Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #1 Del Skrevet 2. januar 2004 Tenkte å lage noe dogt til meg og min kjære i kveld. Er nemlig blitt veldig matlei etter jula, men kom til å tenke på chiliconcarne...... Det er lenge sia jeg har smakt det, og da tror jeg den var gratinert med ost oppå. Noen som har oppskrift???? Eller andre deilige mattips?????? Godt nytt år forresten =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. januar 2004 #2 Del Skrevet 2. januar 2004 Søk her på forum, det finnes så vidt jeg husker en veldig god tråd fra før på akkurat det du spør om. Hmmm...nå fikk JEG også lysst på chili con carne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #3 Del Skrevet 2. januar 2004 Lettvint Chili con carne - eller noe som ligner...: En pakke kjøttdeig En boks hermetiske tomater, hakkede En boks røde salatbønner En boks hvitebønner i tomatsaus To løk X antall fedd hvitløk Chilikrydder Brun kjøttdeigen med løk og hvitløk, ha i tomatene og kok i minst tjue minutter. Ta i bønnene og kok i minst ti minutter til. Smak til med chilipepper, salt og annet småtteri med smak på (bruk fantasien). Serveres med salte kjeks, hvitløksbrød, eller potetmos (veldig godt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. januar 2004 #4 Del Skrevet 2. januar 2004 Kan dette være chilli con carne-tråden Ragnhild mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. januar 2004 #5 Del Skrevet 2. januar 2004 Kan dette være chilli con carne-tråden Ragnhild mente? Det kan det tilfeldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. januar 2004 #6 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg smakte ferdig pose med chili-concarne. IKKE GJØR DET!!!! BRUK DE PENGENE PÅ NOE ANNET. nesten så jeg måtte kaste maten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 3. januar 2004 #7 Del Skrevet 3. januar 2004 Suzys oppskrift blir enda bedre med to paprika i terninger og en ts oregano...(det er den oppskriften jeg pleier å bruke .) Tror chili con carne blir godt nesten uansett, hva du har oppi er nok en smakssak. * Elle Melle gleder seg til neste chili con carne middag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #8 Del Skrevet 5. januar 2004 Suzys oppskrift blir enda bedre med to paprika i terninger og en ts oregano...(det er den oppskriften jeg pleier å bruke .) Tror chili con carne blir godt nesten uansett, hva du har oppi er nok en smakssak. * Elle Melle gleder seg til neste chili con carne middag* Suzy er kresen og liker ikke paprika... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 5. januar 2004 #9 Del Skrevet 5. januar 2004 Suzy er kresen og liker ikke paprika... :oops: Da skal du få slippe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #10 Del Skrevet 5. januar 2004 Da skal du få slippe... Takk - snill du Det var derfor det ikke var med paprika i oppskrifta mi altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 5. januar 2004 #11 Del Skrevet 5. januar 2004 Noen som har prøvd Jamie Oliver sin oppskrift? Den så veldig god ut på tv, men jeg her ikke kommet så langt som å teste den ut selv ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå