Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Er det galt av meg å ville gjøre han litt sjalu? Hvis han spør om jeg har vært på fest eller noe så kan det komme et spørsmål ang. gutter og da svarer jeg litt gjerne litt gåtefullt eller bare "nei, da. ingen. null og niks" -kanskje ikke akkuratt ordrett, men kunne godt ha vært et svar fra meg noe i den duren. Dette litt bevist på at han skal føle seg litt utfordret.

2. Er det riktig å mene at jeg skal komme før søstra? Her og om dagen ble det en liten uenighet mellom meg og søsteren og da sa han at han uansett hva elsket søsteren og broren sin og at han ville gjort hva som helst for dem. De er alle tre i 20-årene, uten far og mor, så de har et godt bånd til hverandre.

Vi er forresten ny-forlovede og har vært i et langtdistanseforhold de siste mnd. og sånn vil det bli helt til sommeren kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er samme som startet forlovelsesring-tråden, vil jeg råde deg til å ta en tur i samlivsterapi / gjøre det slutt

• Liker 1
Skrevet

1. Er det galt av meg å ville gjøre han litt sjalu? Hvis han spør om jeg har vært på fest eller noe så kan det komme et spørsmål ang. gutter og da svarer jeg litt gjerne litt gåtefullt eller bare "nei, da. ingen. null og niks" -kanskje ikke akkuratt ordrett, men kunne godt ha vært et svar fra meg noe i den duren. Dette litt bevist på at han skal føle seg litt utfordret.

2. Er det riktig å mene at jeg skal komme før søstra? Her og om dagen ble det en liten uenighet mellom meg og søsteren og da sa han at han uansett hva elsket søsteren og broren sin og at han ville gjort hva som helst for dem. De er alle tre i 20-årene, uten far og mor, så de har et godt bånd til hverandre.

Vi er forresten ny-forlovede og har vært i et langtdistanseforhold de siste mnd. og sånn vil det bli helt til sommeren kommer.

Kan du ikke bare svare ærlig da? Hvorfor har du behov for at han skal føle seg "utfordret"?

Og hvorfor mener du at du skal komme foran søstera? Er du så usikker på deg selv at du ikke tåler at typen har et godt forhold til søskene? :filer:

• Liker 5
Skrevet

Hvis du er samme som startet forlovelsesring-tråden, vil jeg råde deg til å ta en tur i samlivsterapi / gjøre det slutt

????????

Skrevet

Kan du ikke bare svare ærlig da? Hvorfor har du behov for at han skal føle seg "utfordret"?

Og hvorfor mener du at du skal komme foran søstera? Er du så usikker på deg selv at du ikke tåler at typen har et godt forhold til søskene? :filer:

Nei, egentlig bare det at jeg føler at uansett om det da var jeg som hadde feil eller ikke så mener jeg at han må ta mitt parti. Er det riktig/feil?

Gjest badeand1
Skrevet

Nei, egentlig bare det at jeg føler at uansett om det da var jeg som hadde feil eller ikke så mener jeg at han må ta mitt parti. Er det riktig/feil?

Feil.

• Liker 13
Skrevet

Om du tar feil forstår jeg ikke hvorfor du forventer at han tar ditt parti. Tar du feil så tar du feil, enkelt og greit.

• Liker 14
Skrevet

Om du tar feil forstår jeg ikke hvorfor du forventer at han tar ditt parti. Tar du feil så tar du feil, enkelt og greit.

Helt enig :jepp:

Skrevet

For meg høres dette ut som noe en 14-15-åring kunne skrevet, bortsett fra at det ikke er så vanlig å forlove seg på den alderen.

Hva er poenget med å prøve å gjøre ham sjalu? Hvorfor skal han føle seg utfordret? Har du lyst på et ustabilt forhold der dere ikke stoler helt på hverandre, eller vil du ha et trygt og godt forhold der dere føler tillit til hverandre?

Det du holder på med høres veldig destruktivt ut og langt fra sunt for verken deg, ham eller dere som par.

Og hvorfor synes du han skal ta parti med deg selv om du tar feil? Han skal støtte deg som person (som i at han er glad i deg og vil deg alt godt), men det betyr ikke at han skal være en tøffel som adlyder ditt minste vink.

Hva er det du egentlig vil ha? En likeverdig partner som du kan dele gleder og sorger med, eller en valp som dilter etter deg med tilbedelse i blikket?

• Liker 3
Skrevet

Skal du leke med følelsene hans på den måten, så fortjener han bedre altså.

Hvis han først mister tilliten til deg fordi du "leker" med han, har du dritti på draget, RESPEKTER HVERANDRE, slutt med det tullet.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt feil!! Han skal være ærlig å si sin mening, ikke sleike deg oppetter ryggen!! Finn deg en tøffel du, det er det du ønsker...

Gjest Apophis
Skrevet

1. Ja, det er galt.

2. Nei, det er ikkje riktig.

Gjest Apophis
Skrevet

Det er så feil som det går an å bli. Tar du FEIL, så tar du FEIL. Hvorfor skal han da ta ditt parti? Djiizes..

Gjest Maneater
Skrevet

Er det riktig for deg - så er det riktig.

Du tar vel konsekvensen av dine egne handlinger?

Han bestemmer jo selv om han vil være sammen med deg.

Det er nok mange som kunne ha hatt godt av å holde partneren sin litt mer på tåhev. Man har så altfor lett for å begynne å ta hverandre for gitt etter hvert.

Jeg synes vi er altfor raske til å gå ut og moralisere over hverandre og dytte våre egne verdier og moraloppfatninger over på hverandre.

Faktisk så har jeg hørt at mange menn foretrekker ei dame som ikke er altfor lett å ha med gjøre. De trenger en utfordring.

Gjest hater testing
Skrevet

Jeg er ikke bestandig enig med kjæresten min, han er ikke bestandig enig med meg. Jeg forventer ikke at han skal holde med meg uansett. Hvis det å holde kjæresten på tå hev betyr at man skal teste og gjøre vedkommende sjalu for å sjekke ut om han/hun er ordentlig glad i seg så må jeg si at jeg ikke ønsker et sånt forhold. Jeg ønsker et forhold som er rett fram, hvor jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Oppfører jeg meg dritt så forventer jeg å få høre det, og jeg ønsker å få og gi kos fordi vi har lyst til å gi det og ikke et forhold hvor man lar være å gi kos for å gjøre den andre usikker på forholdet..

Faktisk så har jeg hørt at mange menn syns at dramaqueens er slitsomme... og det er sannsynligvis like rett som det at mange menn liker en dame som er en utfordring - for menn er ulike, de er ikke en ensartet gruppe fordi om de tilhører samme kjønn. Den som liker å teste ut og gjøre andre sjalu uten grunn får finne seg en kjæreste som syns det er greit.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Kommer ikke noe bra ut av det, du får bare mindre respekt og virker desperat. Du taper på det i lengden.

Skrevet

Hvis du virkelig vil beholde ham her så bør du kutte ut spillet og heller forholde deg til ham på en voksen måte.

Hva får du ut av det her? Gagner det forholdet på noen som helst måte som er bedre enn ved å være voksen og ærlig?

Skrevet

2. Er det riktig å mene at jeg skal komme før søstra?

Uansett? NEI. Slettes ikke. Jeg er lillesøster med svært godt forhold til storebror, og hvis han hadde satt sin umodne sjalu kjæreste foran meg når det var helt åpenbart at hun drev med noe tull hadde jeg midlertidig kuttet kontakt med ham.

Hvorfor vil du ikke at kjæresten din skal ha god kontakt med familien sin?

• Liker 1
Skrevet

Morsomste jeg har hørt på lenge.

Kanskje hvis du og søsteren hans krangler om hva som er best av appelsin og klementin, bare for å få deg til å holde kjeft, men ellers? Nei. Feil. Som det meste andre du tenker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...