Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 19 år og har tenkt mye på dette. Jeg synes det er veldig rart at jenter liker gutter, jeg synes og det er rart at gutter liker gutter. Dersom jeg hadde vært jente hadde jeg definitvt vært lesbisk.

Jenter er små,myke og søte også har de pupper og stramme romper. Langt mykt hår også lukter de så godt. Menn lukter skikkelig vondt, blanding av fis og svette. Man kan bli tent bare av å kjenne lukten av kvinne, det går ikke an på gutter. Gutter lukter vondt.

Jeg tror egentlig ikke at jenter liker gutter, men fordi det er normalt å være gutt-jente så velger de det. Jeg hadde forstått det godt om alle jenter var lesbiske. PÅ byen er det alltid gutter som sjekker jenter, så jenter liker egentlig ikke gutter. Jeg finner seriøst ingenting attraktivt som jenter kan se i en mann, en stor,hard,illeluktende mann.

Seriøst, har jeg rett i at jenter egentlig ikke liker gutter? Jeg er helt sikker på at gutter liker jenter mer enn jenter liker gutter.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

er du sikker på at du husker riktig når du sier du er 19 år?

sikker på at du ikke mente 11??

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nå tøyser du fælt TS :fnise:

Gutter er herlige :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Samboern min er kjekk, sjarmerende, morsom, omsorgsfull, snill og pen. Og jeg tenner på ham seksuelt. Han lukter heller ikke vondt for han dusjer og vasker seg når det trengs. Da lukter han bare herlig. :rodmer:

Jenter kommer jeg aldri til å like på den måten.

Skrevet

Jenter har ikke penis. Gutta vinner. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

er du sikker på at du husker riktig når du sier du er 19 år?

sikker på at du ikke mente 11??

19, jeg har tenkt en del på det her.

Jeg finner ingen rasjonelle forklaringer på hvorfor jenter liker gutter. Jeg tror de velger å være sammen med gutter fordi det står i bibelen og religiøse bøker.

Ut fra min verden og tenkemåte så kan det ikke forklares hvorfor jenter liker gutter. Seroøst hva er det som er bra med gutter, hvordan kan de konkurrere med jenter i å være deilig? De kan ikke det.

Skrevet

Hvis pupper var et argument, ville vel alle damene trakta etter gutta med man boobs? :klo:

Skrevet

Jeg finner ingen rasjonelle forklaringer på hvorfor jenter liker gutter. Jeg tror de velger å være sammen med gutter fordi det står i bibelen og religiøse bøker.

Ut fra min verden og tenkemåte så kan det ikke forklares hvorfor jenter liker gutter. Seroøst hva er det som er bra med gutter, hvordan kan de konkurrere med jenter i å være deilig? De kan ikke det.

Hvis du ikke er hetrofil så er det kanskje ikke noe rart at du ikke skjønner det. Du får bare akseptere at enkelte tenner på gutter og andre ikke. Sånn er det. Det har heller ikke noe med bibelen å gjøre, men reproduksjon.

• Liker 2
Skrevet

Noen liker kukk, andre liker fitte. Folk er forskjellige. Det blir ikke mer rasjonelt enn det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de velger å være sammen med gutter fordi det står i bibelen og religiøse bøker.

Du er klar over at det fantes en tid før organisert religion? Og at i denne tiden, hadde menn og kvinner sex? Har du vurdert at det kanskje ligger en biologisk årsak til grunn for dette, dersom vi skulle ha noe håp om å overleve som art? Tiltrekning er ikke et resultat av en bevisst besluttning, det er basert på impulser og innstinkt.

• Liker 2
Skrevet

Du er klar over at det fantes en tid før organisert religion? Og at i denne tiden, hadde menn og kvinner sex? Har du vurdert at det kanskje ligger en biologisk årsak til grunn for dette, dersom vi skulle ha noe håp om å overleve som art? Tiltrekning er ikke et resultat av en bevisst besluttning, det er basert på impulser og innstinkt.

Det har nok mer med at menn liker kvinner enn omvendt. Damer liker egentlig ikke menn eller sex.

Skrevet

Helt enig. Men jeg er lesbisk, da. Så jeg er like uforstående som deg, hehehe!

• Liker 2
Skrevet

Det har nok mer med at menn liker kvinner enn omvendt. Damer liker egentlig ikke menn eller sex.

Troll!

• Liker 3
Skrevet

Helt enig. Men jeg er lesbisk, da. Så jeg er like uforstående som deg, hehehe!

Yes deg kan jeg forstå, jeg hadde også vært lesbisk om jeg var kvinne.

Men at noen kan like gutter, NÆÆH skjønner jeg ikke

Skrevet

Jo jeg gjør det. Og jeg tror jeg vet dette bedre enn deg. Og jeg leser hverken bibelen eller er religiøs.

Når det er sagt så har jeg ikke noe imot lesbiske. It's just not my cup of tea.

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Fordi de er perverse.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 1
Skrevet

Menn lukter skikkelig vondt, blanding av fis og svette. Man kan bli tent bare av å kjenne lukten av kvinne, det går ikke an på gutter. Gutter lukter vondt.

Gutter/menn som vasker seg regelmessig lukter ikke vondt. Og de fleste menn vasker seg regelmessig.

Hvis du er en heterofil mann så er det jo ikke rart at du ikke tenner på menn :klaske:

• Liker 1
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Men vi jenter syns det er rart at dere gutter like jenter. Hvis man skal generalisere, er jenter overfølsomme, vanskelig å tolke, har PMS-humør, fjollete, naive, oversminka, overreagerende, sladrete og så videre.

Jeg skjønner ikke at gutter liker jenter, men det er jo fordi jeg er jente selv! Ikke alle, men de fleste tiltrekkes jo av det motsatte kjønn. Det blir jo helt feil å si at HVIS du var jente ville du vært lesbisk. Hadde du vært jente, hadde personligheten din og tenningsmønsteret ditt mest sannsynlig vært annerledes enn nå. Ergo ville du mest sannsynlig likt gutter om du var jente selv. De fleste (ikke alle selvsagt) syns det er mest spennende med det motsatte av seg selv. Gutter er liksom en helt annen verden for oss jenter. Akkurat som at jenter er spennende for dere gutter.

Dessuten er jo ikke alle menn like. Alle menn lukter ikke vondt. Jeg har truffet mange menn som lukter godt. De er kjekke, maskuline, skjeggete, sjarmerende, godhjertede (ikke alle da), har store hender som våre hender kan føle seg trygge i. Jeg elsker menn. :rodmer:

Jenter er små,myke og søte også har de pupper og stramme romper. Langt mykt hår også lukter de så godt.

Mange menn med deilig rumpe også, skal jeg si deg! Og pupper finner i alle fall ikke jeg interessant. Pikk derimot... :skravle: Jeg liker ikke små og myke mennesker, jeg liker store og mandige mennesker. Da føler jeg meg trygg.

Jeg tror egentlig ikke at jenter liker gutter Hahaha. Jeg vet jo selv hva jeg liker og tenner på, og det er og har alltid vært menn.

• Liker 1
Skrevet

Yes deg kan jeg forstå, jeg hadde også vært lesbisk om jeg var kvinne.

Men at noen kan like gutter, NÆÆH skjønner jeg ikke

Så tråden handler egentlig om at du skulle ønske du var jente så du kan finne ut hvordan lesbesex er?

Det er ikke første gang jeg hører gutter si dette for å si det sånn:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...