Gå til innhold

Den verste mannen/kvinnen du har datet

Fremhevede innlegg

Skrevet

.....^^ bellabulla, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^^utdyp gjerne om de "taktikkene" han brukte?

Det var jo den klassiske push and pull. Ringte en kveld og spurte om jeg skulle ut, svarte jeg ja så var det bare vag småprating om at han skulle også ut, ingen spørsmål om å møtes o.l. Kunne senere få melding om at det var liv på byen ikveld ja! Og fortsatt ingen spørsmål om å møtes. Når det gikk over stengetid og jeg ennå ikke hadde tatt initiativet så ringte han og lurte på om jeg ville spise noe, for kompisene hans skulle hjem. Greit det. Så sa jeg ja til å bli med på nach, og det var visst nok til at han følte han kunne fytte meg vekk igjen. Der begynte han plutselig å spøke med kamerater om gutter jeg har holdt på med før, latterliggjøre dem osv. Han merket at jeg ikke brydde meg etter hvert, og da skulle han ta en alvorsprat alene på et rom, og begynte å bli sjalu for at jeg hadde snakket i telefonen med en annen gutt som har interessert i meg. Jeg sa rett og slett "jeg gidder ikke krangle om dette, vi har møttes i to uker og jeg orker ikke sitte og forsikre deg opp og ned om at du er alt i verden for meg, for det kan jeg ikke uttale meg om ennå. Jeg liker deg, take it or leave it". Da ble han litt snurt, og fortsatte den der praten med kompisene for å bryte meg ned eller hva planen hans nå var. Så kom skyssen min, og han ble også med. Jeg hadde sagt at han kunne godt ligge hos meg siden jeg bodde sentrumsnært, men han bestemte selv. "nei, om jeg ikke ville det mer så kunne det være det samme". Greit, jeg gikk ut av bilen og sa hadet, og da insisterte han på å følge meg til trappa. Endte jo opp med at han lå over, men han hadde seriøst ikke trengt å bruke alle disse hersketeknikkene for å få det til, jeg likte jo fyren. Han var en sånn type som kunne sende "hei søta, bla bla bla" og svarte jeg ikke fort nok fikk jeg "ops, feil jente. Hva skal du ikveld da Bella?" osv. Ikke verdt det:p

Skrevet (endret)

Åhhhherregud.Haha!

Endret av regia
  • Liker 3
Gjest SweetThing
Skrevet

Det var jo den klassiske push and pull. Ringte en kveld og spurte om jeg skulle ut, svarte jeg ja så var det bare vag småprating om at han skulle også ut, ingen spørsmål om å møtes o.l. Kunne senere få melding om at det var liv på byen ikveld ja! Og fortsatt ingen spørsmål om å møtes. Når det gikk over stengetid og jeg ennå ikke hadde tatt initiativet så ringte han og lurte på om jeg ville spise noe, for kompisene hans skulle hjem. Greit det. Så sa jeg ja til å bli med på nach, og det var visst nok til at han følte han kunne fytte meg vekk igjen. Der begynte han plutselig å spøke med kamerater om gutter jeg har holdt på med før, latterliggjøre dem osv. Han merket at jeg ikke brydde meg etter hvert, og da skulle han ta en alvorsprat alene på et rom, og begynte å bli sjalu for at jeg hadde snakket i telefonen med en annen gutt som har interessert i meg. Jeg sa rett og slett "jeg gidder ikke krangle om dette, vi har møttes i to uker og jeg orker ikke sitte og forsikre deg opp og ned om at du er alt i verden for meg, for det kan jeg ikke uttale meg om ennå. Jeg liker deg, take it or leave it". Da ble han litt snurt, og fortsatte den der praten med kompisene for å bryte meg ned eller hva planen hans nå var. Så kom skyssen min, og han ble også med. Jeg hadde sagt at han kunne godt ligge hos meg siden jeg bodde sentrumsnært, men han bestemte selv. "nei, om jeg ikke ville det mer så kunne det være det samme". Greit, jeg gikk ut av bilen og sa hadet, og da insisterte han på å følge meg til trappa. Endte jo opp med at han lå over, men han hadde seriøst ikke trengt å bruke alle disse hersketeknikkene for å få det til, jeg likte jo fyren. Han var en sånn type som kunne sende "hei søta, bla bla bla" og svarte jeg ikke fort nok fikk jeg "ops, feil jente. Hva skal du ikveld da Bella?" osv. Ikke verdt det:p

Det der har jeg og vært borte i. Grenseløst latterlig! Jeg hadde også gjort det klart ovenfor fyren at jeg likte han. Men det skjedde fortsatt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette blir vel på mange måter barnemat i forhold til mange av dere andres erfaringer her, men for meg var dette likevel nervegnagende kleint da jeg satt midt oppi det :murvegg:

Det begynte med at det var en gutt som hadde hatt et godt øye til meg i ganske lang tid (forbannet kjekk, oppegående og sjarmerende, bare for å ha det sagt), og som over en lengre periode forsøkte å sjarmere meg med på date. Jeg var i utgangspunktet veldig usikker på hele greia da jeg hadde helt forferdelige trust issues på denne tiden, men etter å ha blitt overbevist i godt over et halvt år om at jeg virkelig var noe spesielt for han, og jeg selv etterhvert tillot meg selv å stole på gutten, takket jeg til slutt ja til å komme hjem til han på middag.

Og så kom kvelden.. Jeg kom hjem til han, vi forberedte middagen sammen og koste oss med et glass vin. Kjemien var god og det var generelt en veldig herlig kveld - helt til vi satte oss ned for å spise, og han avslørte sin abnorme mangel på manerer ved å hypertygge med åpen munn og slafse i seg maten som en utsulta gris :overrasket: Jeg prøvde så godt jeg kunne å overse denne lille "dealbreaker'n" da jeg kjente at jeg faktisk likte denne gutten veldig godt, men da han etterhvert begynte å slippe skikkelige orkanpromper ved matbordet for så å le heftig av seg selv etterpå, og i tillegg toppe det hele med kommentarer som "Neimen Xxxxx da, hva er det du gjør for noe? :ler:" myntet på meg, kjente jeg at slaget var tapt.

Bare for å oppsummere daten i sin helhet: :sjokkert:

Det ble den første og den siste.

Endret av Virina
  • Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet

Han spådde i tarotkort(!) at jeg kom til å være utro. Så ga han meg masse pes for det, og lagde scener hver gang jeg hadde vært alene med noen av motsatt kjønn.

Det endte med at han var utro med besteveninnen min. Thank you!

• Liker 6
Skrevet

Han spådde i tarotkort(!) at jeg kom til å være utro. Så ga han meg masse pes for det, og lagde scener hver gang jeg hadde vært alene med noen av motsatt kjønn.

Det endte med at han var utro med besteveninnen min. Thank you!

Du mener hun du trodde var bestevenninnen din.

Gjest Raindrops
Skrevet

Du mener hun du trodde var bestevenninnen din.

Well, hello captain obvious.

• Liker 9
Skrevet

Well, hello captain obvious.

Jeg skal vedde mye på at det ikke var like "obvious" for deg før det skjedde.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skal vedde mye på at det ikke var like "obvious" for deg før det skjedde.

Nei, det var ikke akkurat forventet. Hva er egentlig poenget ditt?

• Liker 1
Skrevet

Nei, det var ikke akkurat forventet. Hva er egentlig poenget ditt?

At man likeså godt kan lære seg at man ikke kan stole blindt på noen.

Har lagt merke til en del naive folk her som tydeligvis tror at man kan ha tillit til andre.

Gjest Eurodice
Skrevet

Har lagt merke til en del naive folk her som tydeligvis tror at man kan ha tillit til andre.

Riktig, Steinar! La kynismen og negativiteten råde. Møt alle med mistillit, da kommer du til å bli kjent med mange hyggelige mennesker :ironi: .

• Liker 4
Skrevet

Riktig, Steinar! La kynismen og negativiteten råde. Møt alle med mistillit, da kommer du til å bli kjent med mange hyggelige mennesker :ironi: .

Se hvordan verden egentlig er.

Da kan man slippe mange skrekk-dater også.

Gjest Raindrops
Skrevet

Nå kom jeg på hvorfor jeg sluttet å være på singelforumet.

• Liker 4
Skrevet

Den verste mannen jeg har data, var en min tante spleisa meg med. Han er sønn av hennes venninne, og hun mente vi "passa godt sammen". Vel, jeg sier meg uenig. I løpet av vår første (og siste) middag sammen presterte han å spørre om:

-Hvorfor kler du deg så utfordrende? (=svart bukse,pen topp som ikke viste spesielt mye kløft og en pen cardigan).

-Hvor mange har du hatt sex med?

-Tror du en jente som har hatt sex før er like attraktiv som en jomfru?

-Tenker du å jobbe eller vil du gifte deg etter studiene?

Han lurte også på andre snåle ting, som f.eks. hvilken rovfugl jeg syns er vakrest, hvilket insekt jeg mener gjenspeiler meg best, hvilken saus jeg mener passer best til ulike typer kjøtt og en del slike ting.

Jeg har aldri i mitt liv vært så stum og rådvill!

Aldri mer blind date! Jeg skulle ønske jeg overdrev, men han var virkelig ikke snau med spørsmålene denne karen. (Ja, han er "frisk"). Kan det ha vært en slags taktikk? Dette er vel ikke noe man spør folk man ikke kjenner om? Jeg rakk ikke annet enn å svare på (spesielle) spørsmål.

Dårlig taktikk, isåfall. Tante må enten tro jeg er langt mer konservativ enn jeg er, eller så hater hun meg. Jeg hater iallefall henne litt etter dette. ;)

• Liker 3
Skrevet

Nå kom jeg på hvorfor jeg sluttet å være på singelforumet.

Fordi du foretrekker å stikke hodet i sanden?

Gjest Raindrops
Skrevet

Fordi du foretrekker å stikke hodet i sanden?

Nei, fordi du er her :)

Skrevet

Nei, fordi du er her :)

Gla i deg også ;)

:ler:

Gjest Maruwan
Skrevet

Spoiler: Du kommer til å dø aleine.

• Liker 1
Skrevet

Spoiler: Du kommer til å dø aleine.

Det gjør faktisk alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...