Gå til innhold

NETTMØTE- SETTE SEG I BIL

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sier det en gang til - ikke gjør det. Enhver over 12 burde ha såpass nettvett at man ikke møter ukjente i en parkeringskjeller!! Merker jeg blir sinna og håper mine barn får med seg en dose mer sunn fornuft enn dette på veien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette ikke er en tulletråd, er det fascinerende å se hvor naïv enkelte kan være. :popcorn:

Dette minner meg forresten om en gang jeg hadde vært på byen, og ventet på en kompis som var inne og hentet jakken sin. Noen karer i en bil, stopper og spør hvor jeg skal. Jeg sier en generell retning, og selvfølgelig skulle de tilfeldigvis nøyaktig samme vei. Ville jeg sitte på kanskje? Nei, det ville jeg ikke, med tre ukjente menn. Hadde ikke gjort det med en ukjent person for den saks skyld. De prøvde å overbevise meg om at de var noen gentlemenn, som bare skulle kjøre en stakkars pike trygt hjem. Da kan man jo undres hvorfor de stakk så raskt da kameraten min dukket opp. :filer:

Skrevet

Om dette ikke er en tulletråd, er det fascinerende å se hvor naïv enkelte kan være. :popcorn:

Dette minner meg forresten om en gang jeg hadde vært på byen, og ventet på en kompis som var inne og hentet jakken sin. Noen karer i en bil, stopper og spør hvor jeg skal. Jeg sier en generell retning, og selvfølgelig skulle de tilfeldigvis nøyaktig samme vei. Ville jeg sitte på kanskje? Nei, det ville jeg ikke, med tre ukjente menn. Hadde ikke gjort det med en ukjent person for den saks skyld. De prøvde å overbevise meg om at de var noen gentlemenn, som bare skulle kjøre en stakkars pike trygt hjem. Da kan man jo undres hvorfor de stakk så raskt da kameraten min dukket opp. :filer:

Oi, hvorfor det? Skulle de slå deg?

Skrevet

Da jeg var 16 år traff jeg en fyr på nettet som jeg ble kjent med. Etter et par uker på MSN kom han på besøk til meg, jeg satte meg i bilen med ham og vi kjørte rundt halve fylket på "road trip" for å bli kjent og bare være sammen. Jeg var så jævla heldig, så sinnsykt heldig. Hvis han skulle ha voldtatt og drept meg, så er fylket så avsidesliggende at han hadde hatt 100 steder å gjøre det på. Jeg hadde ikke hatt en sjanse i universet. Jeg tenker ofte på det jeg fant på, og er så glad jeg var så heldig. Jeg er 25 nå, og vi har vært sammen i 9 år, men sånn går det en sinnsykt sjelden gang.

IKKE GJØR DET, IKKE SITT PÅ MED EN FREMMED, DET KAN GÅ SÅ FEIL.

Skrevet

Oi, hvorfor det? Skulle de slå deg?

Er du ts? Ja, godt mulig de skulle slå meg, blant annet. I teorien er det jo også mulig at de hadde gode hensikter, men det tviler jeg på.

Skrevet

Det at han er tynn, og du er 18 - hva har det med saken å gjøre? Ærlig talt, du skjønner vel selv hvor idiotisk det er å sette seg inn i en bil med en fremmed person?

:skratte:

Skrevet

Ble det noe date på deg TS?

Skrevet

En mann som foreslår å møtes på den måten, altså hoppe inn i han bil, er en merkelig skrue i utgangspunktet. Og han har nok ikke ærlig hensikter.

Jeg var ute for noe lignende, men jeg sa heldigvis nei da han foreslo at jeg skulle komme inn i hans bil før vi gikk på kafe. Men jeg sa nei, vi treffes heller på kafeen.

Det viste seg å være et lurt valg, han var sprø og kun ute etter en ting. Det er så mye rart der ute, pass på deg selv!

Skrevet (endret)

Han vil ikke møte meg hvis det er et offentlig sted. Han sier jeg skal møte han på hjørne , eller i garasjegreia på Oslo S.

Ha ha, nå fikk du meg til å le så jeg satte i halsen.

Bare møt ham du. Går så fint så. Sikkert bra type.

Endret av Harmonics
Skrevet

Ikke gjør det, det kan være en stor feil. Det beste er vell og møte han på en offentlig plass.

Vell I'm one to talk. Ble med i bilen til en jeg møtte på nett et år tilbake. MEN nå visste jeg at han var ekte siden jeg kjenner lillebroren hans. Han var bare vennlig, ikke noe "jeg skal voldta deg vibbe".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...