AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er 18, og jeg tenkte å møte en fra nettet. Han har bil, så han sa han skulle plukke meg opp i byen. Jeg er ukysset osv, så litt uerfaren med gutter da. Men hva er det som kan være farlig? Eller er det bare å kjøre på?
The Kitten Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er 18, og jeg tenkte å møte en fra nettet. Han har bil, så han sa han skulle plukke meg opp i byen. Jeg er ukysset osv, så litt uerfaren med gutter da. Men hva er det som kan være farlig? Eller er det bare å kjøre på? Du kjenner ham ikke. Hvorfor ikke møte ham på kafé eller en annen offentlig plass? 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Ikke bli med i bilen. Hvorfor ikke? Han er bare 5 år eldre , og han er veldig tynn. Jeg er jo 18, det kan vel ikke skje noe galt da?
Sofiemor Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Det høres helt vanvittig ut det du har tenkt å gjøre. 3
The Kitten Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Hvorfor ikke? Han er bare 5 år eldre , og han er veldig tynn. Jeg er jo 18, det kan vel ikke skje noe galt da? Nei, når man er myndig kan man ikke bli voldtatt. Forøvrig kjenner jeg mange tynne gutter som er sterke. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Jeez, er dette en trolletråd, TS??? Nei, absolutt ikke.. Det er jo helt normal hendelse?
Gjest Nuppdupp Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=591448&st=0 blandt annet derfor. og fordi du ikke vet hva han kan finne på 1
sauen87 Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Hvorfor ikke? Han er bare 5 år eldre , og han er veldig tynn. Jeg er jo 18, det kan vel ikke skje noe galt da? Selvfølgelig kan det skje noe galt selv om du er 18 år. Sannsynligvis er han grei, men sjansen er der for at han er en helt annen enn du tror. For hva du vet kan han være voldtektsmann, morder eller ha andre stygge baktanker. Jeg ville satset på å møte ham på en offentlig plass, i det minste til du får et greit førsteinntrykk av ham.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Om dette er en tulletråd, shame on you! Men om ikke, møt han på peppes eller noe, og så avtaler du med en venninne at hun ringer deg etter f.eks. en time, og om du ikke liker han eller har en dårlig følelse så har du da en mulighet til å dra der i fra 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Nei, når man er myndig kan man ikke bli voldtatt. Forøvrig kjenner jeg mange tynne gutter som er sterke. Jeg er litt rund da for å si det slik, tror nok jeg klarer å få tatt han
-Fiona- Skrevet 24. januar 2012 #13 Skrevet 24. januar 2012 Hvorfor ikke? Han er bare 5 år eldre , og han er veldig tynn. Jeg er jo 18, det kan vel ikke skje noe galt da? ÅÅH. bare 5 år eldre ja... Hadde han vært 7 år eldre ville saken vært en helt annen? Det kan IHVERTFALL ikke skje noe galt om du treffer han et annet sted hvor det befinner seg folk først. Ser ikke problemet. Du synes tydeligvis det virker litt spesielt selv, i og med at du spør sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #14 Skrevet 24. januar 2012 Det at han er tynn, og du er 18 - hva har det med saken å gjøre? Ærlig talt, du skjønner vel selv hvor idiotisk det er å sette seg inn i en bil med en fremmed person?
Sofiemor Skrevet 24. januar 2012 #15 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er litt rund da for å si det slik, tror nok jeg klarer å få tatt han Lenge leve naiviteten. 2
Gjest hmrk Skrevet 24. januar 2012 #16 Skrevet 24. januar 2012 TheKitte skrev: Nei, når man er myndig kan man ikke bli voldtatt. This, simpleton! This!
Pingting Skrevet 24. januar 2012 #17 Skrevet 24. januar 2012 Hva som kan være farlig? 1. Han er ikke den han har gitt seg ut for å være. Det trenger ikke være verre enn en skuffelse, men han kan potensielt også være en voldtektsmann på 40. 2. Han kan være voldtektsmann, voldelig, eller på annen måte farlig 3. Han kan være verdens verste sjåfør 4. Han kan være søt, snill, romantisk, overtalende og får lurt deg i seng, kanskje til og med uten kondom, med det resultat at 5. du blir gravid og han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre 6. du får en kjønnssykdom 7. dere ligger sammen, han er ferdig med deg mens du står igjen med knust hjerte 8. dere ligger sammen, du er ferdig med ham, han står igjen med knust hjerte og begynner å sende 20 SMS i timen og å ringe deg 40 ganger hver dag 9. Han legger ut intime detaljer om deg på Facebook 10. Han kan være dopa veggimellom og ekstremt utilregnelig 11. og så videre Han kan også være super, og en fremtidig kjæreste. Det vil han fortsatt være om du velger å møte ham på en kafé. 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #18 Skrevet 24. januar 2012 Hvordan vet du at du er rundere enn ham hvis du ikke har møtt fyren ennå? Bilder kan lyve vettu.
The Kitten Skrevet 24. januar 2012 #19 Skrevet 24. januar 2012 TheKitte skrev: Nei, når man er myndig kan man ikke bli voldtatt. This, simpleton! This! Du så ironiflagget sant? Jeg skjønner ikke hva du vil frem til. 1
Gjest hmrk Skrevet 24. januar 2012 #20 Skrevet 24. januar 2012 Du så ironiflagget sant? Jeg skjønner ikke hva du vil frem til. Hehe, det var ikke til deg, Kitten men TS...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå