AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Del Skrevet 22. januar 2012 Har altfor mange håndklær. Hvor skal man kaste det? Kan man putte det i disse Fretex-boksene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 22. januar 2012 #2 Del Skrevet 22. januar 2012 ja, det tror jeg du kan. De kan brukes som fyll i dyner:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ice Skrevet 23. januar 2012 #3 Del Skrevet 23. januar 2012 Dersom du er i tvil: sortere.no Håndklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. januar 2012 #4 Del Skrevet 23. januar 2012 Oj, FOR en bra nettside! Takk for at du delte den! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. januar 2012 #5 Del Skrevet 23. januar 2012 ja, det tror jeg du kan. De kan brukes som fyll i dyner:) Nei, det stemmer ikke. Fretex har sluttet med denne produksjonen. Det er også et stort problem for Fretex at folk kaster utslitt tøy og annet som ikke er brukbart i innsamlingsdunkene. Dette gjør at de hvert år må bruke store summer på å bli kvitt søppelet. Det du gir til Fretex eller andre bruktforhandlere på være i fullt brukbar stand. Hvis håndklærne er brukt en del, er det restavfall. Er de ubrukte eller veldig lite brukt, kan du heller spørre direkte i en bruktbutikk om de kan ta i mot håndklærne. Fretex - Hva kan jeg gi? Fretex må betale for ubrukelige klær 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 23. januar 2012 #6 Del Skrevet 23. januar 2012 Brukte håndklær er Supert som filler. Jeg sparer på de og lar de komme til nytte når jeg skal male eller trenger å tørke annet gris som ikke går bort i vask. Hvis bunka blir for stor gir jeg de til pappa, han bruker de i garasjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #7 Del Skrevet 23. januar 2012 Har altfor mange håndklær. Hvor skal man kaste det? Kan man putte det i disse Fretex-boksene? Du skal kaste håndkleet INN. Altså kaste inn håndkleet som betyr å slutte med det man driver med, altså å poste idiotiske spørsmål om ting som google eller sunn fornuft kan besvare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #8 Del Skrevet 26. januar 2012 Du skal kaste håndkleet INN. Altså kaste inn håndkleet som betyr å slutte med det man driver med, altså å poste idiotiske spørsmål om ting som google eller sunn fornuft kan besvare. Unnskyld meg?! Har du ikke fått deg noe på en stund eller?? Har googlet som bare det jeg, det er en grunn til at jeg endte på med å spørre her. Du kan jo kanskje vise linker som sier hvor en skal gjøre av håndklær, hvis det er så lett å finne ut? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #9 Del Skrevet 26. januar 2012 Nei, det stemmer ikke. Fretex har sluttet med denne produksjonen. Det er også et stort problem for Fretex at folk kaster utslitt tøy og annet som ikke er brukbart i innsamlingsdunkene. Dette gjør at de hvert år må bruke store summer på å bli kvitt søppelet. Det du gir til Fretex eller andre bruktforhandlere på være i fullt brukbar stand. Hvis håndklærne er brukt en del, er det restavfall. Er de ubrukte eller veldig lite brukt, kan du heller spørre direkte i en bruktbutikk om de kan ta i mot håndklærne. Fretex - Hva kan jeg gi? Fretex må betale for ubrukelige klær Jeg har hatt håndklærene i mange år, men de ser ikke slitte og ødelagte ut. Litt falmne i fargene bare. Føles feil å kaste de i søpla liksom :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2012 #10 Del Skrevet 26. januar 2012 Har du noen NMS Gjenbruk-butikk i nærheten? Der kan du levere varer til gjenbrukssalg direkte i butikken. Du kan spørre om de kan ta i mot håndklærne. Om ikke annet, så kan det jo tenkes at de er aktuelle å selge til bruk for malefiller NMS Gjenbruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #11 Del Skrevet 26. januar 2012 Har du noen NMS Gjenbruk-butikk i nærheten? Der kan du levere varer til gjenbrukssalg direkte i butikken. Du kan spørre om de kan ta i mot håndklærne. Om ikke annet, så kan det jo tenkes at de er aktuelle å selge til bruk for malefiller NMS Gjenbruk Bor i Oslo, og det så ikke ut til at de hadde det her. Men takk fordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 26. januar 2012 #12 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hva med å gi håndklærne til en hobby mekaniker eller noen du vet holder på å pusse opp hjemme? Evt spare på de og ha de til "grisefiller". De kan klippes i mindre biter og brukes til dovask etc. Endret 26. januar 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå