Gå til innhold

Et siste måltid

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skikkelig hjemmelaget hamburger med bacon og stekte potetbåter.

Skrevet

Samosa med feta, spinat og soltørkede tomater. Og både hummus og raita ved siden av. Samt ostekake til dessert.

Skrevet

crepes er digg. sånne franske pannekaker med fyll. nammenamm!!

Skrevet

Ville fråtset i sushi og annen asiatisk sjømat på Nodee.

• Liker 1
Skrevet

Noe indisk, tror jeg! Tandoori eller korma med kylling.

Og masse deilig saus og dressing. Og hvitt brød med smør. Og sjokolade til dessert!

Men jeg trodde også det dreide seg om death row!!

Skrevet

Jeg tror det for meg hadde blitt lasagne, og ostekake som dessert.

Skrevet

For death row (fy, så deprimerende) så tror jeg at jeg hadde blåst i maten, bare jeg fikk dele det med de jeg er glad i.

Enig, men jeg tror at reglene i mange stater i USA så må de spise alene... De fleste velger å bestille noe mat, for de har bare blitt servert "søppel" de siste tiårene i fengsel. Triste greier, tror ikke man kan tenke seg hva man ønsker som siste måltid før man har gått flere år uten å kunne velge mat selv. Da må det jo være noe man savner mer enn andre ting...

Gjest bamsemumsa
Skrevet

Nystekte og saftige vafler med masse smør og sukker :rodmer:

Skrevet

Ikke at det må være "det siste måltid" for at jeg skal spise dette, da. Men da ville jeg spist Peppes pizza, tatt en smirnoff ice eller fem og oreo dream til dessert *yummy*

Skrevet

Noe fisk/sjømat til forrett, and med rødløkkompott og søtpotetmos til hovedrett og Dajm iskake til dessert.

Skrevet

Selvfølgelig sitter ikke TS på deathrow. Der er det ikke tilgang til internett for fangene. Har en mistanke om at TS planlegger selvmord, med dato og hele pakken...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville hatt roastbiff med stekte poteter og salat til forrett :P hehe

Kalkunmiddag med kokte poteter, babygulrøtter, rosekål, nydelig saus og salt potetegull til hovedrett.

Friske jordbær med krem og hakket melkesjokolade til dessert :)

NAM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...