Gå til innhold

Et siste måltid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du skulle spise et "siste måltid" med vanlig mat - hva ville du valgt å spise da?

Jeg er i en slik situasjon nå (omstendighetene er ikke så relevante) og kan spise det jeg vil ut dagen. Men så ender det altså med at jeg sitter her, klokka ti om kvelden, uten å ha spist noenting rett og slett fordi jeg ikke greier å velge! Og nå er det sent og det haster, og strengt talt er jeg så sulten at alt byr meg i mot snart... Så, hva ville du valgt? Jeg trenger inspirasjon! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du slanke deg eller noe?

Bestill en pizza.

Skrevet

Kamskjell til forrett, andebryst til hovedrett og en eller annen kake med nøttebunn til dessert.

Skrevet

Jeg hadde vært så kjedelig at jeg hadde valgt en biff og fløtegratinerte poteter. Evt sushi...

Og en hel oreokake til dessert =P

Skrevet

Kylling og salat i pitabrød! Og en boks sjokoladeis og et kg smågodt til dessert.

Skrevet

Akkurat nå har jeg veldig dilla på sushi, så måtte nesten blitt det!

Skrevet

3 dobbel cheese til forrett, biffsnadder til middag og pannacotta med jorbær eller skogsbær coulise til dessert.

Skrevet

Mac'n'cheese. Skikkelig feit, hearty mac'n'cheese med ordentlige oster.

Skrevet

Verdens møreste saftigste perfekte biff

Skrevet

En stor burger på burgerking :spise:

Skrevet

Jeg ville valgt biff med fløtegratinerte poteter med peppersaus og grønsaker til. Sjokoladefodant til dessert! Nam nam!

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var snakk om å sitte på "death row" eller noe :fnise:

Da ville jeg valgt reinsdyrbiff med soppstuing, tyttebær, rosenkål, potetmos og ovnsbakte grønnsaker.

Og jeg ville avslutta det hele med så mange rosinboller jeg bare orker, med BRUNOST og masse smør på!

Jeg er veeeldig laktoseintolerant, så jeg hadde dødd uansett ;)

Men til kvelds synes jeg brødskive med smør, salami, majones og agurk er det beste i verden. Og melk :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

ts- du skriver jo som AB- kan du ikke skrive hva omstendighetene er da? jeg, og sikkert fler, er gruuuuuuusomt nyskjerrig!

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var snakk om "death row" jeg også :ler:

Om jeg noen gang skulle havne i denne uheldige situasjonen måtte det blitt følgende: vårruller og nudler med sursøt saus til forrett, verdens saftigste biff med peppersaus, stekte grønnsaker og potetbåter til hovedrett, samt en diger oreokake, et granateple og én liter med vaniljemikshake til dessert. Og drikken til maten må være en flaske med den beste Grand Cru-vinen som er å oppdrive, en stor flaske vodka og en kasse med Bacardi Breezer.

Dør nå iallefall stappmett, full og fornøyd da :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Ah, glemte vårrullene! Og frozen cappucino som de har på Gründer i Tromsø :fnise: Eller bare milkshake :hjerte:

Skrevet

Jeg ville sløyfet det siste måltidet og latt vær å utsette flinkingen :)

På deathrow ville jeg hatt pannekaker med sukker og MDMA.

• Liker 1
Skrevet

Et sånt måltid hadde bestått av pinnekjøtt for meg.

For death row (fy, så deprimerende) så tror jeg at jeg hadde blåst i maten, bare jeg fikk dele det med de jeg er glad i.

Gjest Bomullsdott
Skrevet

En stooor porsjon pasta carbonara. Med mye ostesaus, enda mere parmesan-ost og deilige bacon-biter. Mmmmm :sikle: + Et glass med iskald cola til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...