Gå til innhold

Jeg hater mennesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts.

Problemet er at du hater deg selv. Freud snakket om dette med at man ser sine egne feil i andre og projekterer. Du vet nok dette dypest inne. Jeg ville helt klart oppsøkt terapi og prøvd å få bukt med problemet.

Anonymkode: 9a75c...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts.

Problemet er at du hater deg selv. Freud snakket om dette med at man ser sine egne feil i andre og projekterer. Du vet nok dette dypest inne. Jeg ville helt klart oppsøkt terapi og prøvd å få bukt med problemet.

Anonymkode: 9a75c...095

Dette er reinspikka tull. 

Anonymkode: 48d3e...3e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er litt ordentlige, ikke er "falske", som har en del empati, som ikke er bokstavelig talt hjernedøde og hjernevaska... Kan dere ta kontakt? Vær så snill. Jeg føler meg så ensom, selv om jeg har et par venner. Kjæresten min har det enda verre, hun er 20 og seriøst helt alene. (Jeg noen år eldre) Og reagerer på det hvertfall jeg mener bare har blitt en sykere og sykere verden, spesielt de siste 10 årene. 

Jeg har fått så nok av de som leker ekte og snille. Den ene dagen sitter de og snakker dritt om ei "venninne" og neste dag så er det slik her på Instagram "Åååh, beste du jm mi <3 "
Jeg blir seriøst så kvalm av meg, og det verste er at dette også skjer hos mennesker som klarer å lure seg forbi filteret sitt, fordi de har en mye bedre gjennomført fasade. En fasade som lurer absolutt alle. Jeg er så lei den derre "kjøp og lik"greia på instagram; man liker og kommenterer bildene til folk man egentlig hater, for å "kjøpe" seg tilbake likes. 
Jeg kan sikkert skrive tusenvis av ting, men det blir bare for mye.

TS, det er ikke noe galt med deg. Det er noen få av oss, som er genuint ekte og reagerer på en syk verden. Igjen, kan noen svare på om TS fortsatt er her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts.

Problemet er at du hater deg selv. Freud snakket om dette med at man ser sine egne feil i andre og projekterer. Du vet nok dette dypest inne. Jeg ville helt klart oppsøkt terapi og prøvd å få bukt med problemet.

Anonymkode: 9a75c...095

Sånn svada og pseudovitenskapelig bedreviting kan du holde på et annet sted.
Du har rett i en ting; selvsagt hater man seg selv når man ikke klarer å finne noen på samme nivå. Som ikke er falske, frekke, slemme, dumme, dømmende, onde, egoistiske, og så videre. Det har ingen verdens ting med projisering å gjøre, men du får bare fortsette å innbille deg slikt om du genuint tror dette er en del av realiteten. Med all respekt å melde, du tar rett og slett feil. 

Samtidig som jeg faktisk har vurdert å gå til psykolog fordi mennesker flest faktisk er så ufattelig dumme, og til tider slemme. 

Endret av Martin Blåtind
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...