Gå til innhold

Forstoppelse midt i slankinga... sykt irriterende.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært flink de siste 10 dagene å forbrent ca 500 kcal på trening hver dag + spist runt 1500 kcal per dag av sunn mat.. fiberik frokostblanding,frukt og grønt,supper og salat,kylling. Men nå har jeg ikke fått vært på do siden sist søndag å magen er rund som en ball,oppblåst å grusomt.. vekten har gått litt opp å jeg føler meg tung. Så utrolig frustrert akurat nå. Har jo vært flink men føler meg større en noensinne. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært flink de siste 10 dagene å forbrent ca 500 kcal på trening hver dag + spist runt 1500 kcal per dag av sunn mat.. fiberik frokostblanding,frukt og grønt,supper og salat,kylling. Men nå har jeg ikke fått vært på do siden sist søndag å magen er rund som en ball,oppblåst å grusomt.. vekten har gått litt opp å jeg føler meg tung. Så utrolig frustrert akurat nå. Har jo vært flink men føler meg større en noensinne. :tristbla:

Hørtes ikke bra ut. Prøv "frukt og fiber" som du får på apoteket. Det pleier så sette så gang på ting at jeg ikke engang forstår hvor alt kommer fra :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om du får i deg alt for lite kalorier, du må ikke sulte deg! Men for å komme til saken, linfrø er vidundermiddel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Frukt og Fiber er rått. Det er ganske normalt at kroppen får litt sjokk om en endrer kostholdet og får inn mer fiber enn en er vant med. Drikk mye vann og ta en Frukt og Fiber på kvelden. Lover deg alt løsner morgenen etterpå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp. :hjerte: Tror også at magen trenger tid til å venne seg til nye kostvaner,ikke mist at den ikke får like mye å jobbe med som før. Bor i London så har desverre ikke tilgang på frukt & fiber,skulle betalt mye for en pakke akurat nå. Men får gå på apoteket å spørre om hjelp i morgen :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hjelp. :hjerte: Tror også at magen trenger tid til å venne seg til nye kostvaner,ikke mist at den ikke får like mye å jobbe med som før. Bor i London så har desverre ikke tilgang på frukt & fiber,skulle betalt mye for en pakke akurat nå. Men får gå på apoteket å spørre om hjelp i morgen :rodme:

De har sikkert noe lignende. Enten apotek eller helsekost. Det er bare en tyggeterning laget av dadler, svisker og fennikel som du tar på kvelden med et stort glass vann. De har garantert noe tilsvarende i London :)

Med tiden vil det uansett gå seg til :jepp:

Endret av *Maja*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp. :hjerte: Tror også at magen trenger tid til å venne seg til nye kostvaner,ikke mist at den ikke får like mye å jobbe med som før. Bor i London så har desverre ikke tilgang på frukt & fiber,skulle betalt mye for en pakke akurat nå. Men får gå på apoteket å spørre om hjelp i morgen :rodme:

Spis fiber :) eventuelt så kan en liten "overdose" med lakris gjøre underverker, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye fiber kan også gjøre deg forstoppet, så jeg vil ikke anbefale deg å pøse innpå mer av det. Drikk mye vann i så fall, spesielt hvis du tar linfrø.

Duphalac eller Microlax kan forsøkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...