AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #22 Skrevet 28. januar 2012 En skikkelig hjemmelaget hamburger med bacon og stekte potetbåter.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #23 Skrevet 28. januar 2012 Samosa med feta, spinat og soltørkede tomater. Og både hummus og raita ved siden av. Samt ostekake til dessert.
otilie Skrevet 28. januar 2012 #24 Skrevet 28. januar 2012 crepes er digg. sånne franske pannekaker med fyll. nammenamm!!
Gjest fjosa Skrevet 29. januar 2012 #25 Skrevet 29. januar 2012 Ville fråtset i sushi og annen asiatisk sjømat på Nodee. 1
Rainbow Skrevet 29. januar 2012 #26 Skrevet 29. januar 2012 Noe indisk, tror jeg! Tandoori eller korma med kylling. Og masse deilig saus og dressing. Og hvitt brød med smør. Og sjokolade til dessert! Men jeg trodde også det dreide seg om death row!!
Tabris Skrevet 29. januar 2012 #27 Skrevet 29. januar 2012 Jeg tror det for meg hadde blitt lasagne, og ostekake som dessert.
Solbærpiken Skrevet 29. januar 2012 #28 Skrevet 29. januar 2012 For death row (fy, så deprimerende) så tror jeg at jeg hadde blåst i maten, bare jeg fikk dele det med de jeg er glad i. Enig, men jeg tror at reglene i mange stater i USA så må de spise alene... De fleste velger å bestille noe mat, for de har bare blitt servert "søppel" de siste tiårene i fengsel. Triste greier, tror ikke man kan tenke seg hva man ønsker som siste måltid før man har gått flere år uten å kunne velge mat selv. Da må det jo være noe man savner mer enn andre ting...
Gjest bamsemumsa Skrevet 2. februar 2012 #29 Skrevet 2. februar 2012 Nystekte og saftige vafler med masse smør og sukker
Anki- Skrevet 8. februar 2012 #31 Skrevet 8. februar 2012 Ikke at det må være "det siste måltid" for at jeg skal spise dette, da. Men da ville jeg spist Peppes pizza, tatt en smirnoff ice eller fem og oreo dream til dessert *yummy*
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #32 Skrevet 8. februar 2012 Noe fisk/sjømat til forrett, and med rødløkkompott og søtpotetmos til hovedrett og Dajm iskake til dessert.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #33 Skrevet 8. februar 2012 Selvfølgelig sitter ikke TS på deathrow. Der er det ikke tilgang til internett for fangene. Har en mistanke om at TS planlegger selvmord, med dato og hele pakken... 1
Eliine Skrevet 8. februar 2012 #34 Skrevet 8. februar 2012 Jeg ville hatt roastbiff med stekte poteter og salat til forrett hehe Kalkunmiddag med kokte poteter, babygulrøtter, rosekål, nydelig saus og salt potetegull til hovedrett. Friske jordbær med krem og hakket melkesjokolade til dessert NAM!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå