AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #21 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har ingen dominans i samlivet fordi sex livet ikke fungerer. I tillegg så er han sterkere enn meg, så hva er vitsen med å dominere en som ber om å bli det? Hvis han hadde dominert sexlivet fysisk så hadde han ikke hatt behov for å kontrollere meg psykisk for å få det som han vil, og begge hadde fått det som vi ville. Jeg blir underdanig i samlivet uansett om jeg er dominerende i senga eller ikke, og da får jeg ikke noe jeg vil ha. Da blir begge tapende part, men jeg aner ikke hvordan jeg kan kontrollere han psykisk om han ikke er interessert i å dominere meg i senga, da blir vi bare tapere begge to. Det er jo klart at jeg vil nyte sexen, om han ikke gjør noe for at det skal bli bra, så blir det bare kaos. Tankene styrer sexlivet mitt totalt, så han må jo få meg interessert i å ha sex, om jeg ikke vil så er det fordi jeg ikke får noen chantrisk tolkning av det vi gjør. Du blir den underdanige og tapende i samlivet når: 1. Du er en ulogisk skrulle som ikke klarer å sette deg i respekt 2. Du er sammen med en psykopat Jeg lurer fremdeles på hva du har røyka. Må være noe seriøst bra greier... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå