sexen fullt og helt ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå