Gå til innhold

"Bobler" i brystet etter trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter jeg har trent styrke (husker ikke om det gjelder kondisjon også) så føler jeg sånne "bobler" i brystet. Små og mange. Dette kommer en time etter trening og varer i 2-3 timer. Hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du egentlig? Får du bobler I brystet, eller får du bobler/blemmer brystet/puppene?

Jeg får det sistnevnte, og det har jeg ved hjelp av Kvinneguiden funnet ut at er noe som heter varmeutløst elveblest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig? Får du bobler I brystet, eller får du bobler/blemmer brystet/puppene?

Jeg får det sistnevnte, og det har jeg ved hjelp av Kvinneguiden funnet ut at er noe som heter varmeutløst elveblest.

Mente sistnevnte, gikk litt fort i svingene. Takk, skal søke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente sistnevnte, gikk litt fort i svingene. Takk, skal søke på det :)

"Artig" at du opplever akkurat det samme, og spør her, barne noen dager etter at jeg gjorde det samme :fnise: Jeg synes det ser litt ekkelt ut, men jeg tror nok ikke det er noe farlig, og så går det jo heldigvis ganske raskt bort :)

Svarene jeg fikk på KG kan du forresten lese her, og så var denne posten hos lommelegen nyttig for meg :)

Endret av ladyluna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) det høres veldig ut som elveblest, får du dette hver gang du trener eller bare når du blir skikkelig varm/svett ?

sliter veldig med dette, og har hatt det i mange år men har funnet gode hjelpemidler mot dette:) så hvis du lurer på noe så kan du bare si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men det er ikke det jeg mener! Det er ikke noen fysisk boble eller blemme, føles mer som det er på innsiden, som når vannet koker i kjelen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble litt rotete. Det er ikke PÅ puppene som jeg sa tidligere, men INNI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) det høres veldig ut som elveblest, får du dette hver gang du trener eller bare når du blir skikkelig varm/svett ?

sliter veldig med dette, og har hatt det i mange år men har funnet gode hjelpemidler mot dette:) så hvis du lurer på noe så kan du bare si ifra :)

Ikke for å kuppe tråden til TS altså, men du kan godt får gi meg de tipsene :sjenert: Men du kan jo poste det her heller, så vi ikke sporer av tråden mer enn det den allerede er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...