Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Mange menn klager over at kvinner ikke er aktive i senga. Men faktum er at hun vil gjøre hva som helst for han bare han SIER at hun skal gjøre det. Han må selvfølgelig starte forsiktig, og hele tiden vise henne at når hun bare gjør som han sier i senga, får hun fantastisk nytelse som følge av dette. Dermed vil hennes respekt for han bare øke og øke. Han kan be henne gjøre mer og mer, og pushe grensene hennes helt til hun tilslutt får ethvert luksusludder til å framstå som en uskyldig skolepike. Men for å slippe løs dette villdyret (som finnes i alle kvinner) må først mannen gjøre jobben sin. Han må lede. Han må gi henne orgasmer. Og når han har vekket henne DA vil kvinnen vise hva hun kan - tro oss!

http://bedresex.blogspot.com/

Jeg tror jeg skulle ønske det var slik, bare at jeg vil bli ledet fysisk, men at jeg vil ha en dominans som gjør at jeg har psykisk kontroll når vi er ferdig. Hva hvis mannen vil at jeg skal ha kontrollen fysisk men ikke psykisk? Hva gjør vi da? Kan jeg foreksempel ta et rollespill hvor jeg forteller han hva han skal gjøre, men at han gjør det? Da ville vi jo ha fått seksuell nytelse begge to håper jeg? Hvis han vil være underdanig men at han sier meg at jeg må gjøre det for å gi han pleasure, men at jeg ikke liker fysisk dominans men å være underdanig, samtidig vil jeg ha psykisk dominans så å gi han det beste jeg har mens jeg ikke dominerer fører til at jeg gir han følelsen av dominans fordi jeg liker det han gjør.

Alle kvinner vil vel bli tatt på en god måte, og ikke kontrollere en mann som er sterkere enn dem i senga?

Endret av Alima
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Alt dette starter i et forhold der begge parter respekterer hverandre og stoler på hverandre.

2. Neste skritt er i gi henne spennende sex - inkludert mange orgasmer. Flere forskjellige orgasmer, spesielt vaginale orgasmer. Både med fingrene og under samleie. Du trenger mange orgasmer for å begynne å bygge den responsitiviteten du trenger.

3. Et avgjørende punkt er deretter å lære henne å komme kun ved hjelp av stemmen din. Når hun gjør dette, er halve jobben gjort. Nå kan hun ikke unngå å tro på at du kan gjøre fantastiske ting med henne. Og ikke minst begynner du selv innse at du kan gjøre store ting med henne. Nå er det om å gjøre at du snarest blir komfortabel med denne makten.

4. Neste skritt er å forlenge orgasmene hennes ved hjelp av stemmen. Be henne komme, og insister på at hun fortsetter å komme helt til du ber henne stoppe.

5. Deretter kan du virkelig begynne å leke med orgasmene hennes. Be henne komme hardere, stillere, mer høylydt, flytt orgasmene hennes rundt i kroppen hennes. Bare be henne gjøre det, og hvis du bare gjør ting såpass gradvis at dere begge tror at det er mulig, så vil det skje. Kvinner er fantastiske til dette, bare de blir gitt sjansen.

Så stemmer dette her?

Skrevet

Hæ?

• Liker 2
Skrevet

Hæ?

har du forsøkt dette?

Skrevet

har du forsøkt dette?

Hva har du røyka i kveld?

• Liker 2
Skrevet

:blink:

Hello there, la meg bare ligge her og være en passiv tilskuer, som venter på at den store, sterke mannen skal lære meg opp, ta kontroll og kommandere.

Eller ikke..

• Liker 4
Skrevet

Min kjæreste har fantasier om å bli dominert, fordi han vil jeg skal være aktiv i senga.

Mens jeg vil bli dominert fysisk. Men samtidig så vil jeg gi han nytelse, og han gir meg nytelse, slik at jeg kan være psykisk dominerende ellers.

Skrevet

Min kjæreste har fantasier om å bli dominert, fordi han vil jeg skal være aktiv i senga.

Mens jeg vil bli dominert fysisk. Men samtidig så vil jeg gi han nytelse, og han gir meg nytelse, slik at jeg kan være psykisk dominerende ellers.

Et eller annet med den der føltes litt ugreit..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har ingen dominans i samlivet fordi sex livet ikke fungerer. I tillegg så er han sterkere enn meg, så hva er vitsen med å dominere en som ber om å bli det? Hvis han hadde dominert sexlivet fysisk så hadde han ikke hatt behov for å kontrollere meg psykisk for å få det som han vil, og begge hadde fått det som vi ville. Jeg blir underdanig i samlivet uansett om jeg er dominerende i senga eller ikke, og da får jeg ikke noe jeg vil ha. Da blir begge tapende part, men jeg aner ikke hvordan jeg kan kontrollere han psykisk om han ikke er interessert i å dominere meg i senga, da blir vi bare tapere begge to. Det er jo klart at jeg vil nyte sexen, om han ikke gjør noe for at det skal bli bra, så blir det bare kaos. Tankene styrer sexlivet mitt totalt, så han må jo få meg interessert i å ha sex, om jeg ikke vil så er det fordi jeg ikke får noen chantrisk tolkning av det vi gjør.

Endret av Alima
Gjest Katten.
Skrevet

Waitwhat?

Dette ser ut som enda et tilfelle av hyperkomplikasjon av sex, noe hele bloggen er et strålende eksempel på.

Skrevet (endret)

Hva er da sex? Sex må vel ha i utspring i psykiske og fysiske behov.

Endret av Alima
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

.

Endret av Nuppdupp
Gjest Katten.
Skrevet

Sex er dyrisk. Sex er følelser, lukter, stimuli og alle slags inntrykk om hverandre.

Sex er ikke klinisk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vel kanskje det for noen, men ingenting fysisk gir meg orgasme. Det er det tankene som gjør.

Endret av Alima
Gjest Katten.
Skrevet

Så følelser, lukter og inntrykk går under det fysiske? Deeeen var ny.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja bedre sex når sansene ikke er tilstede, bare følelsen kommer. Det er som regel sånn at så lenge jeg er alene med tankene mine og har sexuelle følelser fra fantasien så kommer jeg, men når jeg blir forstyrra av noen så kommer jeg ikke. Hvis jeg hører at noen har sex så kan jeg like det bedre, elller om jeg blir stimulert uten å bli forstyrra mentalt, så er det enda bedre.

Endret av Alima
  • 2 uker senere...
Gjest Steganoz69
Skrevet (endret)

Mange menn klager over at kvinner ikke er aktive i senga. Men faktum er at hun vil gjøre hva som helst for han bare han SIER at hun skal gjøre det. Han må selvfølgelig starte forsiktig, og hele tiden vise henne at når hun bare gjør som han sier i senga, får hun fantastisk nytelse som følge av dette. Dermed vil hennes respekt for han bare øke og øke. Han kan be henne gjøre mer og mer, og pushe grensene hennes helt til hun tilslutt får ethvert luksusludder til å framstå som en uskyldig skolepike. Men for å slippe løs dette villdyret (som finnes i alle kvinner) må først mannen gjøre jobben sin. Han må lede. Han må gi henne orgasmer. Og når han har vekket henne DA vil kvinnen vise hva hun kan - tro oss!

http://bedresex.blogspot.com/

Jeg tror jeg skulle ønske det var slik, bare at jeg vil bli ledet fysisk, men at jeg vil ha en dominans som gjør at jeg har psykisk kontroll når vi er ferdig. Hva hvis mannen vil at jeg skal ha kontrollen fysisk men ikke psykisk? Hva gjør vi da? Kan jeg foreksempel ta et rollespill hvor jeg forteller han hva han skal gjøre, men at han gjør det? Da ville vi jo ha fått seksuell nytelse begge to håper jeg? Hvis han vil være underdanig men at han sier meg at jeg må gjøre det for å gi han pleasure, men at jeg ikke liker fysisk dominans men å være underdanig, samtidig vil jeg ha psykisk dominans så å gi han det beste jeg har mens jeg ikke dominerer fører til at jeg gir han følelsen av dominans fordi jeg liker det han gjør.

Alle kvinner vil vel bli tatt på en god måte, og ikke kontrollere en mann som er sterkere enn dem i senga?

Jeg er fortvilet kåt for at jeg ikke får sex mer en 1 gang i døgnet og ikke på tilfeldige steder eller tilfeldige tider. Har stort behov, så en kvinne du beskriver er drømmen.

Endret av Steganoz69
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er fortvilet kåt for at jeg ikke får sex mer en 1 gang i døgnet og ikke på tilfeldige steder eller tilfeldige tider. Har stort behov, så en kvinne du beskriver er drømmen.

Stakkar, det er synd på deg :ironi: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...