Gjest Tirkes Skrevet 22. januar 2012 #21 Del Skrevet 22. januar 2012 Savnet FrøkenJosefine. Jeg liker ugler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 22. januar 2012 #22 Del Skrevet 22. januar 2012 Savnet FrøkenJosefine. Jeg liker ugler. Ja, hun er så veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. januar 2012 #23 Del Skrevet 22. januar 2012 millaquincampoix Som i Milla, største trollet ever? Haha, det var tider det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. januar 2012 #24 Del Skrevet 22. januar 2012 Stefan Frøken Josefine Brutal Mann Hunterlady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 22. januar 2012 #25 Del Skrevet 22. januar 2012 Er Toweli (uh, jeg ser det ble skrevet feil) og venninna her ennå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 22. januar 2012 #26 Del Skrevet 22. januar 2012 Bellatrix og Cyanid. Melk husker jeg også Mim lurer jeg på hvor ble av Nilma Towelie Peony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. januar 2012 #27 Del Skrevet 22. januar 2012 Mysan er her ennå, bare litt mindre aktiv. Er ikke mange dagene siden jeg så et innlegg av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 22. januar 2012 #28 Del Skrevet 22. januar 2012 Åh, jeg tenkte på mysan her om dagen, da jeg så katteavataren hennes på en morroside (derfor kom jeg også på at kg eksisterte, og måtte titte innom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. januar 2012 #29 Del Skrevet 22. januar 2012 Bønna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. januar 2012 #30 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg husker Cyanid fra like etter at jeg registrerte meg. Noen som vet hva sm skjedde med henne? Savner også Brutal_Mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 22. januar 2012 #31 Del Skrevet 22. januar 2012 Gjesten, jeg er jo her, så du ikke innleggene jeg siterte med luringsmileyer? :D Jeg husker deg og (jeg mistet internett, flyttet på fjellet med kjæresten og ble psy DJ og piñata på deltid Så nå fikk du vite det :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 22. januar 2012 #32 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg savner Brutal_Mann, Stefan og Hedvig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 22. januar 2012 #33 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Jeg husker Cyanid fra like etter at jeg registrerte meg. Noen som vet hva sm skjedde med henne? Savner også Brutal_Mann. Edit: der var du jo, di cyanid-rau! Vi kjenner hverandre på ordentlig, gjett hvem jeg er! (men ikke gjett høyt..) Endret 22. januar 2012 av Scaramouche- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. januar 2012 #34 Del Skrevet 22. januar 2012 Gjesten, jeg er jo her, så du ikke innleggene jeg siterte med luringsmileyer? :D Jeg husker deg og (jeg mistet internett, flyttet på fjellet med kjæresten og ble psy DJ og piñata på deltid Så nå fikk du vite det :D ) Jo, jeg så dem, men koblet ikke helt siden det ikke stod Cyanid i det første innlegget du svarte på. Men HEI Og takk for oppdatering! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 22. januar 2012 #35 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei og hå! :D Og ikke lyv, Scaramouthe Håper det går fint med dere også Humm, hvor begynner man å bli overaktiv på KG igjen etter så lenge borte? Så mange tråder :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #36 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg savner Brutal_Mann, Stefan og Hedvig. Jeg synes det virker som det er mange Hedviger inne på dette forumet. Vi har jo HedvigR nå, og hvertfall en bruker til med et annet nick heter Hedvig. Og det er flere som er registrert med det som brukernavn og: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=members&module=list Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 22. januar 2012 #37 Del Skrevet 22. januar 2012 Hei og hå! :D Og ikke lyv, Scaramouthe Håper det går fint med dere også Humm, hvor begynner man å bli overaktiv på KG igjen etter så lenge borte? Så mange tråder :D Moahahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #38 Del Skrevet 22. januar 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner/outing Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. januar 2012 #39 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg savner Brutal Mann, han var artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 22. januar 2012 #40 Del Skrevet 22. januar 2012 Har ikke vært no særlig her siden i sommer. Rart å se at HunterLady er borte. Hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå