Gå til innhold

Ryktet til AB

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser at Anonym Bruker har over 281 000 plusser. En del av disse er jo mine. Kan KG dele disse på antall brukere og overføre dem til brukerne en gang i året for eksempel? Det er jo dumt at ingen får glede av dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Det er vel litt av greia når man poster som anonym eller? Det er jo et valg man tar...? Hvis man vil ha creds for gode innlegg, så får man poste under nicket sitt da.

Jeg er jo ny her, så jeg visste ikke engang at man kan gi "plusser" på innlegg, og gir igrunn blanke i hvor mange jeg får, det er totalt irrelevant for meg :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det er vel litt av greia når man poster som anonym eller? Det er jo et valg man tar...? Hvis man vil ha creds for gode innlegg, så får man poste under nicket sitt da.

Jeg er jo ny her, så jeg visste ikke engang at man kan gi "plusser" på innlegg, og gir igrunn blanke i hvor mange jeg får, det er totalt irrelevant for meg :)

Jeg ga deg en pluss jeg, for jeg vet at innerst inne så syns du det er stas med plusser :fnise:

• Liker 7
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg ga deg en pluss jeg, for jeg vet at innerst inne så syns du det er stas med plusser :fnise:

:fnise: Nå har jeg jo nettopp oppdaget at det eksisterer, så du skal ikke se bort fra at jeg blir hekta!

Skrevet

Jeg syns AB's gode innlegg ofte blir ignorert og sjelden plusset, til tross for at de ofte er bedre enn innlegg skrevet under nick. Dette tror jeg gjør at innlegg postet av brukere blir bedre lagt merke til.

Når man i tillegg vet at enkelte brukere konsekvent bare plusser innlegg skrevet under nick, og at trynefaktor spiller inn så til de grader her som ellers i livet, så blir det hele litt komisk. En AB kan skrive et flott og fint innlegg, så kommer en bruker og skriver om/skriver omtrent det samme. Hva skjer? Brukeren får plusset, og ikke AB'en. Mange poengterer stadig at man skal huske at det er mennesker bak nickene, men det er det jo bak AB også. Jeg blir like glad hvis noen plusser et innlegg jeg skriver som AB som et innlegg jeg skriver med nick.

Til alle AB'er som alltid blir ignorert i tråder: Jeg leser innleggene deres, og syns dere blir behandla dårlig av AB-haterne til tider. Mange leser innleggene deres med den innstilling at dere går inn for å være jævlige, uansett hvor hjelpsomme dere er. Dere fortjener det ryktet AB har på sin profil, bare fordi innleggene deres så ofte blir oversett og mistolka.

:klemmer:

• Liker 5
Skrevet

Men det er vel ikke greit at de bare ligger der til ingen nytte? Det er tross alt over 281 000 av dem! Da bør de kunne fordeles ut. De som poster bør jo få dem overført, det er bare rett og riktig.

Skrevet

Jeg syns AB's gode innlegg ofte blir ignorert og sjelden plusset,

AB har over 280 000 plusser så det er vel ikke akkurat sjelden?

Skrevet

AB har over 280 000 plusser så det er vel ikke akkurat sjelden?

Joda. I forhold til kvalitet så syns jeg det. Spesielt på Samliv og Relasjoner. Det står jeg for.

Skrevet

Så da skal moderatorene sette seg ned, gå igjennom hvert eneste innlegg postet som AB, finne ut hvem brukeren som postet det er og så overføre plusser...? :lete:

Skrevet

Ha ha, og jeg ga deg en for denne siden du er så omtenksom :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Så da skal moderatorene sette seg ned, gå igjennom hvert eneste innlegg postet som AB, finne ut hvem brukeren som postet det er og så overføre plusser...? :lete:

Det er klart det går an å legge inn en telling på det på hver enkelt bruker. Vi lever da i 2012? Tenkte ikke at de skulle sitte med kuleramme, nei.

• Liker 1
Skrevet

Ha ha, og jeg ga deg en for denne siden du er så omtenksom :fnise:

Ikke spor av, vi er ikke på Snikk-snakk nå.

• Liker 1
Skrevet

Og da er ikke ab så veldig anonym lenger heller.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ikke spor av, vi er ikke på Snikk-snakk nå.

Ok, ok jeg tar hintet. Du får en + av meg også!

Men for å ikke tirre AB'ene enda mer:

Jeg syns at når man poster som AB så får man tåle å ikke få plusser. Det er på en måte prisen man betaler for å være anonym.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns at når man poster som AB så får man tåle å ikke få plusser. Det er på en måte prisen man betaler for å være anonym.

Hvorfor skal man betale en pris for å bruke en funksjon som forumet har satt opp selv?

• Liker 2
Skrevet

Det er bare sånn det er. Hvis man ikke vil stå for det man skriver, får man heller ikke plussene. Hvis du vil ha et høyere rykte, er du nødt til å skrive under nick.

• Liker 4
Skrevet

Det er bare sånn det er. Hvis man ikke vil stå for det man skriver, får man heller ikke plussene. Hvis du vil ha et høyere rykte, er du nødt til å skrive under nick.

Jeg vet at det er sånn og jeg vil gjerne at det blir på en annen måte.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor skal man betale en pris for å bruke en funksjon som forumet har satt opp selv?

:vetikke: Vet ikke hvorfor det er sånn, men det er nok en måte å opprettholde anonymiteten på.

Men det er jo litt rart at man kan plusse på AB'er, sysn kanskje den funksjonen kunne fjernes når den likevel ikke kommer til nytte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...