Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, Jeg og min forlovede er nå i et langdistanseforhold som skal vare i ca. 5 mnd til. Verken han eller jeg bruker ringen hver dag, men det mer fordi vi ikke er vant med det og det går egentlig greit for oss begge to. Greia er bare det at når jeg er på webcam med han og søsteren noen ganger er der så ser jeg hun har på ringen hans når hun gestikulerer. Hun er jo ikke helt normal da hun kjøper og bruker gutteparfyme. Hun er selv gift og har ett barn. For litt siden sa jeg i fra til forloveren min at han skulle si ifra og når jeg da spurte i går sa han at han hadde glemt det. Kanskje han synes det er flaut å be henne om å ta den av eller noe i den duren? Uansett da tok jeg saker i egne hender og ringte henne mens vi var på webcam. Jeg ringte og han lo og sa at jeg ikke kom til å tørre å si det rett ut. Ja, litt sant, tok en liten stund før jeg mannet meg opp og sa det, men da hadde han allerede lagt på og vi har ikke snakket sammen i snart 24 timer. Prøvde å ringe en HAU med ganger i går da han ikke tok opp, så når han sendte en tom melding i 3-tiden i dag gadd ikke jeg å svare heller.

Var det veldig feil av meg å ringe foran han og med en gang? Han sa noe med at han skulle si fra igjen. Dessuten har jeg en koffert hos dem, og har 2 ganger på webcam sett at hun bruker en av genserne mine der.

Dere synes kanskje det er rart at han bor med søsteren som er gift, men greia er egentlig at han er 22 og har mistet begge foreldrene så søsteren tar vare på han til vi flytter sammen om 5 mnd.

Hun mener hun har den på fordi når hun rydder kan hun f.eks finne den på vasken etter at han har vasket hender osv. Han kan jo få vann på ringen, men det er ett eller annet med at han får såpe under den (?)

Utrolig teit problem, men håper det kommer fram ett eller annet av hva det enn er nå jeg spør om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er det dere finner disse merkelige skruene av noen mannfolk? Det er jo helt på trynet at søsteren går med hans forlovelsesring. Makan! Det hadde jeg ikke funnet meg i.

• Liker 9
Skrevet

Faen for en dott av en fyr du har funnet deg. Er han lettere psykisk utviklingshemmet eller noe? Herregud så teit altså.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser ikke problemet...

Det er bare en ring xD

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Ok, så søsteren har hovedomsorgen og passer også på ringen hans frem til du tar over om 5 måneder? Jeg spår dere en vakker fremtid.

• Liker 16
Skrevet

22 åe og søsteren tar vare på han til dere flytter sammen? klarer han seg ikke selv da i det hele tatt.? greit å ha noen som bryr seg om en,men man tar ikke vare på en 22 åring!

du bør revurdere forholdet vis denne er så hjelpeøs som dette bør du iallefal tenke deg godt om. ingen deler siin kjærlighetsring med andre!

• Liker 2
Skrevet

Spesielt. Om han er 22 år burde ingen ha behov for å ta vare på han. At søsteren låner forlovelsesringen hans og klær fra deg, uten å spørre, er også veldig spesielt...

Og når det gjelder problemstillingen din, med at du ringte han (eller henne??) skjønner jeg ingenting.

Skrevet

Weird... Ville kommet meg unna.

Skrevet
:danser::balltre:
Skrevet

Hahahahaha!

Skrevet

En 22-åring som trenger pass???

Skrevet

Oh my.... :fnise:

KG er fin fredagsunderholdning altså;)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hadde søsteren til kjæresten min brukt forlovelsesringen hans (vi er for så vidt ikke forlovet) så hadde jeg begynt å lure litt. Jeg hadde aldri klart å ta av ringen annet en når jeg jobber og evt dusjer, for den ringen hadde betydd ganske mye for meg.

Jeg ville sagt ifra at den ringen har en betydning for oss begge og at jeg ikke synes det er så ok at andre bruker ringen.

Skrevet

Jeg sier det igjen som jeg sa i tråden hvor du mente at han skulle holde med deg fremfor søsteren, uansett hvem han var mest enig med i utgangspunktet. Du kommer aldri til å bli gift med ham. Du er urimelig, eiesyk og ekstremt sjalu, noe som gjør at han kommer til å dumpe deg leeeenge før de 5 månedene er over.

Du må roe deg kraftig ned, TS!

Skrevet

Jeg sier det igjen som jeg sa i tråden hvor du mente at han skulle holde med deg fremfor søsteren, uansett hvem han var mest enig med i utgangspunktet. Du kommer aldri til å bli gift med ham. Du er urimelig, eiesyk og ekstremt sjalu, noe som gjør at han kommer til å dumpe deg leeeenge før de 5 månedene er over.

Du må roe deg kraftig ned, TS!

Du er sikkert en av de mennene som ble "tatt vare på" litt for mye og litt for lenge, og som dermed utviklet en sutrete, bitter holdning til alle kvinner som våger å sette krav til menn. :fnise:

Skrevet

Du er sikkert en av de mennene som ble "tatt vare på" litt for mye og litt for lenge, og som dermed utviklet en sutrete, bitter holdning til alle kvinner som våger å sette krav til menn. :fnise:

Nei, det er der du tar feil. Selvstendige menn (som undertegnede) har ikke sansen for manipulerende kvinnfolk, hvilket er bildet TS tegner av seg. Å stille (ikke sette) krav er helt ok, men å manipulere er ikke det samme som å stille krav. Du er kanskje ikke oppegående nok til å se forskjellen?

Skrevet

Nei, det er der du tar feil. Selvstendige menn (som undertegnede) har ikke sansen for manipulerende kvinnfolk, hvilket er bildet TS tegner av seg. Å stille (ikke sette) krav er helt ok, men å manipulere er ikke det samme som å stille krav. Du er kanskje ikke oppegående nok til å se forskjellen?

Newsflash: Det er ikke manipulerende å reagere på at din forlovede låner bort forlovelsesringen sin. ;)

• Liker 1
Skrevet

Newsflash: Det er ikke manipulerende å reagere på at din forlovede låner bort forlovelsesringen sin. ;)

Nei, men å bevisst svare unnvikende på spørsmål kun med hensikt om å skape sjalusi, er manipulerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...