Gå til innhold

Noen som har blitt kvitt cellulittene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del cellulitter, selv om jeg er relativt slank, og jeg har så lyst til å være cellulittfri. Så jeg lurer på om noen her har klart å bli kvitt cellulittene sine helt (eller delvis)?

:arrow: Hvordan klarte du det? hvor lang tid tok det?

Jeg er villig til å gjøre alt som skal til, trening, kosthold, massering, tørrbørsting, osv,.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold haken høyt og blikket langt fram, så blir celulittene gjemt og glemt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det ved hard styrke, og da snakker vi de tyngste knebøy, utfall, markløft, ikke nødvendigvis med TUNGE vekter, men mange av disse, OFTE. Drit i brus, kaffe, saft, juice, osv osv, hold deg til VANN. Ligg unna sukker som i godterier, kaker, rafinert hvitt sukker ødelegger bare, skal du bake deg noe godt, ta deg til med brunt sukker, det er en grov variant av sukker. Like søtt, men ikke så usunt for hud og fett. Spis MASSE grønt, spis sunt hver dag, laks, renskåret kjøtt, du SKAL spise noe grønt og frukt hver dag. Du skal være i masse bevegelse og høy aktivitet ofte.

Dette er min livsstil, og jeg har ingen cellullitter, jeg hadde derimot før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det ved hard styrke, og da snakker vi de tyngste knebøy, utfall, markløft, ikke nødvendigvis med TUNGE vekter, men mange av disse, OFTE. Drit i brus, kaffe, saft, juice, osv osv, hold deg til VANN. Ligg unna sukker som i godterier, kaker, rafinert hvitt sukker ødelegger bare, skal du bake deg noe godt, ta deg til med brunt sukker, det er en grov variant av sukker. Like søtt, men ikke så usunt for hud og fett. Spis MASSE grønt, spis sunt hver dag, laks, renskåret kjøtt, du SKAL spise noe grønt og frukt hver dag. Du skal være i masse bevegelse og høy aktivitet ofte.

Dette er min livsstil, og jeg har ingen cellullitter, jeg hadde derimot før :)

Yay! Jeg visste det var mulig å bli kvitt cellulittene :) Det sies jo at det er umulig... :) Jeg drikker nesten bare vann fra før av. Men kan drikke mye mer av det, for jeg drikker ikke nok. Styrketrening får jeg ikke gjort annet enn med min egen kroppsvekt, orker foreløpig ikke å melde meg inn i treningsstudio. Men styrke med egen kroppsvekt kan jo være ganske tungt det og..?

Ellers takker jeg for tipsene :) men må bare si at brunt sukker er faktisk like ille som hvitt sukker, for det er hvitt sukker tilsatt molasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Jeg visste det var mulig å bli kvitt cellulittene :) Det sies jo at det er umulig... :) Jeg drikker nesten bare vann fra før av. Men kan drikke mye mer av det, for jeg drikker ikke nok. Styrketrening får jeg ikke gjort annet enn med min egen kroppsvekt, orker foreløpig ikke å melde meg inn i treningsstudio. Men styrke med egen kroppsvekt kan jo være ganske tungt det og..?

Ellers takker jeg for tipsene :) men må bare si at brunt sukker er faktisk like ille som hvitt sukker, for det er hvitt sukker tilsatt molasse.

Det med brunt sukker visste jeg ikke, for jeg har aldri reagert på det som jeg har reagert på hvitt :)

Ja, det er bare å starte, ta dype knebøy, bulgarske utfall, markløft med noe tungt, bare så du får kjørt deg på rompe, lår og ben. Du må trene litt kondis utenom, og gjerne trene ofte, men det går. Jeg er heller ikke medlem av treningssenter, jeg klarte det hjemme, alene :) Har vekter selv, hantler opp til 30 kg som jeg har bygget opp, men jg startet jo med ingenting jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...