Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

19, jeg har tenkt en del på det her.

Jeg finner ingen rasjonelle forklaringer på hvorfor jenter liker gutter. Jeg tror de velger å være sammen med gutter fordi det står i bibelen og religiøse bøker.

Ut fra min verden og tenkemåte så kan det ikke forklares hvorfor jenter liker gutter. Seroøst hva er det som er bra med gutter, hvordan kan de konkurrere med jenter i å være deilig? De kan ikke det.

Menn lukter deilig og tennende

Menn vekker deilige følelser og tenner deg sexuelt og beføler og tar på deg på en deilig opphissende måte.

Det er trygt og deilig å ligge inntil en mann. Det er DEILIG å kjenne ståkuken hans mot magen...det er deilig å få den inn. Det er deilig når han tømmer seg inni deg, det er deilig å ligge der nypult og sovne. Jeg blir så rolig og føler meg så mye bedre etterpå.

Menn man faller for er deilige og opphissende å se på.

Menn er extra snille med damer. Jeg liker menn forde de liker meg.

Menn forstår meg bedre enn andre kvinner.

Menn hjelper meg og tar vare på meg, når jeg trenger det. Det samme kan jeg ikke si om damer.

Noen menn er veldig pene.

Menn gir meg det jeg trenger vanligvis.Alt fra nærhet,ømhet, sex og kjærlighet. Deilig og godt å føle seg elsket av noen.

Det er nok 100 andre grunner også.Men gidder ikke nevne alt.Blir for mye å skrive...

Menn som liker meg er AWESOME : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...