AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Hvor ille var den verste mannen/kvinnen du har vert på date med eller vert i sammen med? Hva var galt med personen? 1
fruBeist Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Ble i nesten to år behandla som ei dørmatte. Ble bla beskyldt for utroskap når dama var utro selv. Angrep er det beste forsvar, er det ikke
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Værste daten jeg har vært på var da jeg og han såg på tv, og dama(noe jeg ikke visste noe om) kom inn. Jeg ropte "Er det det huseieren?" PANG! der fikk jeg en ølflaske i hodet 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Hadde møtt en gutt et par ganger og møtte han igjen på et utested. Det gikk veldig bra helt til han sa : Du må ikke tro du er stygg altså,selvom alle kompisene mine synes du ser ut som en stygg, feit gris. Jeg synes du er pen da.. Dette var da første gangen han nevnte dette for meg og jeg hadde ingen interesse for hva de guttene mente om meg. Det endte ikke der, hele natten fikk jeg meldinger der det sto hva kompisene mente men han mente absolutt ikke det samme. Han ble fint dumpa.. 7
Sofiemor Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Hadde møtt en gutt et par ganger og møtte han igjen på et utested. Det gikk veldig bra helt til han sa : Du må ikke tro du er stygg altså,selvom alle kompisene mine synes du ser ut som en stygg, feit gris. Jeg synes du er pen da.. Dette var da første gangen han nevnte dette for meg og jeg hadde ingen interesse for hva de guttene mente om meg. Det endte ikke der, hele natten fikk jeg meldinger der det sto hva kompisene mente men han mente absolutt ikke det samme. Han ble fint dumpa.. Utrolig hvor mange merkelige folk det finnes!! 6
Gjest "gjest" Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Jeg datet en fyr som var ute etter et fornuftsekteskap ei stund. Det var ikke artig. 1
makkapakka Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 jeg datet en spesialist som jobbet på et sykehus i Oslo. Han var mer en syk i hodet, og det fant jeg dessverre ut litt forsent da mobilnummer var gitt han. De beste kompisene han hadde var tungt kriminelle/rusavhengige som han tok med piller til fra sykehuset.. da jeg dumpet han, truet han med å ta livet sitt, og sende de kriminelle på meg.. Etter 3mnd med syke meldinger som jeg ikke svarte på så byttet jeg mobilnummer.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 Jeg datet en fyr som var ute etter et fornuftsekteskap ei stund. Det var ikke artig. Jeg har datet en urovekkende stor del kvinner som er ute etter det de anser som fornuftekteskap. Dvs, jeg tjener bra slik at de slipper å jobbe. Utrolig hvor lite som skal til for å få dem til sengs, men så blir det sjelden stort mer enn den ene gangen. For å si det sånn.
håpefullprøver Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Ble dumpet etter 1års forhold, på sms! Og ble i tillegg utnytta seksuelt i ettertid (naive meg), samtidig som han hadde seg med alle han kom bort i! Fikk også vite at alle kompisene hans hadde fått høre intime historier om sexen vår og om hvordan ting stod til nedentil hos meg! Fin fyr! Fikk også selvmordsbrev på telefonen fra han, da han skjønte at jeg ikke gadd å ha noe kontakt med han lengre og hadde gått videre! Endret 26. januar 2012 av håpefullprøver
melly666 Skrevet 27. januar 2012 #10 Skrevet 27. januar 2012 Hadde snakket litt med en på msn i noen uker, og siden han bare bodde en time unna, ble vi enige om å møtes. Han var forresten ganske betatt av meg, og kom med lange "kjærlighetsbrev" i forveien, til tross for at jeg hadde sagt at jeg nettopp var kommet ut av et forhold og ikke ville inn i et nytt et på en stund. Vi møtes, hilser og sånn, og går bortover. Ved første gatekryss måtte vi vente på grønt lys. Han benytter sjansen til å gi meg en skikkelig mose inntil-klem som varer i minst et minutt, selv om jeg prøver å trekke meg unna. Awkward. Verre ble det da vi kom inn til torget, og han stopper og presser tungen sin ned i halsen min, midt ute på den åpne gaten, med massevis av mennesker. Jeg blir ganske forskrekket og lener meg bakover, men tror dere ikke han følger etter? Til slutt står jeg nærmest i bro, med begge hendene mine på brystet hans i et forsøk på å dytte vekk. Ble ikke akkurat bedre utover. Vi var i en park, og hadde satt oss ned på kanten av en mur. Midt i samtalen spør han "Hvordan kan jeg få deg til å elske meg?" og jeg, overrakset over spørsmålet, svarer "jeg vet ikke". Jeg hadde jo aldri elsket noen før. Han svarer med å legge seg ned på bakken, på magen, og gråte. Lenge... Rareste daten ever. Det hele toppet seg, når vi snakket igjen en liten stund etter (og jeg fra før hadde gjort det klart at vi ikke kom til å møtes igjen), og han sa at etter treffet så ble han hore, og hadde sex med hvem som helst, sånn som jeg. (Han var jomfru da jeg møtte han). Åjada, jeg som hadde hatt sex en gang - med min store kjærlighet - var jo superhorete. 17
Gjest Eurodice Skrevet 27. januar 2012 #11 Skrevet 27. januar 2012 Jeg datet en fyr som var ute etter et fornuftsekteskap ei stund. Det var ikke artig. Det var ikke tilfeldigvis S40? 2
CaspertheGh0st Skrevet 27. januar 2012 #12 Skrevet 27. januar 2012 Melly666: Hahaha ... Herregud :D 1
Knirke Skrevet 27. januar 2012 #13 Skrevet 27. januar 2012 Datet en kultursnobb som så ned på alt og alle, og synes alle som ikke kunne like mange fremmedord som han var überdumme Ja, og så ville han at vi skulle gifte oss og få en flokk med unger. Deretter skulle jeg bli feit og stygg så ingen andre ville ha meg
Steinar40 Skrevet 28. januar 2012 #14 Skrevet 28. januar 2012 Datet en kultursnobb som så ned på alt og alle, og synes alle som ikke kunne like mange fremmedord som han var überdumme Ja, og så ville han at vi skulle gifte oss og få en flokk med unger. Deretter skulle jeg bli feit og stygg så ingen andre ville ha meg Ble du ikke sjarmert da? hehe
Gjest bellabulla Skrevet 28. januar 2012 #15 Skrevet 28. januar 2012 Har ikke datet såå rare folk, men har noen småhistorier: En jeg datet hadde helt ekstreme taktikker og spill han brukte, jeg kjente igjen alt og lente meg egentlig tilbake og så på. Push and pull, ditt og datt. Jeg ga jo aldri etter, når han begynte å være vrang lot jeg han bare være i fred og han kom løpende etter hver gang Varte bare i tre uker, orket ikke det der. En annen en var skikkelig romantisk og flørtende, men etter jeg sa at jeg ikke følte noe for han etter en stund ble han heelt vrang. Han sendte melding til meg og alle jeg kjente om at jeg snart måtte ta kontakt igjen, han gikk forbi huset vårt flere ganger om dagen. Han sluttet når han fikk seg ny dame, men hun og en venninne begynte å skrive stygge ting til meg på facebook-wallen om at jeg måtte slutte å legge meg etter typen hennes og ditt og datt. Jeg tok kontakt og sa at jeg hadde da for søren ikke tatt kontakt med han galingen, og fikk høre at det hadde han løyet om til henne. Hun nevnte også at han var sykelig sjalu og plutselig hadde stormet inn på badet hennes når hun sto og dusja. Ikke ringt på eller noe. Da dumpet hun han da, for det at han løy om meg var siste strået. Og ikke når han kom inn badet liksom? Morsom tråd! Kom med mer!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #16 Skrevet 28. januar 2012 Jeg datet en fyr som var ute etter et fornuftsekteskap ei stund. Det var ikke artig. Steinar40?
nettvenninnen Skrevet 28. januar 2012 #17 Skrevet 28. januar 2012 (endret) Han jeg skal fortelle om nå tok det meg faktisk langt over et år å bli kvitt. Første gangen vi var ute for å spise sammen, bestilte jeg meg kylling, mens han ville ha bacon og egg. Da han hørte hva jeg skulle ha maste og gnålte han noe helt sinnsykt om at jeg burde bestille meg bacon og egg, så jeg gav etter. Da middagen endelig kom, så byttet han tallerknene våre uten å ytre et ord. Senere kom det frem at han følte seg forfulgt og han var hellig overbevist om at noen forgiftet maten hans. Så han måtte forvirre dem. Han la ut om hvor dårlig han ble av både de ene og det andre hver gang han spiste. Det var alltid jeg som måtte kjøre hans bil hvis jeg traff han, for hans side av bilen ble nemlig avlyttet. Skulle han dusje måtte han skru av dusjhodet, for han klødde alltid hvis dusjhodet ikke var av. Heldigvis bodde han 30 mil unna meg, men det hindret han ikke å ringe meg hver eneste dag. På den tiden hadde jeg vanskelig for å si nei til folk. Og han bablet og bablet om forfølgelser og andre rare ting uten å la andre komme til. Og det endte med at jeg tok oppvasken, leste til eksamener, så på TV og gjorde andre ting - uten at han noen sinne oppdaget at jeg var borte fra telefonen!! Jeg sørget bare for å si "ja" og "tja" av og til. Han var også overbevist om at jeg var en engel som kunne beskytte han fra alt. Og derfor ringte han meg så ofte. Yndlingsfabuleringene hans dreide seg om afrikanere med elefanttiss...(som han kalte det). De var etter han og etter alle damene hans. Det var egentlig så skrudd at jeg ikke klarer å gjengi det her. For å gjøre en lang historie kort lærte denne engelen seg å si "DRA TIL HELVETE! etter en stund. Etter dette har jeg sett at han har lagt ut ting på nettet om meg. Heldigvis hyggelige ting, men jeg synes det er litt psykt å være del av hans paranoide fantasier, for det han skriver rundt sine møter med meg har ikke rot i virkeligheten i det hele tatt. Trist egentlig. For de "normale" sidene hans (han hadde greie sider også)var tro det eller ei bedre enn gjennomsnittet på de menn jeg har truffet senere...ha ha Endret 28. januar 2012 av nettvenninnen 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #18 Skrevet 28. januar 2012 Det er når jeg leser slikt som dette jeg tenker at de jeg har datet ikke har vært såååå ille tross alt
Gjest "gjest" Skrevet 28. januar 2012 #19 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har datet en urovekkende stor del kvinner som er ute etter det de anser som fornuftekteskap. Dvs, jeg tjener bra slik at de slipper å jobbe. Hva i helvete har det med meg å gjøre?
CaspertheGh0st Skrevet 29. januar 2012 #20 Skrevet 29. januar 2012 ^^utdyp gjerne om de "taktikkene" han brukte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå