Gå til innhold

Hvilken bil har du?


Casall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

'05 BMW 320i, sølv.

Hvorfor?

Jeg har hatt to-tre Audier og alle har vært en marreritt, så bestemte jeg meg for å prøve BMW og har hatt bilen litt over ett år og har ikke hatt noe problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen år med dårlige bmw modeller som sto enten hjemme eller på en fortauskant, så tok jeg skrittet ut og kjøpte meg en Audi, det var som å komme i himmelen. SÅ fantastisk deilig å kjøre.

aldri mer BMW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten, grønn og mindre pen Suzuki Swift 98' modell. Er litt vanskelig å kjøre på vinterføre, men det kan jo bare være at jeg ikke er vant da det er min første vinter med førerkort. Men jeg elsker den <3 også er den råbillig i drift, og billig å reparere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugot 307

Fordi den var så fin og rød.

:fnise:

Jeg også! :ler:

Men etter å ha vært gjennom WV Golf, mazda 323, Honda Civic, m.m, så er dette både den mest pålitelige og behagelige bilen jeg har hatt. Romslig er den også. Skulle gjerne sett at denne modellen hadde trinnløs seteoppvarming og litt bedre ryggstøtte. Men jeg har vært svært fornøyd med denne bilen (som nå er solgt til et annet familiemedlem, men som jeg ønsker å kjøpe tilbake, haha) :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to-tre Audier og alle har vært en marreritt, så bestemte jeg meg for å prøve BMW og har hatt bilen litt over ett år og har ikke hatt noe problemer.

Var disse Audi'ene Blue Screen? Det har jeg hørt at er ræv på de bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en del biler, alltid hatt mange. Den siste anskaffelsen er bil nummer 79 i rekken. Vi kan kalle det en mild hjerneskade.

Akkurat nå har jeg;

1989 Ford Bronco XLT - leketøy, arbeidshest, hverdagsbil - you name it. Denne bilen dekker egentlig alle mine behov.

1989bronco.jpg

1978 Dodge Ramcharger - Samme type bil som Broncoen, men med en liten twist. Dette er strengt tatt min store forelskelse på bilfronten. Vanskelig å skille seg av med.

1977_Dodge_Ramcharger.jpg

1973 Plymouth Road Runner 426 - oppussingsobjekt, sannsynligvis ferdig om fire år. Sjelden, rask som et fly og nydelig.

2010 Mazda 6 AdvancePlus - Eneste nyere bil jeg gidder bruke penger på, under 400k. Passer meg perfekt. Rask, stor og pen. Og det går an å stole på den. DSC1097a-M.jpg

1987 Mazda 929 HC 3.6Turbo - En av mine morsomste prosjekter. 340 hester på bakakselen, men ser så snill ut. Bygget stort sett det meste selv. Brukt mye tid og penger. Forøvrig til salgs om noen trenger et kjøretøy ingen andre har. DSC00206-M.jpg

1993 Volvo 960 3.0 - Når jeg var fjortiss og alle hadde plakater av Lamborghinier, Ferrarier og slikt på veggene på gutterommet, da var min store forelskelse en burgunderrød Volvo 960. Den skulle ha Penta-felgen og grått plysjinteriør. Drømmen var helt klar. For noen år siden, mens jeg var på østlandet i et annet bil-relatert ærend fant jeg denne bilen stående utstilt hos en Volvo-forhandler sammen med en Duett og en Amazon. Det viste seg å være eieren av butikken som eide bilen, og jeg kom i prat med ham. På spørsmål om bilen var til salgs fikk jeg til svar, "alt her i verden er jo til salgs". Jeg tenkte at dette blir dyrt. Men nei, prisen var helt overkommelig og både jeg og bilen var solgt så lenge jeg lovet å ta vare på henne. Ekte kjærlighet ruster ikke. DSC1063-M.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en knall rød Skoda Fabia 2007 modell, det er en sportsmodell. Skikkelig god å kjøre, bruker lite diesel.

Kjøpte den fordi vi ville ha en Skoda. Siden samboer har caravelle behøvde ikke jeg så stor bil, men jeg ville ha stasjonsvogn så da falt valget på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil er en;

2007 mod Audi A4 Avant, S-line

2,0 TDI quattro

Den er flott å se på, nydelig å kjøre, kommer seg alltid frem på glatte vinterveier takket være 4-hjulstrekk, og ikke minst feilfri i de 5 årene jeg har hatt den.

Jeg simpelthen elsker bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en '98 Opel Vectra som bruksbil...

Og en lilla '86 BMW 325 cab som bare får lov til å være ute om sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle Ferrariene, Lamborghiniene, Maserati GranTurismo S, BMW (E60) M5, samt en Pagani Zonda og en Bugatti Veyron... I Gran Turismo 5. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi en Audi A5, den er litt over 2 år gammel. Før det hadde vi en A6 (2006 mod), Neste blir mest sannsynlig en A6 (Avant), siden vi mest sannsynlig får hund i løpet av året. Ellers har vi hatt mange biler i løpet av årene, og har vært innom en god del bilmerker. Mannen har som prinsipp at han ikke vil ha biler på Eu kontroll, derfor blir det somregel ny bil sånn hvert 3 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle Ferrariene, Lamborghiniene, Maserati GranTurismo S, BMW (E60) M5, samt en Pagani Zonda og en Bugatti Veyron... I Gran Turismo 5. :gjeiper:

Jeg har også trophyen "Car Collector"! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Subaru Justy 2005 modell. Er helt greit fornøyd. Den tar meg fram overalt, og er akkurat passe stor til mitt bruk. Har hatt noen småreparasjoner, men i det store og hele har den vist seg som et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en svart Opel Vectra, 97-modell.

Det var min første bil, kjøpte den for hardt oppsparte penger da jeg var 17, og er noe av det kjæreste jeg eier. Desverre har den fått etpar trøkker oppigjennom årene, så et smell til også er den klar for skrothaugen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bil enda, for er ikke gammel nok til å kjøre enda :gjeiper:. Er det noen som har tips til en liten, brukt snerten bybil til ca. 100-130 000? Vil egentlig ha en Fiat 500, men har hørt fra pappa og endel bilinteresserte at italienske biler ikke er noe å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg har en VW Golf fra 99. Jeg er fornøyd, og får plass til både meg, mannen, barnesete og barnevogn i den.

Kunne godt hatt en høyere bil med mer plass i bagasjerommet, men vi trenger det ikke foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gullfarget Nissan Micra 2003 modell, som jeg rett og slett er forelsket i. Den bruker lite drivstoff og blir fort varm. Den er akkurat passe stor og jeg synes den er god å kjøre. Dette er min første helt egne bil og jeg har hatt den i ganske nøyaktig tre måneder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...