Gå til innhold

Den verste mannen/kvinnen du har datet

Fremhevede innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet

Hadde møtt en gutt et par ganger og møtte han igjen på et utested. Det gikk veldig bra helt til han sa : Du må ikke tro du er stygg altså,selvom alle kompisene mine synes du ser ut som en stygg, feit gris. Jeg synes du er pen da..

Dette var da første gangen han nevnte dette for meg og jeg hadde ingen interesse for hva de guttene mente om meg. Det endte ikke der, hele natten fikk jeg meldinger der det sto hva kompisene mente men han mente absolutt ikke det samme. Han ble fint dumpa..

Høres ut som nok en fyr som har lest The Game.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

Det gjør faktisk alle.

Du vet hva jeg mener. Dersom du skal gå rundt og være skeptisk til alt og alle, så blir det fort et ensomt liv. Hva er det du er så redd for egentlig?

Gjest Raindrops
Skrevet

Gla i deg også ;)

:ler:

Ja hvordan kan du unngå det :nigo:

Skrevet

Syrlig kommentar fra en date som var minst 20 år eldre enn meg :

"Måkke tro at jeg er forelska i deg"!

Eh...neivel.

Skrevet

Steinar & co - Hva med å prøve å ikke spore av hele tiden? :fnise:

Den verste daten jeg har hatt var ikke så veldig ille sammenlignet med historiene jeg har lest her, men jeg holdt på å kjede meg ihjel. Jeg fortalte hva jeg ikke var noe særlig interessert i, og så fortsette fyren med å bare snakke om disse tingene resten av kvelden.

• Liker 1
Skrevet

Oj og hoi! Mine er vel ikke så ille som de verste her, men. Tenkte bare vis heterojentene at det ikke bare er gutta som er ille.

* Var på date med en jente som på forhånd hadde sagt hun hadde guttekjæreste og kun ville ha noe seksuelt. Det var på det tidspunkt greit for meg, og visstnok også greit for ham. Vi skulle spise middag på daten, og da hun møtte opp viste hun seg å være ca. 150 høy, så ut som hun var 12 år og HØYGRAVID!! Kanskje greit å fortelle det FØR man møter noen!!

* Hadde flørta med en jente en periode, vært på et par dater. Hadde vel en slags avtale om å ha sex. Så skulle jeg være med henne hjem for første gang. Men når vi kommer dit viser det seg at dette er ikke hjemme hos henne, men hos den mannlige elskeren hennes. Han skulle "snart til en venn". Så hun og jeg gikk inn på et annet rom og drakk litt vin, flørta litt etc. Etter hvert havna vi under dyna, men før noe som helst rakk å skje kom elskeren inn. Han måtte legge seg og sove, sa han, for han skulle opp tidlig. Klokka var ca 20. Jeg syntes det begynte å bli veldig ubehagelig, og etter et par minutter begynte han å ha sex med henne, mens jeg lå på andre siden av henne. Helt sjukt. Jeg bare samla sammen klær og alt og kom meg hjem. Så fikk jeg vite at alle de flørtende sms-ene hun hadde sendt meg den dagen var sendt i samarbeid med ham, og alt var en plan for å få seg trekant. Jeg har ingen som helst interesse for gutter.

* Møtte en jente som krampeholdt meg i hånda under en hel kinofilm, kyssa meg midt på munnen på gata (og hun visste jeg var veldig i skapet) og da jeg kjørte henne hjem begynte hun å råkline med meg. Jeg prøvde å komme meg unna situasjonen ved å si "eh..jeg har tyggis!" Da tok hun den ut og fortsatte. Ante ikke hvordan jeg skulle komme meg vekk, men det gikk da til slutt.

Hmmm, kanskje ikke mine historier var så ille likevel!

• Liker 9
Gjest Maruwan
Skrevet

Var på deiteren med ei dame som begynte å sende meg sinte tekstmeldinger allerede første uka når jeg ikke ville/kunne finne på noe. Samtalene gikk ofte på ting i mitt liv som hun ikke ville akseptere, og som vi derfor måtte komme til å "ta opp" på et seinere tidspunkt dersom det skulle bli noe. Kjøss meg i rævva. Når vi var med andre så gav hun meg et sånn "nå skal jeg også ha oppmerksomhet" type intenst blikk, istedet for å ta ansvar selv for å involvere seg sosialt. Slitsomt.

Ellers har jeg egentlig bare gode deiteopplevelser, men det der var første og siste gangen jeg ikke var kresen i utgangspunktet på hvem jeg deita. "Jaja, vi er jo forskjellige men det kan jo hende vi kan finne ut av ting fordet." Glem det...

Skrevet (endret)

Var en fyr engang som trykket på fullstendig feil knapp hos meg; nemlig å fortelle meg at "når vi er kjærester får du ikke lov til å(......)".

Vi ble ikke kjærester.

Rediger; han presterte også å lage en diktsamling og ei låt til meg som han absolutt skulle fremføre.

Jeg jobbet hardt med å holde igjen brekningsrefleksen.

Fyren er musikalsk, men givv mi a breik.

Etter det har jeg aldri orket privat diktlesning.

Endret av norah
Skrevet

Haha.. Værste daten jeg har vært på var med en jeg møtte på nettby.. jeg så med en gang at de bildene han hadde lagt ut løy ¨en smule¨. Leiligheten hans så helt bomba ut, og så skulle han lage mat til meg, jeg hadde på forhånd sagt at jeg likte mannfolk som kunne lage mat, men at det ikke var noe kriterie men bare et pluss. Han hadde på forhånd skrøytet over hvor flink han var til å lage mat og skulle lage noe skikkelig godt.. Jeg forventet meg jo noe det var litt jobb med, men fikk servert ei brødskive med spekeskinke og majones.. Joda, spekeskinke og majones er jo godt da, men er vel ikke noe å bli imponert over.. Kjente godt at han hadde dårlig ånde også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...